Ik schrik hier vanquote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat een boze moslim een keer Ally Pally binnen rijdt.
IJskoud badquote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
noodeloos grievend dit comment.quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vrolijke moslim een optie?quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
TR gezet.quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Saoedische qualifier loopt nog niet echt bij het Darts he?quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Paaltjes voor de ingang!quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaan we met de uitbreiding van het deelnemersveld op WK darts volgend jaar ook naar Saoedi-Arabië als nieuwe locatie zoals met vele andere (sport)evenementen?quote:Op maandag 23 december 2024 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Saoedische qualifier loopt nog niet echt bij het Darts he?
Arjen voor de ingang.quote:Op maandag 23 december 2024 14:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Paaltjes voor de ingang!
gr gr Arjen
Koning Bin Huppeldepup heeft vast wel een neef die heel goed kan dartsen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaan we met de uitbreiding van het deelnemersveld op WK darts volgend jaar ook naar Saoedi-Arabië als nieuwe locatie zoals met vele andere (sport)evenementen?
Zwalkend het bord overquote:Op maandag 23 december 2024 14:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja die had Mansell al bij het ontbijt.
@NCTV @AIVD @mivd @Danny @yvonnequote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sorry, was even rondje op de mtb.quote:
Gisteren geen 5-setters. Vandaag alleen maar 5-setters. Ik teken ervoor.quote:Op maandag 23 december 2024 14:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het geen 2-2 wordt
Als Mansell een vijfsetter wordt dan ga ik van de Brienenoord.quote:Op maandag 23 december 2024 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gisteren geen 5-setters. Vandaag alleen maar 5-setters. Ik teken ervoor.
En als Mansell dan wint?quote:Op maandag 23 december 2024 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Mansell een vijfsetter wordt dan ga ik van de Brienenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |