nou ja ze zijn nog wel in gevecht voor het wcc natuurlijk. Russell heeft hier voordeel van terwijl hij ook gewoon een tik op de vingers had moeten krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:56 schreef Adames het volgende:
Maakt voor de race weinig uit, toch jammer
Ik mis ook echt totaal waarom Russell geen straf heeft gekregen voor impeding.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
nou ja ze zijn nog wel in gevecht voor het wcc natuurlijk. Russell heeft hier voordeel van terwijl hij ook gewoon een tik op de vingers had moeten krijgen.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik mis ook echt totaal waarom Russell geen straf heeft gekregen voor impeding.
Anders dan zijn paspoort is er toch geen reden om hem die straf niet te geven?
Lawson ging ondanks die impeding door naar Q2, dus het had verder geen enkele impact. Aldus Kalff.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vorige week toen Max én Russell in een cool down lap zaten had het ook totaal geen verdere impact..quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lawson ging ondanks die impeding door naar Q2, dus het had verder geen enkele impact. Aldus Kalff.
Dat was een penalty waarbij de maximum laptime delta van Max ook een rol speelde. Oftewel dat was niet alleen impeding, maar ook driving slowly.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vorige week toen Max én Russell in een cool down lap zaten had het ook totaal geen verdere impact..
Dat gebeurt wel vaker en wordt er alsnog een straf uitgedeeld, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lawson ging ondanks die impeding door naar Q2, dus het had verder geen enkele impact. Aldus Kalff.
Vóór Max reden ze óók langzaam. Dus dat is geen argument.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was een penalty waarbij de maximum laptime delta van Max ook een rol speelde. Oftewel dat was niet alleen impeding, maar ook driving slowly.
Dat was helemaal niets en puur matennaaierijquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was een penalty waarbij de maximum laptime delta van Max ook een rol speelde. Oftewel dat was niet alleen impeding, maar ook driving slowly.
The corner turned into Georgequote:Op zaterdag 7 december 2024 19:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeld gevonden. Lewis impeding Perez Zandvoort.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker en wordt er alsnog een straf uitgedeeld, voor zover ik weet.
Jawel, want als je boven de delta zit moet je van de racing lijn af. Wat Max niet deed.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vóór Max reden ze óók langzaam. Dus dat is geen argument.
Goed nieuws is dat Max hierdoor naar de 2e startrij gaat, op plaats 4quote:
Dus Russell had gewoon bestraft moeten worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeld gevonden. Lewis impeding Perez Zandvoort.
3 plaatsen gridstraf. Perez alsnog door naar Q2.
Leuk detail: Hamilton is Brits. Dus de paspoortmeme hoeft niet van stal gehaald te worden.
Niet voor anderen die ook niet in een snelle ronde zitten. Anders had Alonso dat ook moeten doen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel, want als je boven de delta zit moet je van de racing lijn af. Wat Max niet deed.
Niet volgens de wedstrijdleiding. Welke blijkbaar blijkbaar niet dezelfde is als in Zandvoort.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus Russell had gewoon bestraft moeten worden.
Blijkbaar wel anders had die geen penalty.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet voor anderen die ook niet in een snelle ronde zitten
Totaal niet consistent dus.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet volgens de wedstrijdleiding. Welke blijkbaar blijkbaar niet dezelfde is als in Zandvoort.
Staat nergens in de regels, dus die straf slaat nergens op.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders had die geen penalty.
Moet ie de McKarens maar even bottassenquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:36 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Goed nieuws is dat Max hierdoor naar de 2e startrij gaat, op plaats 4
Nou nou.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Moet ie de McKarens maar even bottassen
Iedereen wordt op die manier weleens gespaard.quote:
Stewarding is arbitrair, dus zij kunnen iets beslissen wat niet in beton gegoten volgens de reglementen is beschreven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat nergens in de regels, dus die straf slaat nergens op.
Je kunt je afvragen of een penalty wel nodig is als beide coureurs in een outlap rijden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen wordt op die manier weleens gespaard.
Je kan je afvragen of een penalty nodig is als beide coureurs gewoon door zijn.
Dat kan inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of een penalty wel nodig is al beide coureurs in een outlap rijden.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:56 schreef Donderkonijn het volgende:
Het probleem is hier dat de wedstrijdleiding constant compleet niet consequent is. Dat wekt de indruk van willekeur. Wat de ene race wel een straf is, is het de andere weer niet. Er is gewoon geen peil op te trekken zo, en het lijkt of ze maar wat aan het doen zijn.
En als je een Engels paspoort hebt ietsje vaker.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iedereen wordt op die manier weleens gespaard.
Het hoort niet arbritair te zijn want reglementen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stewarding is arbitrair, dus zij kunnen iets beslissen wat niet in beton gegoten volgens de reglementen is beschreven.
Ik kende alleen pijlquote:
De keuzes van een andere wedstrijdleider kunnen niet altijd identiek zijn. De ene vindt het nodig om een onderzoek in te stellen naar een impeding terwijl het nog niet voor de grid is, de ander wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En als je een Engels paspoort hebt ietsje vaker.
[..]
Het hoort niet arbritair te zijn want reglementen.
Als de reglementen duidelijk zijn, kan dat zeker wel. Maar er is gewoon te veel willekeur.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
De keuzes van een andere wedstrijdleider kunnen niet altijd identiek zijn.
Ehh, peil was gewoon correct hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Verbeterd, ik maak ook wel eens fouten he.
Je had het goed he?!quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Verbeterd, ik maak ook wel eens fouten he.
Foei.quote:
Ja ja, ik weetquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Foei.![]()
![]()
Pijl = dat lange ding om mee te schieten
Peil = iets waarmee je [diepte] peilt.
Ik peil met een pijl.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pijl jij je olie of peil jij je olie ?
Verschiet je wel al je pijlen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:46 schreef bedachtzaam het volgende:
Nou ja, een peilstok kun je ook wel wegschieten met een boog.
Als je van te voren maar peilt waar de roos isquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verschiet je wel al je pijlen.
Punt gemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je van te voren maar peilt waar de roos is
Ik lees nu pas dat Hulk een straf heeft. Ik had deze informatie liever niet gehad nu.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:05 schreef Red_85 het volgende:
Bizar weer.
Russel houdt mensen op, 'had geen effect op de uitslag'
Hulk wel straf, voor wat exact? Heeft dit dat wel dan?
Gtfo joh, kut fia.
Elk circuit heeft eigen regulations en bij dit circuit is net zoals ik geloof vorig jaar verboden om in de pit exit in te halen tenzij een voorganger stilvaltquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:05 schreef Red_85 het volgende:
Bizar weer.
Russel houdt mensen op, 'had geen effect op de uitslag'
Hulk wel straf, voor wat exact? Heeft dit dat wel dan?
Gtfo joh, kut fia.
Dat wordt de hele nacht wakker liggen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat Hulk een straf heeft. Ik had deze informatie liever niet gehad nu.
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wordt de hele nacht wakker liggen?
Heb ik gezien.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Elk circuit heeft eigen regulations en bij dit circuit is net zoals ik geloof vorig jaar verboden om in de pit exit in te halen tenzij een voorganger stilvalt
Zie 12.4.
https://www.fia.com/sites(...)2520Notes%2520V2.pdf
Wanneer dan? Morgen 13:55CET?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat Hulk een straf heeft. Ik had deze informatie liever niet gehad nu.
Wat Russell deed mag ook niet aldus de regelsquote:Op zondag 8 december 2024 00:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb ik gezien.
Maar had het ook effect op de uitslag?
is SkyRadio al naar de kerstmuziek overgeschakeld?quote:Op zondag 8 december 2024 10:20 schreef Droopie het volgende:
Zo tv aan op Sky en tot 1700 gaat die zender niet meer weg
Ik heb alvast een plaatje aangevraagd voor George.quote:Op zondag 8 december 2024 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
is SkyRadio al naar de kerstmuziek overgeschakeld?
Jepquote:Op zondag 8 december 2024 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zit Herbert weer bij de stewards?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:40 schreef -XOR- het volgende:
Ach ach ach, Nico gepakt en bestraft voor de verkeerde kleur sokken. Ondertussen mag Russell gewoon politiefuikje spelen voor coureurs in hun hotlap.
Die komt er net achter dat zijn oh zo Britse thee helemaal niet Brits is.quote:Op zondag 8 december 2024 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit Herbert weer bij de stewards?
Een gezichtsbehandeling/Masker van de Etos?quote:Op zondag 8 december 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton krijgt een speciale behandeling na de race omdat ie met pensioen gaat van team wisselt
Hij mag samen met de top 3 het rechte stuk op.quote:Op zondag 8 december 2024 10:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een gezichtsbehandeling/Masker van de Etos?
En de heren die écht afscheid nemen vd F1?quote:Op zondag 8 december 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij mag samen met de top 3 het rechte stuk op.
Dan neem ik aan Sainz, Hulkenberg, Zhou, Bottas, Perez en Magnussen ook.quote:Op zondag 8 december 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij mag samen met de top 3 het rechte stuk op.
Die mogen de tering krijgenquote:Op zondag 8 december 2024 10:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de heren die écht afscheid nemen vd F1?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 8 december 2024 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
En de wereldkampioen?quote:Op zondag 8 december 2024 10:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die mocht in Las Vegas al meequote:
Inderdaad, ze moeten zich kapot schamen.quote:Op zondag 8 december 2024 12:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Redelijk respectloos richting Bottas en Magnussen.
Toch wel mijn favoriete tijdstip voor een GPquote:
Linkje?quote:Op zondag 8 december 2024 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
Wolff is gister na Q1 flink tekeer gegaan tegenover Shovlin omdat er een auto onnodig uit lag na het eerste deel van de kwali
De strategen van Mercedes wel. Ze moeten de coureurs in Q1 gewoon eerder naar buiten sturenquote:Op zondag 8 december 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach ja Shov kan ook weinig doen aan die Kevin met zijn lompe actie met het paaltje.
Track evolution was flink gisteren, dus dan had je daar weer gedoe mee gehad.quote:Op zondag 8 december 2024 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De strategen van Mercedes wel. Ze moeten de coureurs in Q1 gewoon eerder naar buiten sturen
neuh, de Merc is snel genoeg om in Q1 geen risico's te hoeven nemenquote:Op zondag 8 december 2024 12:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Track evolution was flink gisteren, dus dan had je daar weer gedoe mee gehad.
Good old timesquote:
Al besproken.quote:Op zondag 8 december 2024 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton mag na de race zijn auto ook op het rechte stuk parkeren als hij niet in de top drie eindigt
https://www.planetf1.com/(...)lebrations-abu-dhabi
Bedankt voor deze update makkerquote:
Het slaat nergens op, want hij gaat niet met pensioen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton mag na de race zijn auto ook op het rechte stuk parkeren als hij niet in de top drie eindigt
Nou, inderdaadquote:Op zondag 8 december 2024 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, want hij gaat niet met pensioen.
quote:Op zondag 8 december 2024 10:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wel passend aangezien hij op het rechte stuk altijd op zijn sterkst was.quote:Op zondag 8 december 2024 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een diva is het toch ook..quote:Op zondag 8 december 2024 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zegt Wolff zojuist ook tegen Brundle.quote:Op zondag 8 december 2024 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De strategen van Mercedes wel. Ze moeten de coureurs in Q1 gewoon eerder naar buiten sturen
Als hij het gaat doen wel, eigenlijk zou hij zo'n voorstel meteen moeten weigeren.quote:
de beste tijd voor een F1 race. 15:00 is net te laatquote:
Waarschijnlijk was dit de enige manier om hem de race uit te laten willen rijden en niet na 2 rondjes al te gaan roepen dat hij ermee wil kappen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, want hij gaat niet met pensioen.
Met volle tank rijden ze niet op de limiet dus mss dat het qua racepace wel lukt.quote:Op zondag 8 december 2024 13:17 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemiddag![]()
Zin in
Max naar P4 hoorde ik
Ik ben benieuwd of ie straks mee kan komen
Neequote:Op zondag 8 december 2024 13:18 schreef wdn het volgende:
[..]
de beste tijd voor een F1 race. 15:00 is net te laat
7:00 is ook wel aardig (heb je nog wat aan je dag)
Ik ben om 7 uur begonnen met gamen. 12:30 boodschappen gedaan en zit nu klaar met alles te knabbelen wat ik wil knabbelen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Heel mijn zondag naar de tyfus.
En ondanks dat we Hamilton wel eens vervloekt hebben, zijn dit toch de dagen dat je hem weet te waarderen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:18 schreef Questular het volgende:
Toch leuk voor Hamilton, ook al gaat hij niet met pensioen er wordt wel een tijdperk afgesloten daar mag best wel even aandacht aan besteedt worden.
Als je doordeweeks pas om 8:00 wakker wordt en op zaterdagavond vaak iets later je bed in gaat dan doordeweeks, is 7:00 wel behoorlijk dodelijkquote:Op zondag 8 december 2024 13:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben om 7 uur begonnen met gamen. 12:30 boodschappen gedaan en zit nu klaar met alles te knabbelen wat ik wil knabbelen.
en na de race weer een paar uur games
Ik stoor mij niet aan Doornbosquote:
Max krijgt nog 22 plaatsten gridstraf omdat Russell z'n kleine teen gestoten heeft aan een RedBull blikje dat een fan had achtergelaten.quote:Op zondag 8 december 2024 13:22 schreef Nober het volgende:
Start Max op P4 of zijn er nog straffen gekomen want zo werkt dat bij de FIA.
Ja klopt...smalle baan en met zijn alle in een peloton/treintje rijdenquote:Op zondag 8 december 2024 13:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
blijft ook een beetje een botsauto klasse
Ok Jaquote:Op zondag 8 december 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je doordeweeks pas om 8:00 wakker wordt en op zaterdagavond vaak iets later je bed in gaat dan doordeweeks, is 7:00 wel behoorlijk dodelijk
Er zit geen brandstof inquote:Op zondag 8 december 2024 13:27 schreef Questular het volgende:
Hoe garanderen ze eigenlijk de brandveiligheid in zo een FE auto? Lijkt me een stuk lastiger.
Alleen counterfeit accu's uit Chinaquote:Op zondag 8 december 2024 13:29 schreef Questular het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die batterijen ook in brand kunnen vliegen.
Jammer dat hij zijn oude niveau niet meer haalt alleen. Ik heb liever een episch gevecht met Hamilton en Max vooraan, dan met Norris. Hamilton kan Max tenminste een beetje aan als hij zijn dag heeft, Norris totaal niet.quote:Op zondag 8 december 2024 13:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ondanks dat we Hamilton wel eens vervloekt hebben, zijn dit toch de dagen dat je hem weet te waarderen.
Ik had het wel verdrietig gevonden als dit zijn laatste race was geweest.
Behalve Rick Winkelmanquote:Op zondag 8 december 2024 13:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik stoor mij niet aan Doornbos
Het zijn allemaal mannetjes.....willen allemaal het hoogste woord
Het is de auto bij Merc. Net als bij RB.quote:Op zondag 8 december 2024 13:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn oude niveau niet meer haalt alleen. Ik heb liever een episch gevecht met Hamilton en Max vooraan, dan met Norris. Hamilton kan Max tenminste een beetje aan als hij zijn dag heeft, Norris totaal niet.
Zit je niet de halve dag te wachten tot die begint en daarna heb je ook nog tijd overquote:Op zondag 8 december 2024 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toch wel mijn favoriete tijdstip voor een GP
Altijd een deugd om die aan het woord te hebben...rustig en vakkundigquote:
Ik hoop op een p1 voor Maxquote:
Nou laten we hopen dat in de Ferrari het heilige vuur wordt gevonden en de auto stabiel en goed is.quote:Op zondag 8 december 2024 13:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn oude niveau niet meer haalt alleen. Ik heb liever een episch gevecht met Hamilton en Max vooraan, dan met Norris. Hamilton kan Max tenminste een beetje aan als hij zijn dag heeft, Norris totaal niet.
Hulk op het podium en dan maken de andere 2 me niks uitquote:Op zondag 8 december 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop op een p1 voor Max
Maar eigenlijk ook voor Sainz of Lec
Ze veel mogelijk punten voor Ferrari
hij kan het team ook uit elkaar drijven zoals in 2016 gebeurde bij Merc toen Rosberg plots voor lag in de titelstrijdquote:Op zondag 8 december 2024 13:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat in de Ferrari het heilige vuur wordt gevonden en de auto stabiel en goed is.
Ik denk dat lec en Ham geen goede combi isquote:Op zondag 8 december 2024 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij kan het team ook uit elkaar drijven zoals in 2016 gebeurde bij Merc toen Rosberg plots voor lag in de titelstrijd
Dat weten we al 2 dagenquote:Op zondag 8 december 2024 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Russell die een vrije stoel naast Verstappen pakt bij het grote etentje en hem naar de andere kant van de tafel sleept om maar niet in zijn buurt te zitten
Is dit groep 5?
Eensquote:Op zondag 8 december 2024 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat lec en Ham geen goede combi is
Je hebt de Hamilton verheerlijking helaas gemist.quote:Op zondag 8 december 2024 13:40 schreef HiDiHo het volgende:
Tijd voor Programma vóór de race - Abu Dhabi
Ja ik zie net het stukje interview, dacht dat alleen die foto bekend was. Maar goed, maakt ook niet uit.quote:
Dat telt alleen als hij zelf stuurtquote:Op zondag 8 december 2024 13:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Telt achterop een scooter zitten ook? Dan wel.
quote:Op zondag 8 december 2024 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max krijgt nog 22 plaatsten gridstraf omdat Russell z'n kleine teen gestoten heeft aan een RedBull blikje dat een fan had achtergelaten.
En een deel was al onwaar gebleken ook.quote:Op zondag 8 december 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:
Verstandig van Max
Klaar nu
Alles wordt over de top getrokken
ik ook nietquote:Op zondag 8 december 2024 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat lec en Ham geen goede combi is
Gelukkigquote:Op zondag 8 december 2024 13:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je hebt de Hamilton verheerlijking helaas gemist.
Belachelijk!quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zhou ook laatste race in de F1. Mag ook niet het rechte stuk op...
Hij kan 'm na de finish natuurlijk in de muur parkeren, dan kan het wel.quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik gun alle afscheid van de F1 nemende coureurs een goede racequote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn er meer die daadwerkelijk afscheid nemen. Die hebben er meer recht op wat mij betreft.quote:
Je moet wel 7 kampioenschappen op zak hebben, en een Brits paspoort natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je wordt er toch gewoon beroerd van die Lewis verheerlijkingquote:Op zondag 8 december 2024 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Brundle tegen Bottas: Je was net in de garage van Mercedes, om Lewis gedag te zeggen? Nee, ik maakte gebruik van hun toilet.
Het gebeurt niet elke dag dat een 7-voudig wk met pensioen gaat.quote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt er toch gewoon beroerd van die Lewis verheerlijking
Je beseft wel dat ze er gewoon uit zijn gegooid door dat zelfde teamquote:
Ja, kennelijk. En dat omdat je van team wisseltquote:Op zondag 8 december 2024 13:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je moet wel 7 kampioenschappen op zak hebben, en een Brits paspoort natuurlijk.
Och, misschien worden ze dat ook van ons met de Max verheerlijkingquote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt er toch gewoon beroerd van die Lewis verheerlijking
Hij heeft dus bij Ferrari getekend om het hele jaar vanuit de pitbox toe te kijken?quote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gebeurt niet elke dag dat een 7-voudig wk met pensioen gaat.
Als dat het was had ik er nog vrede mee. Maar hij wisselt alleen van teamquote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gebeurt niet elke dag dat een 7-voudig wk met pensioen gaat.
quote:
quote:
Boeiequote:
Met hoe achterlijk veel aandacht ie krijgt, lijkt het er wel op.quote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft dus bij Ferrari getekend om het hele jaar vanuit de pitbox toe te kijken?
Ik zie er maar weinig vanquote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, misschien worden ze dat ook van ons met de Max verheerlijking
Exact datquote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als dat het was had ik er nog vrede mee. Maar hij wisselt alleen van team
Daarom schakel ik altijd pas vlak voor een race inquote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met hoe achterlijk veel aandacht ie krijgt, lijkt het er wel op.
in welk jaar?quote:Op zondag 8 december 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari wordt WCC, u las het hier voor het eerst.
Nee, ik ben er altijdquote:
Ik hoop dat je gelijk krijg, maar ik ga er niet op weddenquote:Op zondag 8 december 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Welke Max-verheerlijking die lijkt op wat de FIA nu met Hamilton doet?quote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, misschien worden ze dat ook van ons met de Max verheerlijking
Dan gaat @DerRabbit uit zijn dakquote:Op zondag 8 december 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Wij zijn dan ook gematigdquote:
quote:
Zo staat zijn gezicht van nature?quote:Op zondag 8 december 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
Waarom kijkt Lando weer of hij net heeft zitten huilen?
Spanning, die gast kan zijn zenuwen niet de baas.quote:Op zondag 8 december 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
Waarom kijkt Lando weer of hij net heeft zitten huilen?
Daar lijkt iedereen wel van uit te gaan, al is er nog steeds niks bevestigdquote:
vorig jaar ookquote:Op zondag 8 december 2024 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar lijkt iedereen wel van uit te gaan, al is er nog steeds niks bevestigd
Buxton praat alsof dat zeker isquote:Op zondag 8 december 2024 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar lijkt iedereen wel van uit te gaan, al is er nog steeds niks bevestigd
Viaplee is niet beterquote:Op zondag 8 december 2024 13:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Het lijkt wel een necrologie, dat wat Sky allemaal uit zit te kramen.
Wanneer stop je je Viaplay aboquote:Op zondag 8 december 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
Mercedes het meest iconische merk noemen
Shame on you
Ze voeren hem vanavond dronken met tequila en laten hem dan zijn ontslag tekenenquote:
Dat is idd Ferrariquote:Op zondag 8 december 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
Mercedes het meest iconische merk noemen
Shame on you
Wat dan? Tis niets dan troep.quote:Op zondag 8 december 2024 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt meer gekeken dan alleen F1![]()
Heb hem de laatste paar races ook sinds tijden weer op NL commentaar staan op de F1 app.quote:Op zondag 8 december 2024 13:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Het lijkt wel een necrologie, dat wat Sky allemaal uit zit te kramen.
Clarkson's Farm!quote:
F1TV commentaar al eens overwogen?quote:Op zondag 8 december 2024 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb hem de laatste paar races ook sinds tijden weer op NL commentaar staan op de F1 app.
Dat hele gehype en geschreeuw begint een beetje vermoeiend te worden.
Soms wil je gewoon rustig F1 kijken.
Darts, Premier League voetbal, etc.quote:
Straksquote:
Die beginnen ook vaak te tetteren om het 'spannend' te makenquote:Op zondag 8 december 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV commentaar al eens overwogen?
Ook op Veronicaquote:
Ja die had ik standaard op Engels staan, maar soms is die hype net wat te veel.quote:Op zondag 8 december 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV commentaar al eens overwogen?
quote:Op zondag 8 december 2024 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja die had ik standaard op Engels staan, maar soms is die hype net wat te veel.
Of zie ik iets over het hoofd op F1TV qua ander commentaar?
Je hebt Engels SKY en Engels F1TV daarquote:Op zondag 8 december 2024 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vind dit echt onleesbaar zoquote:Op zondag 8 december 2024 13:58 schreef TweedeKlum het volgende:
F.COLAPINTOHello, it's the last race this year, we left together We talked about it, we can have a good race, we can enjoy this one 58 laps, enjoy, it's been a pleasure and I'll enjoy the other 58 laps, okay? Yeah, thank you mate
Je hebt blijkbaar iets gemistquote:
Beetje je best doen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt onleesbaar zo
Je kan kiezen tussen Sky en F1TV commentaar, wat Engels betreft.quote:Op zondag 8 december 2024 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al wel.quote:
Prima te lezen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt onleesbaar zo
Zijn laatste racequote:Op zondag 8 december 2024 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu pas op dat Zhou's voor-en achternaam in de gridgraphics 'andersom' staan. Ook goedemorgen.
Batterij wisselquote:
Dat is F1TV. De ander is het Engels uit het lijstje waarin ook andere talen staan. Dat is Sky en schreeuwerig.quote:Op zondag 8 december 2024 13:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al wel.
Maar ik begrijp dus dat er twee Engelstalige commentatoren zijn?
Ja, gridstraf vanwege onderdelen.quote:
Twee audio streams, met per stream meerdere commentatorenquote:Op zondag 8 december 2024 13:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al wel.
Maar ik begrijp dus dat er twee Engelstalige commentatoren zijn?
Nee, energieapparaat toch?quote:
Batterij van de ERS. Zie editquote:Op zondag 8 december 2024 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, energieapparaat toch?
Ah thanks!quote:Op zondag 8 december 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is F1TV. De ander is het Engels uit het lijstje waarin ook andere talen staan. Dat is Sky en schreeuwerig.
Dit meen je nietquote:
quote:Op zondag 8 december 2024 14:01 schreef vosss het volgende:
Schakel over naar f1tv, dus ben niet online gedurende de race. Veel plezier!!
Hij bedankt het teamquote:
*Gaat straf bedenken*quote:Op zondag 8 december 2024 14:01 schreef vosss het volgende:
Schakel over naar f1tv, dus ben niet online gedurende de race. Veel plezier!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |