Hij heeft er ook zichtbaar plezier in, in tegenstelling tot een hoop van die Engelse pubaids.quote:Op maandag 23 december 2024 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toylo is mokertraag, maar ik vind hem eigenlijk wel grappig
Máár we mogen best wel benoemen dat het niet lekker wegkijkt wanneer iemand zo mokertraag gooit toch?quote:Op maandag 23 december 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft er ook zichtbaar plezier in, in tegenstelling tot een hoop van die Engelse pubaids.
Dat is nog iemand die oprecht blij wordt van 15.000 Pond.quote:Op maandag 23 december 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft er ook zichtbaar plezier in, in tegenstelling tot een hoop van die Engelse pubaids.
Uiteraard.quote:Op maandag 23 december 2024 15:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Máár we mogen best wel benoemen dat het niet lekker wegkijkt wanneer iemand zo mokertraag gooit toch?
Wie zendt dit uit?quote:Op maandag 23 december 2024 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Net op tijd voor de grote MVDP show
Zijn voorganger wel.quote:Op maandag 23 december 2024 15:06 schreef Nober het volgende:
Maakt John McDonald ook weleens een fout grapje?
Als ze er verstand van hebben, prima tochquote:Op maandag 23 december 2024 15:08 schreef Nober het volgende:
Twee wijven doen 't commentaar bij Sky.
Gevalletje vrouwenquota, omdat het moet.quote:Op maandag 23 december 2024 15:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als ze er verstand van hebben, prima toch
Jeetje. Gaat het?quote:Op maandag 23 december 2024 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Gevalletje vrouwenquota, omdat het moet.
Valt nog mee dar er geen man en/of transgender op dat podium staat te dansen.
quote:Op maandag 23 december 2024 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is nog een vacature bij de Taliban.quote:Op maandag 23 december 2024 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ex prummeliek deelnemerquote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
Oprechte vraag, waarom wordt ook hier weer De Sousa in hetzelfde rijtje gezet als 'legends' als Whitlock en Beaton?
Beaton >>>> Whitlock > Sousaquote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
Oprechte vraag, waarom wordt ook hier weer De Sousa in hetzelfde rijtje gezet als 'legends' als Whitlock en Beaton?
Ik zie veldvulling Beaton ook niet als legend eigenlijk.quote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
Veldvulling, eens. Maar wel onderdeel van het meubilairquote:Op maandag 23 december 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie veldvulling Beaton ook niet als legend eigenlijk.
Veldmeubilair dan?quote:Op maandag 23 december 2024 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Veldvulling, eens. Maar wel onderdeel van het meubilair
Wat mij betreft (een goede) King.quote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
In een whatsappgroepje van mij kwam de poll voorbij welke darter je het meest mist dit wk;
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Dan valt JOSSE DE SOSSA wel een béétje uit de toon imho
2 kampioenenquote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
In een whatsappgroepje van mij kwam de poll voorbij welke legend je het meest mist;
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Ik altijd (een goede) Lewisquote:Op maandag 23 december 2024 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat mij betreft (een goede) King.
Broer in Limburg.quote:Op maandag 23 december 2024 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ex prummeliek deelnemerEn hij kon rekenen als Pippi Langkous
Nou ja nee. Dan vallen ze allemaal uit de toon. En dat kan ook nietquote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
In een whatsappgroepje van mij kwam de poll voorbij welke darter je het meest mist dit wk;
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
quote:Op maandag 23 december 2024 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat mij betreft (een goede) King.
Dit dus.quote:Op maandag 23 december 2024 15:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
2 kampioenen
2 figuren die lang meedraaien maar nooit iets winnen
1 iemand die het een jaar of twee leuk deed
De laatste jaren was die laatste wel de meest entertaining. Maar ik had King graag nog een jaartje langzaam paars zien worden.quote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Nou ja, qua absoluut memorabel moment staat William Borland bij mij boven De Sousa en die mis ik nou ook niet per sequote:Op maandag 23 december 2024 15:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De laatste jaren was die laatste wel de meest entertaining. Maar ik had King graag nog een jaartje langzaam paars zien worden.
Lewis natuurlijk (de oude)quote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |