Beetje je best doen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt onleesbaar zo
Je kan kiezen tussen Sky en F1TV commentaar, wat Engels betreft.quote:Op zondag 8 december 2024 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja die had ik standaard op Engels staan, maar soms is die hype net wat te veel.
Of zie ik iets over het hoofd op F1TV qua ander commentaar?
Ja dat wist ik al wel.quote:
Prima te lezen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt onleesbaar zo
Zijn laatste racequote:Op zondag 8 december 2024 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu pas op dat Zhou's voor-en achternaam in de gridgraphics 'andersom' staan. Ook goedemorgen.
Batterij wisselquote:
Dat is F1TV. De ander is het Engels uit het lijstje waarin ook andere talen staan. Dat is Sky en schreeuwerig.quote:Op zondag 8 december 2024 13:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al wel.
Maar ik begrijp dus dat er twee Engelstalige commentatoren zijn?
Ja, gridstraf vanwege onderdelen.quote:
Twee audio streams, met per stream meerdere commentatorenquote:Op zondag 8 december 2024 13:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al wel.
Maar ik begrijp dus dat er twee Engelstalige commentatoren zijn?
Nee, energieapparaat toch?quote:
Batterij van de ERS. Zie editquote:Op zondag 8 december 2024 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, energieapparaat toch?
Ah thanks!quote:Op zondag 8 december 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is F1TV. De ander is het Engels uit het lijstje waarin ook andere talen staan. Dat is Sky en schreeuwerig.
Dit meen je nietquote:
quote:Op zondag 8 december 2024 14:01 schreef vosss het volgende:
Schakel over naar f1tv, dus ben niet online gedurende de race. Veel plezier!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |