Ook nog geen comeback gehad ofwel?quote:Op maandag 23 december 2024 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Weer geen vijf sets, erg teleurstellend.
Ik vond zaterdag ook erg mooi qua programma maar dan neem ik wel het vlaggetje mee.quote:Op maandag 23 december 2024 16:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Vanavond wel het mooiste programma tot nog toe of zeg ik iets geks?
3 toffe potjes op papier.
Vanavond is wel potentieel genot jaquote:Op maandag 23 december 2024 16:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Vanavond wel het mooiste programma tot nog toe of zeg ik iets geks?
3 toffe potjes op papier.
Door Floppert-Joyce was dat sowieso minder. Dat erken ik niet als wedstrijd.quote:Op maandag 23 december 2024 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond zaterdag ook erg mooi qua programma maar dan neem ik wel het vlaggetje mee.
Nee dat is Griffinquote:Op maandag 23 december 2024 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Rock is ook flink ordinairder geworden zie ik
Lekker brommers kieken. Niks mis mee.quote:
Op Marco na ook alleen maar teringdebielen. Sytzestront moet ook voorgoed wegblijven.quote:
Schurkt ook altijd tegen Johan aan met zijn vieze praatjes. Helene lacht en knikt vrolijk mee.quote:
One of the guys act met haar handjes nonchalant op de stoelleuning, wijntje erbij waar ze nooit van drinkt. Alles is nep aan dat mens. 'la gaan joh'.quote:Op maandag 23 december 2024 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schurkt ook altijd tegen Johan aan met zijn vieze praatjes. Helene lacht en knikt vrolijk mee.
Op Marco naquote:Op maandag 23 december 2024 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op Marco na ook alleen maar teringdebielen. Sytzestront moet ook voorgoed wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |