Wat een gelulquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
D20 vanwege de associatie met "tops" en het vertrouwen dat het geeft.
Vergeet @Wereldgozer jou wel eens?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:31 schreef Anneloos het volgende:
De hele tijd die charlotte tilbury reclame. Sowieso geprogrammeerd in het reclameblok door een vrouw met een man die darts kijkt. Vergeet je meisje niet deze feestdagen..
WIJ WIL LENquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:31 schreef Anneloos het volgende:
De hele tijd die charlotte tilbury reclame. Sowieso geprogrammeerd in het reclameblok door een vrouw met een man die darts kijkt. Vergeet je meisje niet deze feestdagen..
NEE dat willen we niet. We willen leuke cadeautjesquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WIJ WIL LEN
KUT SCHIMMELZALF![]()
JA JA JA KUTSCHIMMELZALF
Hadden Huybrechts en Barry er niet meer?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
veertien 180s in een R1 potje. Record?
Welk meisjequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:31 schreef Anneloos het volgende:
Vergeet je meisje niet deze feestdagen..
ja 17quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hadden Huybrechts en Barry er niet meer?
Zeg het ze, Fles!quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En optiefen met dat studiogelul. Volgende wedstrijd had ook al 20 minuten geleden moeten beginnen. Hup hup opbokken met dat gelul
War ging er mis?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jeffrey de Zwaan walgt van zichzelf
Nou doosje Lego danquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
NEE dat willen we niet. We willen leuke cadeautjes
Hij miste nog een paar op madhouse. Verder niet veelquote:
Darmreiniging kan wonderen doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die ziet er ineens wat normaler uit
quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Wereldgozer geef eens aandacht aan je meisje
40 kilo geleden wel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kuiltje in je kin?
Lol, maak je daar maar niet druk om.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je vraagt het gewoon aan hem. Kan ook.
Magdeburg schijnt lekker rustig te zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:48 schreef Wertha het volgende:
Deze pot laat ik even voor wat het is. Kent iemand nog een leuke kerstmarkt om te bezoeken?
Pak je de autoquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:48 schreef Wertha het volgende:
Kent iemand nog een leuke kerstmarkt om te bezoeken?
En de Guinness natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Eigenlijk is dat Ierland toch ook een totaal overbodig land heh, buiten het Rugby om.
ha haquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:48 schreef Wertha het volgende:
Deze pot laat ik even voor wat het is. Kent iemand nog een leuke kerstmarkt om te bezoeken?
Kun je daar gratis parkeren?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Magdeburg schijnt lekker rustig te zijn
Maagden bohhhh.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Magdeburg schijnt lekker rustig te zijn
Gurney is een knappe jongenquote:
Fontaines DC-godenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney is een knappe jongen
Ik moet zeggen dat ik weinig knappe Ieren heb gezien, maar ik vind dat Ierse accent wel altijd ontzettend aantrekkelijk.
Prima!quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:43 schreef Szura het volgende:
Ik vind dit BINGO @:gurneyisbestoke: Niels is onderbroken in z’n anekdote
I'll have what @GurneyIsBestOke is havingquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney is een knappe jongen
Ik moet zeggen dat ik weinig knappe Ieren heb gezien, maar ik vind dat Ierse accent bij meiden wel altijd ontzettend aantrekkelijk.
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
veertien 180s in een R1 potje. Record?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Mikey Mike blijft volgens mij top 4 zelfs als ie er vanavond uitvliegt en ondanks dat ie al anderhalf jaar niks gewonnen heeft op TV.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PL deelnemers discussie was ook vanmiddag
Bij vGerwen zometeen ook weer veel potentie tot een bingo.
"Ouwe rot" William O'Connor is twee jaar ouder dan Mjoelekrempf. Twee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
"ouwe rot tegen jong jochie"
"niets is minder waar"
FC open deur aan de bal
Nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe bevalt de airfryer? @:Dr_Flash
Klopt maar in 2025 heeft hij wel flink wat te verdedigen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Mikey Mike blijft volgens mij top 4 zelfs als ie er vanavond uitvliegt en ondanks dat ie al anderhalf jaar niks gewonnen heeft op TV.
Last van demonen?quote:
Wanneer loopt dat winmaucontract af?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt maar in 2025 heeft hij wel flink wat te verdedigen.
Door de World Matchplay-finale staat ie nog altijd derde op de ranking van dit jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt maar in 2025 heeft hij wel flink wat te verdedigen.
Maar dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:58 schreef Nober het volgende:
Mikey Mike blijft volgens mij top 4 zelfs als ie er vanavond uitvliegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |