Vorig jaar nog de laatste 16 gehaald!quote:Op maandag 23 december 2024 15:28 schreef Doevelaer het volgende:
Daarnaast deed Jose op 't wk ook altijd voor saus mee
Mervyn King uiteraardquote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
In een whatsappgroepje van mij kwam de poll voorbij welke darter je het meest mist dit wk;
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Dan valt JOSSE DE SOSSA wel een béétje uit de toon imho
Ik mis de Souza wel, ik kon genieten van zijn rekenkundig onvermogen. En dan voor op momenten dat hij met een stalen gezicht T17-D15 gooide op 81, ofzo.quote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
In een whatsappgroepje van mij kwam de poll voorbij welke darter je het meest mist dit wk;
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Dan valt JOSSE DE SOSSA wel een béétje uit de toon imho
Is dat fout dan?quote:Op maandag 23 december 2024 15:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik mis de Souza wel, ik kon genieten van zijn rekenkundig onvermogen. En dan voor op momenten dat hij met een stalen gezicht T17-D15 gooide op 81, ofzo.
Wel ja, 1 bescheiden succesje dan. I stand correctedquote:Op maandag 23 december 2024 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar nog de laatste 16 gehaald!
Oh nee dat was het jaar ervoor.
Mijzelf kennende ga ik voor T20, 1, D5 D5.quote:Op maandag 23 december 2024 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat op 81 niet voor tripple 17 meestal.
Ik denk diegene die rechts gooit.quote:
Nee, maar niemand doet dat natuurlijk want het is om allerlei redenen heel onhandig. Maar hij deed meestal net alsof hij dit soort dingen heel bewust deed, in de tussentijd de spotters tot wanhoop drijvend. Altijd verrassingen met Hossee de Sossaa!quote:Op maandag 23 december 2024 15:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Is dat fout dan?
Of onlogisch bedoel je. OK.
Ik denk die met die wit/rode vlag.quote:Op maandag 23 december 2024 15:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik denk diegene die rechts gooit.
Die Engelsman?quote:Op maandag 23 december 2024 15:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik denk diegene die rechts gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |