Ach niet te gelovenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond
Hoe afschuwelijk was Mansell?
Tussen 0 en de bijlmerramp was hij Tenerife 1977quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond
Willen we het niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry, was met mijn andere account @Dr_Flash aan het posten. Morgen wel hele dag afwezig, ook niet met mijn 5 kloonaccounts.quote:
Mooi. Ik deed een potje Mario Party met mijn vriendin en ik kon heel lief zeggen van ‘nee, we kunnen voor een keertje gewoon darten overslaan hoor!!’quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Willen we het niet meer over hebben.
Een halfuur met je leuter tussen de deur zitten is waarschijnlijk nog leuker.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond
Oke hans dankjequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, was met mijn andere account @:dr_flash aan het posten. Morgen wel hele dag afwezig, ook niet met mijn 5 kloonaccounts.
Sukkelquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, was met mijn andere account @:dr_flash aan het posten. Morgen wel hele dag afwezig, ook niet met mijn 5 kloonaccounts.
Ah daarom post je zoveel ineens en allemaal van die korte kutberichtjesquote:
Ik post altijd veel tijdens wk. Focus maatquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah daarom post je zoveel ineens en allemaal van die korte kutberichtjesAlles voor plek 1, tsjongejonge.
Dit is wel het eerste WK dat je bovenaan staatquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik post altijd veel tijdens wk. Focus maat
Zwaan ook, onder zn kinquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hempel is flink aangekomen of niet?
Mwoh ja?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Net was je nog aan het janken dat ik dat deedquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik post altijd veel tijdens wk. Focus maat
En toevallig ook het minst gezellige WK Darts hier. Hoe dat kan geen flauw idee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is wel het eerste WK dat je bovenaan staat
Heb volgens mij ooit weleens eerste gestaan maar dan voor 1 dag ofzo. Verloor de focus. De eye of the tigerquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is wel het eerste WK dat je bovenaan staat
We missen @Taglianoquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toevallig ook het minst gezellige WK Darts hier. Hoe dat kan geen flauw idee.
Gebbetje maat. Wees rustigquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was je nog aan het janken dat ik dat deed
Nee? Haal je hem niet door elkaar met Pietreczko?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar is die eigenlijk gebleven dan?quote:
Niet opgesloagen. Niet mien werkje.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Insert nattekatmodgifje @:zipportal
Tis pas 1-0 johquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja jammer, maar wel goed om de Zwaan weer terug te hebben gezien op het WK.
Joker 2 gezien, strontpotquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet opgesloagen. Niet mien werkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |