SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-videoSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Eigenlijk wel ja. Hempel - De Zwaan loop ik een stuk warmer voor dan dit. Denk wel meer mensen.quote:
Handdoekje Hempel met zijn zenuwenworpquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Hempel - De Zwaan loop ik een stuk warmer voor dan dit. Denk wel meer mensen.
Piloten noemen hun vliegtuig ook een kistquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
klokkie
"horloge" is alweer te moeilijk voor t kamp
Plausibelquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Piloten noemen hun vliegtuig ook een kist
Kadaverkistquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Piloten noemen hun vliegtuig ook een kist
Je gaat bijna verlangen naar dat domme blondje de jaren ervoor.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Nolles heeft nog nooit een darter gezien?
Emma Paton?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je gaat bijna verlangen naar dat domme blondje de jaren ervoor.
Ik denk dat Mansell er langer over doet. Die is in alles traag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goto doet 's morgens net zo veel aan zijn haar als Mansell onniedan
Mansell slaat de ochtenden meestal over.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goto doet 's morgens net zo veel aan zijn haar als Mansell onniedan
Edward?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marijnisse?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoor het in haar stem, thanksquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
[..]
KEIGOED KEIGEZELLIG!!!!
Dacht ik ook maar die is niet dom geloof ik.quote:
Oh ja rond half drie als de kater weer weg is komt die uit bedquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mansell slaat de ochtenden meestal over.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mansell er langer over doet. Die is in alles traag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor kaasblokjes denk ik. Wat jullie.YOLO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor kaasblokjes denk ik. Wat jullie.Hier al een borrelplank soldaat gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo meteen heeft Goto twee rode bolletjes. Dan wordt het pas echt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef Szura het volgende:
Hoe kan het dat ze nu allebei een rood bolletje hebben? Ze kunnen toch niet allebei tegelijk beginnen?
Deze had ook wel op de bingo gemogenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef Szura het volgende:
Hoe kan het dat ze nu allebei een rood bolletje hebben? Ze kunnen toch niet allebei tegelijk beginnen?
Dan krijgt hij een groene!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo meteen heeft Goto twee rode bolletjes. Dan wordt het pas echt ingewikkeld.
Tijd voor kaasblokjes denk ik. Wat jullie.Huu 300 kilo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Huh, wat?quote:
je zit te prutsen in de Nostradamusquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ik was even in slaap gevallen
Jij ook al?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ik was even in slaap gevallen
quote:
Tsja wie ben ik om daar wat van te zeggen hequote:
Ik zei toch dat je moest powernappenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Tsja wie ben ik om daar wat van te zeggen he
Heb ik toch gedaan jonguhquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je moest powernappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |