Zijn voorganger wel.quote:Op maandag 23 december 2024 15:06 schreef Nober het volgende:
Maakt John McDonald ook weleens een fout grapje?
Als ze er verstand van hebben, prima tochquote:Op maandag 23 december 2024 15:08 schreef Nober het volgende:
Twee wijven doen 't commentaar bij Sky.
Gevalletje vrouwenquota, omdat het moet.quote:Op maandag 23 december 2024 15:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als ze er verstand van hebben, prima toch
Jeetje. Gaat het?quote:Op maandag 23 december 2024 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Gevalletje vrouwenquota, omdat het moet.
Valt nog mee dar er geen man en/of transgender op dat podium staat te dansen.
quote:Op maandag 23 december 2024 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is nog een vacature bij de Taliban.quote:Op maandag 23 december 2024 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ex prummeliek deelnemerquote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
Oprechte vraag, waarom wordt ook hier weer De Sousa in hetzelfde rijtje gezet als 'legends' als Whitlock en Beaton?
Beaton >>>> Whitlock > Sousaquote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
Oprechte vraag, waarom wordt ook hier weer De Sousa in hetzelfde rijtje gezet als 'legends' als Whitlock en Beaton?
Ik zie veldvulling Beaton ook niet als legend eigenlijk.quote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Doevelaer het volgende:
Veldvulling, eens. Maar wel onderdeel van het meubilairquote:Op maandag 23 december 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie veldvulling Beaton ook niet als legend eigenlijk.
Veldmeubilair dan?quote:Op maandag 23 december 2024 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Veldvulling, eens. Maar wel onderdeel van het meubilair
Wat mij betreft (een goede) King.quote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef Doevelaer het volgende:
In een whatsappgroepje van mij kwam de poll voorbij welke darter je het meest mist dit wk;
Beaton
Whitlock
Lewis
King
De Sousa
Dan valt JOSSE DE SOSSA wel een béétje uit de toon imho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |