Reclames?quote:Op maandag 23 december 2024 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
Nagesynchroniseerde gesprekken in reclames
quote:Op maandag 23 december 2024 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reclames?![]()
ik betaal gewoon voor... nja. How much better
Huiselfed.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 16:32 schreef Szura het volgende:
Wordt dit na vier - weer eens een + in pick m?
Ach, misschien maakt Jonny er wel een snelle witte was van. Maar gezien zijn seizoen...quote:Op maandag 23 december 2024 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, ik ben thuis!
Net op tijd voor Mansell aids.
Helaasquote:Op maandag 23 december 2024 16:44 schreef Szura het volgende:
Nog een bingo gescoord eigenlijk in die eerste twee potten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2024 16:45 schreef Evangelion het volgende:
Zegt me niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wordt die kaart eigenlijk wel geupdate in de OP?quote:Op maandag 23 december 2024 16:44 schreef Szura het volgende:
Nog een bingo gescoord eigenlijk in die eerste twee potten?
Na vanavond.quote:Op maandag 23 december 2024 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wordt die kaart eigenlijk wel geupdate in de OP?
Ik ga morgen ook.quote:Op maandag 23 december 2024 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom moeten Nederlanders massaal op het allerlaatste moment naar de winkels? Wat een act
quote:Op maandag 23 december 2024 16:45 schreef Evangelion het volgende:
Waar is die gebleven zonder diploma. Zijn website is nu een vage clickbait site geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Vlees junge. Broodquote:Op maandag 23 december 2024 16:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook.
Ik wil stokbrood en dat een paar dagen van tevoren kopen wordt ook geen succes.
Nog erger salades.quote:
Beetje kruidenboter erop met extra zout en peper en dan op de gourmetquote:
Wagyu burgersquote:Op maandag 23 december 2024 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net weer een stuk hertenbiefstuk gekocht. Bohhh Bambi genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |