Hij had het er zelf nog over in het interview. Geen verdere reden, gewoon slecht gegooid.quote:Op maandag 23 december 2024 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Is er trouwens nog gevraagd naar die 1e 2 pijlen van set 2(?) van De Graaff gister? Ik kon niet alles volgen maar de eerste zat bijna in de bull en de volgende ook mijlenver van de tripple.
Zelden gezien op dit niveau.
Zonde, ik vond het oude systeem wel leuk, maar dit kan mij gestolen worden.quote:Op maandag 23 december 2024 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele toernooi boeit mij persoonlijk ook totaal niet meer.
quote:The least darts to score 1,000,001 by a team of eight men was 35,698 by Mickey Mansell, Mickey Taggart, Felix McBrearty, Daryl Gurney, Campbell Jackson, Ronan McMahon, Eamonn McGovern and Thomas Stoga (all UK) at The Weigh Inn Bar in Omagh, UK, from 21 to 23 August 2010. The attempt lasted more than 46 hours. Not attached due to size, but included with claim were scoresheets for all darts thrown and video of entire attempt.
Waarom hebben ze het überhaupt gewijzigd? Ik hoor weinig mensen die het nieuwe format leuker vinden. If it ain't broken, don't fix it.quote:Op maandag 23 december 2024 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonde, ik vond het oude systeem wel leuk, maar dit kan mij gestolen worden.
Niet je eigen vlees hoop ik.quote:
Mensen vonden het saai dat je wedstrijden had die nergens over gingen en dat je geen soort van dagwinnaar had. Het is een beetje volgens Amerikaans principe. Maar los van dat zo’n systeem met extremen in Europa minder aanslaat, is het ook gewoon niet leuk dat je altijd dezelfde wedstrijden krijgt. Bovendien is door het schrappen van het promotie degradatie systeem alle druk onderin verdwenen. Zie je vijftien weken Wright direct verliezen, nou joepie.quote:Op maandag 23 december 2024 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het überhaupt gewijzigd? Ik hoor weinig mensen die het nieuwe format leuker vinden. If it ain't broken, don't fix it.
Een tumorquote:Op maandag 23 december 2024 17:47 schreef Kopiko het volgende:
Mansell is als een hardnekkige niet te verwijderen wrat.
Je mag het gewoon een kankergezwel noemen hoor.quote:Op maandag 23 december 2024 17:47 schreef Kopiko het volgende:
Mansell is als een hardnekkige niet te verwijderen wrat.
Marco benadrukt nogal graag dat hij in een appgroep zit met allerlei callers en dat soort lui.quote:Op maandag 23 december 2024 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gezeur over die caller en schrijvers altijd, ik neem aan dat die lui hun werk gewoon leuk vinden.
Ik vind Marco een vervelende man.quote:Op maandag 23 december 2024 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marco benadrukt nogal graag dat hij in een appgroep zit met allerlei callers en dat soort lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |