Prima!quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:43 schreef Szura het volgende:
Ik vind dit BINGO @:gurneyisbestoke: Niels is onderbroken in z’n anekdote
I'll have what @GurneyIsBestOke is havingquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney is een knappe jongen
Ik moet zeggen dat ik weinig knappe Ieren heb gezien, maar ik vind dat Ierse accent bij meiden wel altijd ontzettend aantrekkelijk.
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
veertien 180s in een R1 potje. Record?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Mikey Mike blijft volgens mij top 4 zelfs als ie er vanavond uitvliegt en ondanks dat ie al anderhalf jaar niks gewonnen heeft op TV.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PL deelnemers discussie was ook vanmiddag
Bij vGerwen zometeen ook weer veel potentie tot een bingo.
"Ouwe rot" William O'Connor is twee jaar ouder dan Mjoelekrempf. Twee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
"ouwe rot tegen jong jochie"
"niets is minder waar"
FC open deur aan de bal
Nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe bevalt de airfryer? @:Dr_Flash
Klopt maar in 2025 heeft hij wel flink wat te verdedigen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Mikey Mike blijft volgens mij top 4 zelfs als ie er vanavond uitvliegt en ondanks dat ie al anderhalf jaar niks gewonnen heeft op TV.
Last van demonen?quote:
Wanneer loopt dat winmaucontract af?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt maar in 2025 heeft hij wel flink wat te verdedigen.
Door de World Matchplay-finale staat ie nog altijd derde op de ranking van dit jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt maar in 2025 heeft hij wel flink wat te verdedigen.
Maar dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:58 schreef Nober het volgende:
Mikey Mike blijft volgens mij top 4 zelfs als ie er vanavond uitvliegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |