Provinciekereltjequote:
Het is ook geen heel spectaculair mensquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind Mensol niet echt een hele spectaculaire darter.
Nog nooit in de geschiedenis van het WK zijn er in drie kwartier wedstrijd zo weinig dubbels gemistquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 2,5 set pas 7 dubbels gemist samen
Ik geloof het meteenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nog nooit in de geschiedenis van het WK zijn er in drie kwartier wedstrijd zo weinig dubbels gemist
Flash probeert krampachtig een inhaalslag te maken in de postcounts. Access denied allen.quote:
Jammere voor Dr. Faalhaas is dat het na deze partij al zo laat is dat hij moet gaan slapen en de rest mistquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flash probeert krampachtig een inhaalslag te maken in de postcounts. Access denied allen.
GENOT
Voor uiteenlopende waarden van "krampachtig"quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flash probeert krampachtig een inhaalslag te maken in de postcounts. Access denied allen.
GENOT
Jij bent zo'n type die met zn benen wijd zonder boxershort op de bank zit he?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in het badjasje lekker man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |