Eens en elke set pauze actquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er worden daar miljoenen verdiend maar alles gaat in de zakken van de geldwolven. Een beetje fatsoenlijke spotters inhuren kan ook niet meer.
Is hij al jaren. Maar meer is altijd lekker natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, wel financieel onafhankelijk zullen we dan maar zeggen
Wat een gemis in je leven. Zoveel goede podcasts.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:08 schreef Szura het volgende:
Ik ga toch niet naar podcasts luisteren joh, eindeloos gezwam. Net zo kut als vloggers.
Moeten moeten... Maar als ik dat niet doe moet er wel een beetje wat tegenover staan ja.quote:
Ja serieus. Volgens zijn eigen woorden bij de dartspodcast vorige week ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Da meende nie. Omdat 't zo goed ging?! Hahaha
T/m 2035 inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja serieus. Volgens zijn eigen woorden bij de dartspodcast vorige week ofzo
HOAX.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Sorry ik was even weg, had gasten,
Onaangekondigde gasten?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Sorry ik was even weg, had gasten, maar ben er weer!
Prima aftrap van kerstvakantie genotquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Godsamme bijna half twaalf en dan moet de laatste partij nog beginnen.
WARM BADquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
HOAX.
DRT-volk ontvangt geen gasten.
Moederquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
HOAX.
DRT-volk ontvangt geen gasten.
zeah zekahquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Aiiiii, dat is jammer. ~ R. Scholten.
Forum Opties | |