We zien het.quote:Op maandag 23 december 2024 17:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is gespeeld, Kleeten komt gewoon niet opdagen.
Dat gaat weer maximaal choken wordenquote:Op maandag 23 december 2024 17:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh ja, vanavond de nr. 5 van de wereld in actie… Chisnall.
Schouderkeilenquote:Op maandag 23 december 2024 17:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat gaat weer maximaal choken worden
Kenners zeiden dit alquote:Op maandag 23 december 2024 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond wel echt een lekker programma.
Genotquote:Op maandag 23 december 2024 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen Evans, dat wordt ook een fijn tempo.
Ik had na een ontzettend druk weekend nog niet vooruit gekeken maar ik werd bijzonder blij van je terechte constatering ja.quote:
Die zal weer verschrikkelijk gaan schroeien in de kwartfinale, van Gerwen eruit knikkeren om vervolgens kansloos te verliezen van Ratajski of zo.quote:Op maandag 23 december 2024 17:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wordt de verrassing van dit WK.
Of ja werd. Want nu ik het verklapt heb is het geen verrassing meer natuurlijk.
Dat hele toernooi boeit mij persoonlijk ook totaal niet meer.quote:Op maandag 23 december 2024 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat gelul over de PL
Format is ook enorm kut geworden. Wat een uitmelking van bepaalde wedstrijden.quote:Op maandag 23 december 2024 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele toernooi boeit mij persoonlijk ook totaal niet meer.
Sinds de nieuwe opzet is er echt geen reet meer aan. En dat begon al met de challengers een paar jaar terugquote:Op maandag 23 december 2024 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat gelul over de PL
quote:Op maandag 23 december 2024 14:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zocht de opkomst met paard, maar kan die niet vinden.
Dan heeft ie wat mij betreft zijn taak volbrachtquote:Op maandag 23 december 2024 17:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die zal weer verschrikkelijk gaan schroeien in de kwartfinale, van Gerwen eruit knikkeren om vervolgens kansloos te verliezen van Ratajski of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |