SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-videoSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Eigenlijk wel ja. Hempel - De Zwaan loop ik een stuk warmer voor dan dit. Denk wel meer mensen.quote:
Handdoekje Hempel met zijn zenuwenworpquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Hempel - De Zwaan loop ik een stuk warmer voor dan dit. Denk wel meer mensen.
Piloten noemen hun vliegtuig ook een kistquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
klokkie
"horloge" is alweer te moeilijk voor t kamp
Plausibelquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Piloten noemen hun vliegtuig ook een kist
Kadaverkistquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Piloten noemen hun vliegtuig ook een kist
Je gaat bijna verlangen naar dat domme blondje de jaren ervoor.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Nolles heeft nog nooit een darter gezien?
Emma Paton?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je gaat bijna verlangen naar dat domme blondje de jaren ervoor.
Ik denk dat Mansell er langer over doet. Die is in alles traag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goto doet 's morgens net zo veel aan zijn haar als Mansell onniedan
Mansell slaat de ochtenden meestal over.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goto doet 's morgens net zo veel aan zijn haar als Mansell onniedan
Edward?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marijnisse?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoor het in haar stem, thanksquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
[..]
KEIGOED KEIGEZELLIG!!!!
Dacht ik ook maar die is niet dom geloof ik.quote:
Oh ja rond half drie als de kater weer weg is komt die uit bedquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mansell slaat de ochtenden meestal over.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mansell er langer over doet. Die is in alles traag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor kaasblokjes denk ik. Wat jullie.YOLO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor kaasblokjes denk ik. Wat jullie.Hier al een borrelplank soldaat gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo meteen heeft Goto twee rode bolletjes. Dan wordt het pas echt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef Szura het volgende:
Hoe kan het dat ze nu allebei een rood bolletje hebben? Ze kunnen toch niet allebei tegelijk beginnen?
Deze had ook wel op de bingo gemogenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef Szura het volgende:
Hoe kan het dat ze nu allebei een rood bolletje hebben? Ze kunnen toch niet allebei tegelijk beginnen?
Dan krijgt hij een groene!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo meteen heeft Goto twee rode bolletjes. Dan wordt het pas echt ingewikkeld.
Tijd voor kaasblokjes denk ik. Wat jullie.Huu 300 kilo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Huh, wat?quote:
je zit te prutsen in de Nostradamusquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ik was even in slaap gevallen
Jij ook al?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ik was even in slaap gevallen
quote:
Tsja wie ben ik om daar wat van te zeggen hequote:
Ik zei toch dat je moest powernappenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Tsja wie ben ik om daar wat van te zeggen he
Heb ik toch gedaan jonguhquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je moest powernappen
Provinciekereltjequote:
Het is ook geen heel spectaculair mensquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind Mensol niet echt een hele spectaculaire darter.
Nog nooit in de geschiedenis van het WK zijn er in drie kwartier wedstrijd zo weinig dubbels gemistquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 2,5 set pas 7 dubbels gemist samen
Ik geloof het meteenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nog nooit in de geschiedenis van het WK zijn er in drie kwartier wedstrijd zo weinig dubbels gemist
Flash probeert krampachtig een inhaalslag te maken in de postcounts. Access denied allen.quote:
Jammere voor Dr. Faalhaas is dat het na deze partij al zo laat is dat hij moet gaan slapen en de rest mistquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flash probeert krampachtig een inhaalslag te maken in de postcounts. Access denied allen.
GENOT
Voor uiteenlopende waarden van "krampachtig"quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flash probeert krampachtig een inhaalslag te maken in de postcounts. Access denied allen.
GENOT
Jij bent zo'n type die met zn benen wijd zonder boxershort op de bank zit he?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in het badjasje lekker man
Zonder broekje?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in het badjasje lekker man
Op sekah sjonniequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type die met zn benen wijd zonder boxershort op de bank zit he?
hele dag kwaken over broekje uit maar allemaal leugensquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type die met zn benen wijd zonder boxershort op de bank zit he?
geen geld voor een broekjequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hele dag kwaken over broekje uit maar allemaal leugens
Triggered again.La gaan joh hansiequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "krampachtig"![]()
Dat gezegd: Jou zou ik gewoon dood moeten zwijgen ja, dat was beter geweest.
Jij wil gewoon graag foto ouwe smeerpijpquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hele dag kwaken over broekje uit maar allemaal leugens
boh bohquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij wil gewoon graag foto ouwe smeerpijp
Lekker maatquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb overigens nieuwe pantoffels. Soort Uggs lopen werelds!
Ik heb Pick'em "belangen"quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maat we moeten wat he, wat een strontpot
Oh niet eens naar gekekenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond de prijzen te laag om eraan mee te doen.
Nemen we allemaal een Mansell badmuts.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
Ergens heel diep van binnen hoop ik dat Mansell minimaal de laatste 16 haalt. Puur om jullie allemaal (inclusief mijzelf) te zien schuimbekken hier
Je kijkt nu naar Mickey Mansellquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Minimaal ¤500 anders stoppen we er geen tijd in. Tijd is geld maat!
Nee. Ik kijk verplicht naar een monkeytown filmpje, dochter is hier het directeurtjequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je kijkt nu naar Mickey Mansell
Hopelijk niet, anders zitten we hier tot diep in de nacht.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:15 schreef The_Undertone het volgende:
Goto gaat er zeker nog een set uitslepen
Dit filmpje al 100 x gezien genotquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk verplicht naar een monkeytown filmpje, dochter is hier het directeurtje
Weet ik , jinxpoging mislukt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk niet, anders zitten we hier tot diep in de nacht.
Maakt toch niet uit Pops. Weekend maat lekker manquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk niet, anders zitten we hier tot diep in de nacht.
Echt he. Weer een uur dichter bij de dood.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:18 schreef Kopiko het volgende:
Hier gaan kostbare minuten van mijn leven verloren.
Ah dat zeg ik tijdens het neuken altijd tegen mn vrouwquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:18 schreef Kopiko het volgende:
Hier gaan kostbare minuten van mijn leven verloren.
Half minuutjequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah dat zeg ik tijdens het neuken altijd tegen mn vrouw
@AllesKaputt staat alweer klaar met PEARLHARBORED en zoquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt he. Weer een uur dichter bij de dood.
Nee, dit is de laatste van vanmiddag die nog steeds bezig is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk nu ook. Nog steeds bezig met de eerste partij?
40-45 gemiddeld in derde divisie vroegerquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij haalt nog geen 20 gemiddeld. Stukje geen motoriek genot
Gebbetje maat
Vooraf ook tegen je tegenstander; En NU ga ik je slopen of dat niet?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
40-45 gemiddeld in derde divisie vroeger
Oh dat haal ik ook nog welquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
40-45 gemiddeld in derde divisie vroeger
Mijn wekkertje ging vanochtend om 6 uur af en begin nu al te knikkebollen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit Pops. Weekend maat lekker man
Ja was het nou half 7 of 6 uurquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanochtend ging om half 7 het wekkertje…
[..]
Mijn wekkertje ging vanochtend om 6 uur af en begin nu al te knikkebollen.
Schrijf nog maar even een stemming uit, tijd zat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik overweeg zo een Hertog Jan open te trekken.
Neusje bijpuntenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
;
[..]
Mijn wekkertje ging vanochtend om 6 uur af en begin nu al te knikkebollen.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik overweeg zo een Hertog Jan open te trekken.
Nee hequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:32 schreef Kopiko het volgende:
Mansell bezorgt ons nog een extra setje
Wat een entertainerquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:32 schreef Kopiko het volgende:
Tegen jou gooiden ze alles.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Soms 60 als het liep
Het liep vaak niet
Verzopen in koopmans beslagquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal nergens te bekennen genot
Oh wacht.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:32 schreef Kopiko het volgende:
Chanant.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:35 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een kneuzenkermis, dan daar zo staan shinen
Niet zon witte? Waren ook een hypequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n kleur horlogebandje toen ik 6 was.
Doe jij ook aan ochtendsessies? Bohhhhquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
Volgende ronde van Mansell in de ochtendsessie s.v.p.
Ik vind dit grensoverschrijdend.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe jij ook aan ochtendsessies? Bohhhh
Ok Dolf Jansenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vind dit grensoverschrijdend.
Zoveel talent zoveel potentiequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:37 schreef Grifte het volgende:
De Zwaan was jaren geleden echt genot. Hopelijk vandaag een vleugje van toen.
100% en Hagenees, supaaaaa knalpakketquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ook gewoon leuke gozert voor de camera
Verloren super talent, net als Cadby.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:37 schreef Grifte het volgende:
De Zwaan was jaren geleden echt genot. Hopelijk vandaag een vleugje van toen.
Zwaantjes komt wel terug . Dat bewijst zijn kwalificatie voor dit wk wel o.aquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verloren super talent, net als Cadby.
Potje slaan we over.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal nergens te bekennen genot
Cadby is gewoon een mongoolquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verloren super talent, net als Cadby.
Plakplaatjes zijn duur ouwe reus.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe vaak zit Meulenkamp in die studio joh. Heeft ie weer geld nodig.
Was 24 en had al 4 kids ofzo. Meulenhontquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Plakplaatjes zijn duur ouwe reus.
Tokkie gonna tokkiequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was 24 en had al 4 kids ofzo. Meulenhont
IPTV doet kennelijk rare dingen met het beeldquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar wel een GENOT om naar te kijken
Lekker vingertje blazenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar wel een GENOT om naar te kijken
Vingertjes blazen en Taylor keihard van het bord gooien in een van zn eerste tv wedstrijden was ultiem genotquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IPTV doet kennelijk rare dingen met het beeld
Wat dat betreft hebben we veel te weinig lol gehad van Paul Nicholsonquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, wel echt een figuur die het dartsen had kunnen gebruiken.
Dat vond ik een act. Cadby was gewoon echt zo. Die wilde je gewoon vermoorden aan dat bord, wat een figuurquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben we veel te weinig lol gehad van Paul Nicholson
Die deed een act. Cadby was gewoon zo gek als een deur.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben we veel te weinig lol gehad van Paul Nicholson
Ai dit kan nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens ben ik wel voor allebei deze gasten
Exactquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die deed een act. Cadby was gewoon zo gek als een deur.
Ja die nam het misschien wat te letterlijk allemaalquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat vond ik een act. Cadby was gewoon echt zo. Die wilde je gewoon vermoorden aan dat bord, wat een figuur
Peter Beense treedt op met handdoek om zn schouder.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Had Lok Yin Lee laatst in zijn nek.
#darterspostuurquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Peter Beense treedt op met handdoek om zn schouder.
Ach niet te gelovenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond
Hoe afschuwelijk was Mansell?
Tussen 0 en de bijlmerramp was hij Tenerife 1977quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond
Willen we het niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry, was met mijn andere account @Dr_Flash aan het posten. Morgen wel hele dag afwezig, ook niet met mijn 5 kloonaccounts.quote:
Mooi. Ik deed een potje Mario Party met mijn vriendin en ik kon heel lief zeggen van ‘nee, we kunnen voor een keertje gewoon darten overslaan hoor!!’quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Willen we het niet meer over hebben.
Een halfuur met je leuter tussen de deur zitten is waarschijnlijk nog leuker.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond
Oke hans dankjequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, was met mijn andere account @:dr_flash aan het posten. Morgen wel hele dag afwezig, ook niet met mijn 5 kloonaccounts.
Sukkelquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, was met mijn andere account @:dr_flash aan het posten. Morgen wel hele dag afwezig, ook niet met mijn 5 kloonaccounts.
Ah daarom post je zoveel ineens en allemaal van die korte kutberichtjesquote:
Ik post altijd veel tijdens wk. Focus maatquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah daarom post je zoveel ineens en allemaal van die korte kutberichtjesAlles voor plek 1, tsjongejonge.
Dit is wel het eerste WK dat je bovenaan staatquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik post altijd veel tijdens wk. Focus maat
Zwaan ook, onder zn kinquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hempel is flink aangekomen of niet?
Mwoh ja?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Net was je nog aan het janken dat ik dat deedquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik post altijd veel tijdens wk. Focus maat
En toevallig ook het minst gezellige WK Darts hier. Hoe dat kan geen flauw idee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is wel het eerste WK dat je bovenaan staat
Heb volgens mij ooit weleens eerste gestaan maar dan voor 1 dag ofzo. Verloor de focus. De eye of the tigerquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is wel het eerste WK dat je bovenaan staat
We missen @Taglianoquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toevallig ook het minst gezellige WK Darts hier. Hoe dat kan geen flauw idee.
Gebbetje maat. Wees rustigquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was je nog aan het janken dat ik dat deed
Nee? Haal je hem niet door elkaar met Pietreczko?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar is die eigenlijk gebleven dan?quote:
Niet opgesloagen. Niet mien werkje.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Insert nattekatmodgifje @:zipportal
Tis pas 1-0 johquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja jammer, maar wel goed om de Zwaan weer terug te hebben gezien op het WK.
Joker 2 gezien, strontpotquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet opgesloagen. Niet mien werkje.
Wil jij een grote cobra zien? Gr Jelle Kquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel sissen maar niet bijten. Slap slangetje
Al besprokenquote:
Heel dat woord kan niet meer tegenwoordig. Halve woonwijken worden opgeblazen omdat iemand zijn relatie uit is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil jij een grote cobra zien? Gr Jelle K
Gurney is ook poepquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney-Hempel voor een nieuw trauma voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |