Ja, ik mis hier een stukje respect en erkenning.quote:Op maandag 23 december 2024 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ligt dus wel aan jou en mij
Boeiend. Gewoon jezelf niet zo serieus nemen, het je niet persoonlijk aantrekken wanneer een sporter die je toevallig sympathiek vindt verliest.quote:Op maandag 23 december 2024 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ligt dus wel aan jou en mij
Type Noano Langquote:Op maandag 23 december 2024 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Cullen niet genoeg respect kreeg van de media.
Stukje Zerrouki.
Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken.quote:Op maandag 23 december 2024 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel grappig dat Stijn mensen zuur noemt. (lol)
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat een boze moslim een keer Ally Pally binnen rijdt.
Ik schrik hier vanquote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
IJskoud badquote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
noodeloos grievend dit comment.quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vrolijke moslim een optie?quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
TR gezet.quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Saoedische qualifier loopt nog niet echt bij het Darts he?quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Paaltjes voor de ingang!quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaan we met de uitbreiding van het deelnemersveld op WK darts volgend jaar ook naar Saoedi-Arabië als nieuwe locatie zoals met vele andere (sport)evenementen?quote:Op maandag 23 december 2024 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Saoedische qualifier loopt nog niet echt bij het Darts he?
Arjen voor de ingang.quote:Op maandag 23 december 2024 14:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Paaltjes voor de ingang!
gr gr Arjen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |