SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Maar niet heel veel kansen gehad. Hempel weer goed op een wkquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
echt super slordig alles. Pijl voor tops 2 cm ernaast
Zeker. Laat weinig liggen voor een handballerquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar niet heel veel kansen gehad. Hempel weer goed op een wk
Zijn er halve ballen te zien?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:08 schreef Doevelaer het volgende:
Bewakingsbeelden vanuit Magdeburg zijn erg gezellig
Barney met z’n 10-11 Nederlanders door na kerstquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Barney met z’n 10-11 Nederlanders door na kerst
Kan nogquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Barney met z’n 10-11 Nederlanders door na kerst
Precies.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is niet alsof Zwaan slecht staat te gooien.
Jeffrey heeft wel vaak pech op WKs. Altijd tegen Jeffreyquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De dader geeft wel gasje bijquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:11 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zijn er halve ballen te zien?
Daarom juist een zware klapquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat voor darters meestal een vrij slecht idee is.quote:
Ook voor Duitsersquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat voor darters meestal een vrij slecht idee is.
Cross-nadenken.jpegquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat voor darters meestal een vrij slecht idee is.
Hier schrik ik van.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:25 schreef Nober het volgende:
Vieze vuile rotmof, teringproleet! Altijd weer agressie! Waren we maar met de trein gegaan!
Ik mis nog een Hempelquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Recept voor geroosterde zwaan met kruiden
Ingrediënten:
1 zwaan (4-5 kg, schoongemaakt)
2 uien, grof gehakt
2 wortels, in stukken gesneden
2 stengels selderij, in stukken gesneden
4 teentjes knoflook, geplet
3 takjes rozemarijn
3 takjes tijm
2 laurierblaadjes
250 ml rode wijn
500 ml kippen- of wildbouillon
100 g boter
Zout en peper naar smaak
Bereidingswijze:
Voorbereiding:
Controleer of de zwaan volledig schoongemaakt is (veren en ingewanden verwijderd). Dep de huid droog met keukenpapier.
Wrijf de buitenkant en binnenkant in met zout en peper.
Vullen:
Vul de zwaan met de uien, wortels, selderij, knoflook, rozemarijn, tijm en laurierblaadjes. Bind de poten bij elkaar met keukentouw om de vorm te behouden tijdens het braden.
Roosteren:
Verwarm de oven voor op 180 °C.
Smelt de boter in een grote braadslee en schroei de zwaan rondom aan totdat de huid goudbruin is.
Voeg de rode wijn en bouillon toe aan de braadslee.
In de oven:
Plaats de braadslee met de zwaan in de voorverwarmde oven. Bedek losjes met aluminiumfolie.
Rooster de zwaan ongeveer 3-3,5 uur (20-25 minuten per kilogram), en bedruip elke 30 minuten met het vocht uit de braadslee.
Afgaren en serveren:
Controleer of het vlees gaar is (kerntemperatuur van 75 °C in de borst).
Laat de zwaan 15-20 minuten rusten voordat je hem aansnijdt.
Serveer met aardappelpuree, spruitjes of een stevige rode wijnsaus.
Ik begrijp dat je "hempel" wilt verwerken in het recept. Aangezien "hempel" niet direct een gangbaar ingrediënt of een culinaire term is, kun je me meer context geven? Bedoel je een specifiek kruid, een bepaalde techniek, of misschien een persoonlijke toevoeging die je wilt integreren? 😊quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:25 schreef Nober het volgende:
Vieze vuile rotmof, teringproleet! Altijd weer agressie! Waren we maar met de trein gegaan!
O jij deed dit ook alquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je "hempel" wilt verwerken in het recept. Aangezien "hempel" niet direct een gangbaar ingrediënt of een culinaire term is, kun je me meer context geven? Bedoel je een specifiek kruid, een bepaalde techniek, of misschien een persoonlijke toevoeging die je wilt integreren? 😊
Jef is een denker. Denk t nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:27 schreef Szura het volgende:
Jammer, hopelijk heeft ie een goed 2025
Hoi Novaquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je "hempel" wilt verwerken in het recept. Aangezien "hempel" niet direct een gangbaar ingrediënt of een culinaire term is, kun je me meer context geven? Bedoel je een specifiek kruid, een bepaalde techniek, of misschien een persoonlijke toevoeging die je wilt integreren? 😊
Niet iedereen ken zijn zoals jijquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jef is een denker. Denk t niet
Wat een gelulquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
D20 vanwege de associatie met "tops" en het vertrouwen dat het geeft.
Vergeet @Wereldgozer jou wel eens?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:31 schreef Anneloos het volgende:
De hele tijd die charlotte tilbury reclame. Sowieso geprogrammeerd in het reclameblok door een vrouw met een man die darts kijkt. Vergeet je meisje niet deze feestdagen..
WIJ WIL LENquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:31 schreef Anneloos het volgende:
De hele tijd die charlotte tilbury reclame. Sowieso geprogrammeerd in het reclameblok door een vrouw met een man die darts kijkt. Vergeet je meisje niet deze feestdagen..
NEE dat willen we niet. We willen leuke cadeautjesquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WIJ WIL LEN
KUT SCHIMMELZALF![]()
JA JA JA KUTSCHIMMELZALF
Hadden Huybrechts en Barry er niet meer?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
veertien 180s in een R1 potje. Record?
Welk meisjequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:31 schreef Anneloos het volgende:
Vergeet je meisje niet deze feestdagen..
ja 17quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hadden Huybrechts en Barry er niet meer?
Zeg het ze, Fles!quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En optiefen met dat studiogelul. Volgende wedstrijd had ook al 20 minuten geleden moeten beginnen. Hup hup opbokken met dat gelul
War ging er mis?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jeffrey de Zwaan walgt van zichzelf
Nou doosje Lego danquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
NEE dat willen we niet. We willen leuke cadeautjes
Hij miste nog een paar op madhouse. Verder niet veelquote:
Darmreiniging kan wonderen doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die ziet er ineens wat normaler uit
quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Wereldgozer geef eens aandacht aan je meisje
40 kilo geleden wel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kuiltje in je kin?
Lol, maak je daar maar niet druk om.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je vraagt het gewoon aan hem. Kan ook.
Magdeburg schijnt lekker rustig te zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:48 schreef Wertha het volgende:
Deze pot laat ik even voor wat het is. Kent iemand nog een leuke kerstmarkt om te bezoeken?
Pak je de autoquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:48 schreef Wertha het volgende:
Kent iemand nog een leuke kerstmarkt om te bezoeken?
En de Guinness natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Eigenlijk is dat Ierland toch ook een totaal overbodig land heh, buiten het Rugby om.
ha haquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:48 schreef Wertha het volgende:
Deze pot laat ik even voor wat het is. Kent iemand nog een leuke kerstmarkt om te bezoeken?
Kun je daar gratis parkeren?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Magdeburg schijnt lekker rustig te zijn
Maagden bohhhh.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Magdeburg schijnt lekker rustig te zijn
Gurney is een knappe jongenquote:
Fontaines DC-godenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney is een knappe jongen
Ik moet zeggen dat ik weinig knappe Ieren heb gezien, maar ik vind dat Ierse accent wel altijd ontzettend aantrekkelijk.
Prima!quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:43 schreef Szura het volgende:
Ik vind dit BINGO @:gurneyisbestoke: Niels is onderbroken in z’n anekdote
I'll have what @GurneyIsBestOke is havingquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney is een knappe jongen
Ik moet zeggen dat ik weinig knappe Ieren heb gezien, maar ik vind dat Ierse accent bij meiden wel altijd ontzettend aantrekkelijk.
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
veertien 180s in een R1 potje. Record?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Mikey Mike blijft volgens mij top 4 zelfs als ie er vanavond uitvliegt en ondanks dat ie al anderhalf jaar niks gewonnen heeft op TV.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PL deelnemers discussie was ook vanmiddag
Bij vGerwen zometeen ook weer veel potentie tot een bingo.
"Ouwe rot" William O'Connor is twee jaar ouder dan Mjoelekrempf. Twee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
"ouwe rot tegen jong jochie"
"niets is minder waar"
FC open deur aan de bal
Nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe bevalt de airfryer? @:Dr_Flash
Klopt maar in 2025 heeft hij wel flink wat te verdedigen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Mikey Mike blijft volgens mij top 4 zelfs als ie er vanavond uitvliegt en ondanks dat ie al anderhalf jaar niks gewonnen heeft op TV.
Last van demonen?quote:
Wanneer loopt dat winmaucontract af?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt maar in 2025 heeft hij wel flink wat te verdedigen.
Door de World Matchplay-finale staat ie nog altijd derde op de ranking van dit jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt maar in 2025 heeft hij wel flink wat te verdedigen.
Maar dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:58 schreef Nober het volgende:
Mikey Mike blijft volgens mij top 4 zelfs als ie er vanavond uitvliegt
VdVoort zijn argumentatie snijdt vaak hout maar hij heeft echt 0.0 zelfperceptie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
VdV die iemand cynisme verwijt
Lachwekkend
Boeiend. Hij doet zelf toch niet meequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
VdVoort zijn argumentatie snijdt vaak hout maar hij heeft echt 0.0 zelfperceptie.
Als je hem enkel kent van podcasts en Youtube is het echt een goeie pundit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
VdVoort zijn argumentatie snijdt vaak hout maar hij heeft echt 0.0 zelfperceptie.
Gelachenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
Lachwekkend
Nou nou nouquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:08 schreef Szura het volgende:
Ik ga toch niet naar podcasts luisteren joh, eindeloos gezwam. Net zo kut als vloggers.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe bevalt de airfryer? @:Dr_Flash
Sow die het een flinke joekel te pakken.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
Lachwekkend
Je maakt een agressieve indrukquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Die hoerenclub van hearn kan vast wel voor elke set een nieuw bord betalen. losers
Hij moet naar bedquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je maakt een agressieve indruk
Net voor 10 jaar bijgetekendquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer loopt dat winmaucontract af?
er worden daar miljoenen verdiend maar alles gaat in de zakken van de geldwolven. Een beetje fatsoenlijke spotters inhuren kan ook niet meer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je maakt een agressieve indruk
Eens en elke set pauze actquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er worden daar miljoenen verdiend maar alles gaat in de zakken van de geldwolven. Een beetje fatsoenlijke spotters inhuren kan ook niet meer.
Is hij al jaren. Maar meer is altijd lekker natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, wel financieel onafhankelijk zullen we dan maar zeggen
Wat een gemis in je leven. Zoveel goede podcasts.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:08 schreef Szura het volgende:
Ik ga toch niet naar podcasts luisteren joh, eindeloos gezwam. Net zo kut als vloggers.
Moeten moeten... Maar als ik dat niet doe moet er wel een beetje wat tegenover staan ja.quote:
Ja serieus. Volgens zijn eigen woorden bij de dartspodcast vorige week ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Da meende nie. Omdat 't zo goed ging?! Hahaha
T/m 2035 inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja serieus. Volgens zijn eigen woorden bij de dartspodcast vorige week ofzo
HOAX.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Sorry ik was even weg, had gasten,
Onaangekondigde gasten?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Sorry ik was even weg, had gasten, maar ben er weer!
Prima aftrap van kerstvakantie genotquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Godsamme bijna half twaalf en dan moet de laatste partij nog beginnen.
WARM BADquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
HOAX.
DRT-volk ontvangt geen gasten.
Moederquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
HOAX.
DRT-volk ontvangt geen gasten.
zeah zekahquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Aiiiii, dat is jammer. ~ R. Scholten.
Je begeleiding?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Neuh, standaard bezoek op de vrijdag
Ja die kwam even kijken of ik nog genoeg bier hadquote:
LEKKER MAN! LEKKER MAN!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laatste partij!
[ afbeelding ]
Weet zelf ook goed dat hij geen feestnummer is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:07 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Als je hem enkel kent van podcasts en Youtube is het echt een goeie pundit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daniel Martin is een mooie jongen.
Ik neem aan dat dat een gordijn is?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Peter Beense treedt op met handdoek om zn schouder.
ban-anenschillen mogen niet besproken wordenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
Hurrell is wel een potentiële bananenschil allen
Martijn Kleermaker vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:03 schreef Nober het volgende:
Was dit trouwens de eerste bye sinds Whitlock v Fordham?
Wat geven de bookies als hij van MVG wint?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
Hurrell is wel een potentiële bananenschil allen
Geen ideequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat geven de bookies als hij van MVG wint?
Meer dan wanneer MvG wintquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat geven de bookies als hij van MVG wint?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:43 schreef Szura het volgende:
Ik wou een afspraak maken en moest het 2 uur van te voren berichten. Afspraak was makkelijk gemaakt, ik vind haar mooier in het echt dan op de foto's. Je kan douchen op locatie. Intiem en zoenen waren voldoende, maar ik mocht niet echt aan haar zitten. Pijpen zonder condoom was echt slecht, ik voelde meer haar tanden dan haar mond, lippen en tong. Ik mocht niet aan haar hoofd zitten, ook nadat ik was klaargekomen in haar mond, vond ik dat ze te snel wegliep want mijn lul was nog aan het kloppen. Helemaal geen deepthroat en afwisseling. Pijpen zc was 1 beweging, ze kan het wel leuk vinden om te pijpen maar ze is er slecht in. Ze maakte mijn lul wel goed schoon voor en nadat ik was klaargekomen.
TLDR;quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:43 schreef Szura het volgende:
Ik wou een afspraak maken en moest het 2 uur van te voren berichten. Afspraak was makkelijk gemaakt, ik vind haar mooier in het echt dan op de foto's. Je kan douchen op locatie. Intiem en zoenen waren voldoende, maar ik mocht niet echt aan haar zitten. Pijpen zonder condoom was echt slecht, ik voelde meer haar tanden dan haar mond, lippen en tong. Ik mocht niet aan haar hoofd zitten, ook nadat ik was klaargekomen in haar mond, vond ik dat ze te snel wegliep want mijn lul was nog aan het kloppen. Helemaal geen deepthroat en afwisseling. Pijpen zc was 1 beweging, ze kan het wel leuk vinden om te pijpen maar ze is er slecht in. Ze maakte mijn lul wel goed schoon voor en nadat ik was klaargekomen.
Bankzitter geworden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig zelfbenoemd fenomeen op youtube.
Niet gekliktquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Genoeg filmpjes
https://www.kinky.nl/advertenties/536247-liana#reviews
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |