SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Die moet zo ook nog hoorquote:Op maandag 23 december 2024 14:12 schreef Kopiko het volgende:
Genotssessie dit. Jammer dat Mansell ontbreekt.
Heeft die afgezegd?quote:Op maandag 23 december 2024 14:12 schreef Kopiko het volgende:
Genotssessie dit. Jammer dat Mansell ontbreekt.
Doet z'n pyjama niet eens uitquote:Op maandag 23 december 2024 14:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Fles staat z'n tanden al te poetsen
Zonder enig cynisme, je wist dat het zo zou gaan, stiekem toch nog de eerste set gekeken maar toen gelijk al de eerste 180’ers erin vlogen weggezapt.quote:Op maandag 23 december 2024 00:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:mani89 @:wimderon
https://nos.nl/video/2549(...)-bij-persconferentie
1:10 precies wat ik zeg: Cullen is een rancunedarter
Het ander scenario was dat Cullen 82 gemiddeld zou gooien en geen dubbel zou raken a la Ross Smith.quote:Op maandag 23 december 2024 14:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder enig cynisme, je wist dat het zo zou gaan, stiekem toch nog de eerste set gekeken maar toen gelijk al de eerste 180’ers erin vlogen weggezapt.
Ik heb het ook alweer uit mijn geheugen gewist, en door.
quote:Op zondag 22 december 2024 13:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
DRT en VBL bestaat momenteel uit een kluit zuurrechtse schadenfreude.
Gelukkig ligt het niet aan onze lieve heer zelf.quote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kijk, aan @:wimderon @:mani89 en ons ligt het niet.
Maar waarom was Kaalen nou zo boos?quote:Op maandag 23 december 2024 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het ander scenario was dat Cullen 82 gemiddeld zou gooien en geen dubbel zou raken a la Ross Smith.
Zat weinig tussen in.
Omdat Cullen niet genoeg respect kreeg van de media.quote:Op maandag 23 december 2024 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom was Kaalen nou zo boos?
Gewoon stukje frustratie over het hele seizoen en gebrek aan erkenning.quote:Op maandag 23 december 2024 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom was Kaalen nou zo boos?
Ik ben helemaal niet rechtsquote:Op maandag 23 december 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Pikken we dit trouwens, jongens?
[..]
[..]
Gelukkig ligt het niet aan onze lieve heer zelf.
Ligt dus wel aan jou en mijquote:Op maandag 23 december 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Wel grappig dat Stijn mensen zuur noemt. (lol)quote:Op maandag 23 december 2024 14:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet rechts
Leedvermaak is wel het leukste vermaak ja
Ja, ik mis hier een stukje respect en erkenning.quote:Op maandag 23 december 2024 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ligt dus wel aan jou en mij
Boeiend. Gewoon jezelf niet zo serieus nemen, het je niet persoonlijk aantrekken wanneer een sporter die je toevallig sympathiek vindt verliest.quote:Op maandag 23 december 2024 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ligt dus wel aan jou en mij
Type Noano Langquote:Op maandag 23 december 2024 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Cullen niet genoeg respect kreeg van de media.
Stukje Zerrouki.
Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken.quote:Op maandag 23 december 2024 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel grappig dat Stijn mensen zuur noemt. (lol)
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat een boze moslim een keer Ally Pally binnen rijdt.
Ik schrik hier vanquote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
IJskoud badquote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
noodeloos grievend dit comment.quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vrolijke moslim een optie?quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
TR gezet.quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Saoedische qualifier loopt nog niet echt bij het Darts he?quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Paaltjes voor de ingang!quote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaan we met de uitbreiding van het deelnemersveld op WK darts volgend jaar ook naar Saoedi-Arabië als nieuwe locatie zoals met vele andere (sport)evenementen?quote:Op maandag 23 december 2024 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Saoedische qualifier loopt nog niet echt bij het Darts he?
Arjen voor de ingang.quote:Op maandag 23 december 2024 14:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Paaltjes voor de ingang!
gr gr Arjen
Koning Bin Huppeldepup heeft vast wel een neef die heel goed kan dartsen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaan we met de uitbreiding van het deelnemersveld op WK darts volgend jaar ook naar Saoedi-Arabië als nieuwe locatie zoals met vele andere (sport)evenementen?
Zwalkend het bord overquote:Op maandag 23 december 2024 14:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja die had Mansell al bij het ontbijt.
@NCTV @AIVD @mivd @Danny @yvonnequote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sorry, was even rondje op de mtb.quote:
Gisteren geen 5-setters. Vandaag alleen maar 5-setters. Ik teken ervoor.quote:Op maandag 23 december 2024 14:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het geen 2-2 wordt
Als Mansell een vijfsetter wordt dan ga ik van de Brienenoord.quote:Op maandag 23 december 2024 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gisteren geen 5-setters. Vandaag alleen maar 5-setters. Ik teken ervoor.
En als Mansell dan wint?quote:Op maandag 23 december 2024 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Mansell een vijfsetter wordt dan ga ik van de Brienenoord.
Nu welquote:
Nog maar zeven 5-setters gehad zou zomaar eens een record kunnen zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gisteren geen 5-setters. Vandaag alleen maar 5-setters. Ik teken ervoor.
Het is zeker geen vervelende jongen, maar omdat hij Veenstra versloeg moeten we hem kut vinden volgens Viapleequote:Op maandag 23 december 2024 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toylo is mokertraag, maar ik vind hem eigenlijk wel grappig
Eerste verschijnselen van radicalisering.quote:Op maandag 23 december 2024 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sorry jongens, ik kon me niet inhouden
Ik ken nog een leuk plaatje over rust en een pot. @Cocoquote:Op maandag 23 december 2024 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
Even lekker tot rust komen deze pot jongens.
Hier staat 18 miljardquote:
Ruziende mensen in de supermarktquote:
Ik zit niet in VBL dus over mij gaat het niet eensquote:Op maandag 23 december 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Gaat ie in zijn Toylota?quote:Op maandag 23 december 2024 14:55 schreef Wereldgozer het volgende:
De altijd vervelende Toylo is bijna naar huis zie ik
Deze steek ik ook in m'n zak!quote:Op maandag 23 december 2024 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit niet in VBL dus over mij gaat het niet eens
quote:Op maandag 23 december 2024 14:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Siswet
Toch al een gapend gat in het schema
Nee, in zijn Dinky Toylo.quote:
Hij heeft er ook zichtbaar plezier in, in tegenstelling tot een hoop van die Engelse pubaids.quote:Op maandag 23 december 2024 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toylo is mokertraag, maar ik vind hem eigenlijk wel grappig
Máár we mogen best wel benoemen dat het niet lekker wegkijkt wanneer iemand zo mokertraag gooit toch?quote:Op maandag 23 december 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft er ook zichtbaar plezier in, in tegenstelling tot een hoop van die Engelse pubaids.
Dat is nog iemand die oprecht blij wordt van 15.000 Pond.quote:Op maandag 23 december 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft er ook zichtbaar plezier in, in tegenstelling tot een hoop van die Engelse pubaids.
Uiteraard.quote:Op maandag 23 december 2024 15:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Máár we mogen best wel benoemen dat het niet lekker wegkijkt wanneer iemand zo mokertraag gooit toch?
Wie zendt dit uit?quote:Op maandag 23 december 2024 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Net op tijd voor de grote MVDP show
Zijn voorganger wel.quote:Op maandag 23 december 2024 15:06 schreef Nober het volgende:
Maakt John McDonald ook weleens een fout grapje?
Als ze er verstand van hebben, prima tochquote:Op maandag 23 december 2024 15:08 schreef Nober het volgende:
Twee wijven doen 't commentaar bij Sky.
Gevalletje vrouwenquota, omdat het moet.quote:Op maandag 23 december 2024 15:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als ze er verstand van hebben, prima toch
Jeetje. Gaat het?quote:Op maandag 23 december 2024 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Gevalletje vrouwenquota, omdat het moet.
Valt nog mee dar er geen man en/of transgender op dat podium staat te dansen.
quote:Op maandag 23 december 2024 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is nog een vacature bij de Taliban.quote:Op maandag 23 december 2024 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ex prummeliek deelnemerquote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
Oprechte vraag, waarom wordt ook hier weer De Sousa in hetzelfde rijtje gezet als 'legends' als Whitlock en Beaton?
Beaton >>>> Whitlock > Sousaquote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
Oprechte vraag, waarom wordt ook hier weer De Sousa in hetzelfde rijtje gezet als 'legends' als Whitlock en Beaton?
Ik zie veldvulling Beaton ook niet als legend eigenlijk.quote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
Veldvulling, eens. Maar wel onderdeel van het meubilairquote:Op maandag 23 december 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie veldvulling Beaton ook niet als legend eigenlijk.
Veldmeubilair dan?quote:Op maandag 23 december 2024 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Veldvulling, eens. Maar wel onderdeel van het meubilair
Wat mij betreft (een goede) King.quote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
In een whatsappgroepje van mij kwam de poll voorbij welke darter je het meest mist dit wk;
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Dan valt JOSSE DE SOSSA wel een béétje uit de toon imho
2 kampioenenquote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
In een whatsappgroepje van mij kwam de poll voorbij welke legend je het meest mist;
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Ik altijd (een goede) Lewisquote:Op maandag 23 december 2024 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat mij betreft (een goede) King.
Broer in Limburg.quote:Op maandag 23 december 2024 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ex prummeliek deelnemerEn hij kon rekenen als Pippi Langkous
Nou ja nee. Dan vallen ze allemaal uit de toon. En dat kan ook nietquote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
In een whatsappgroepje van mij kwam de poll voorbij welke darter je het meest mist dit wk;
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
quote:Op maandag 23 december 2024 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat mij betreft (een goede) King.
Dit dus.quote:Op maandag 23 december 2024 15:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
2 kampioenen
2 figuren die lang meedraaien maar nooit iets winnen
1 iemand die het een jaar of twee leuk deed
De laatste jaren was die laatste wel de meest entertaining. Maar ik had King graag nog een jaartje langzaam paars zien worden.quote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Nou ja, qua absoluut memorabel moment staat William Borland bij mij boven De Sousa en die mis ik nou ook niet per sequote:Op maandag 23 december 2024 15:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De laatste jaren was die laatste wel de meest entertaining. Maar ik had King graag nog een jaartje langzaam paars zien worden.
Lewis natuurlijk (de oude)quote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Vorig jaar nog de laatste 16 gehaald!quote:Op maandag 23 december 2024 15:28 schreef Doevelaer het volgende:
Daarnaast deed Jose op 't wk ook altijd voor saus mee
Mervyn King uiteraardquote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Ik mis de Souza wel, ik kon genieten van zijn rekenkundig onvermogen. En dan voor op momenten dat hij met een stalen gezicht T17-D15 gooide op 81, ofzo.quote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Is dat fout dan?quote:Op maandag 23 december 2024 15:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik mis de Souza wel, ik kon genieten van zijn rekenkundig onvermogen. En dan voor op momenten dat hij met een stalen gezicht T17-D15 gooide op 81, ofzo.
Wel ja, 1 bescheiden succesje dan. I stand correctedquote:Op maandag 23 december 2024 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar nog de laatste 16 gehaald!
Oh nee dat was het jaar ervoor.
Mijzelf kennende ga ik voor T20, 1, D5 D5.quote:Op maandag 23 december 2024 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat op 81 niet voor tripple 17 meestal.
Ik denk diegene die rechts gooit.quote:
Nee, maar niemand doet dat natuurlijk want het is om allerlei redenen heel onhandig. Maar hij deed meestal net alsof hij dit soort dingen heel bewust deed, in de tussentijd de spotters tot wanhoop drijvend. Altijd verrassingen met Hossee de Sossaa!quote:Op maandag 23 december 2024 15:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Is dat fout dan?
Of onlogisch bedoel je. OK.
Ik denk die met die wit/rode vlag.quote:Op maandag 23 december 2024 15:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik denk diegene die rechts gooit.
Die Engelsman?quote:Op maandag 23 december 2024 15:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik denk diegene die rechts gooit.
quote:Op maandag 23 december 2024 15:50 schreef Janneke141 het volgende:
Iemand heeft een tijd geleden tegen mij gezegd 'Als Gilding gaat pissen dan gaat ie ook zo klaar staan' en sindsdien kan ik nooit meer normaal naar die man kijken.
Ook nog geen comeback gehad ofwel?quote:Op maandag 23 december 2024 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Weer geen vijf sets, erg teleurstellend.
Ik vond zaterdag ook erg mooi qua programma maar dan neem ik wel het vlaggetje mee.quote:Op maandag 23 december 2024 16:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Vanavond wel het mooiste programma tot nog toe of zeg ik iets geks?
3 toffe potjes op papier.
Vanavond is wel potentieel genot jaquote:Op maandag 23 december 2024 16:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Vanavond wel het mooiste programma tot nog toe of zeg ik iets geks?
3 toffe potjes op papier.
Door Floppert-Joyce was dat sowieso minder. Dat erken ik niet als wedstrijd.quote:Op maandag 23 december 2024 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond zaterdag ook erg mooi qua programma maar dan neem ik wel het vlaggetje mee.
Nee dat is Griffinquote:Op maandag 23 december 2024 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Rock is ook flink ordinairder geworden zie ik
Lekker brommers kieken. Niks mis mee.quote:
Op Marco na ook alleen maar teringdebielen. Sytzestront moet ook voorgoed wegblijven.quote:
Schurkt ook altijd tegen Johan aan met zijn vieze praatjes. Helene lacht en knikt vrolijk mee.quote:
One of the guys act met haar handjes nonchalant op de stoelleuning, wijntje erbij waar ze nooit van drinkt. Alles is nep aan dat mens. 'la gaan joh'.quote:Op maandag 23 december 2024 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schurkt ook altijd tegen Johan aan met zijn vieze praatjes. Helene lacht en knikt vrolijk mee.
Op Marco naquote:Op maandag 23 december 2024 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op Marco na ook alleen maar teringdebielen. Sytzestront moet ook voorgoed wegblijven.
Reclames?quote:Op maandag 23 december 2024 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
Nagesynchroniseerde gesprekken in reclames
quote:Op maandag 23 december 2024 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reclames?![]()
ik betaal gewoon voor... nja. How much better
Huiselfed.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 16:32 schreef Szura het volgende:
Wordt dit na vier - weer eens een + in pick m?
Ach, misschien maakt Jonny er wel een snelle witte was van. Maar gezien zijn seizoen...quote:Op maandag 23 december 2024 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, ik ben thuis!
Net op tijd voor Mansell aids.
Helaasquote:Op maandag 23 december 2024 16:44 schreef Szura het volgende:
Nog een bingo gescoord eigenlijk in die eerste twee potten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2024 16:45 schreef Evangelion het volgende:
Zegt me niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wordt die kaart eigenlijk wel geupdate in de OP?quote:Op maandag 23 december 2024 16:44 schreef Szura het volgende:
Nog een bingo gescoord eigenlijk in die eerste twee potten?
Na vanavond.quote:Op maandag 23 december 2024 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wordt die kaart eigenlijk wel geupdate in de OP?
Ik ga morgen ook.quote:Op maandag 23 december 2024 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom moeten Nederlanders massaal op het allerlaatste moment naar de winkels? Wat een act
quote:Op maandag 23 december 2024 16:45 schreef Evangelion het volgende:
Waar is die gebleven zonder diploma. Zijn website is nu een vage clickbait site geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Vlees junge. Broodquote:Op maandag 23 december 2024 16:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook.
Ik wil stokbrood en dat een paar dagen van tevoren kopen wordt ook geen succes.
Nog erger salades.quote:
Beetje kruidenboter erop met extra zout en peper en dan op de gourmetquote:
Wagyu burgersquote:Op maandag 23 december 2024 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net weer een stuk hertenbiefstuk gekocht. Bohhh Bambi genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |