Och, misschien worden ze dat ook van ons met de Max verheerlijkingquote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt er toch gewoon beroerd van die Lewis verheerlijking
Hij heeft dus bij Ferrari getekend om het hele jaar vanuit de pitbox toe te kijken?quote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gebeurt niet elke dag dat een 7-voudig wk met pensioen gaat.
Als dat het was had ik er nog vrede mee. Maar hij wisselt alleen van teamquote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gebeurt niet elke dag dat een 7-voudig wk met pensioen gaat.
quote:
quote:
Boeiequote:
Met hoe achterlijk veel aandacht ie krijgt, lijkt het er wel op.quote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft dus bij Ferrari getekend om het hele jaar vanuit de pitbox toe te kijken?
Ik zie er maar weinig vanquote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, misschien worden ze dat ook van ons met de Max verheerlijking
Exact datquote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als dat het was had ik er nog vrede mee. Maar hij wisselt alleen van team
Daarom schakel ik altijd pas vlak voor een race inquote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met hoe achterlijk veel aandacht ie krijgt, lijkt het er wel op.
in welk jaar?quote:Op zondag 8 december 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari wordt WCC, u las het hier voor het eerst.
Nee, ik ben er altijdquote:
Ik hoop dat je gelijk krijg, maar ik ga er niet op weddenquote:Op zondag 8 december 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Welke Max-verheerlijking die lijkt op wat de FIA nu met Hamilton doet?quote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, misschien worden ze dat ook van ons met de Max verheerlijking
Dan gaat @DerRabbit uit zijn dakquote:Op zondag 8 december 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Wij zijn dan ook gematigdquote:
quote:
Zo staat zijn gezicht van nature?quote:Op zondag 8 december 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
Waarom kijkt Lando weer of hij net heeft zitten huilen?
Spanning, die gast kan zijn zenuwen niet de baas.quote:Op zondag 8 december 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
Waarom kijkt Lando weer of hij net heeft zitten huilen?
Daar lijkt iedereen wel van uit te gaan, al is er nog steeds niks bevestigdquote:
vorig jaar ookquote:Op zondag 8 december 2024 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar lijkt iedereen wel van uit te gaan, al is er nog steeds niks bevestigd
Buxton praat alsof dat zeker isquote:Op zondag 8 december 2024 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar lijkt iedereen wel van uit te gaan, al is er nog steeds niks bevestigd
Viaplee is niet beterquote:Op zondag 8 december 2024 13:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Het lijkt wel een necrologie, dat wat Sky allemaal uit zit te kramen.
Wanneer stop je je Viaplay aboquote:Op zondag 8 december 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
Mercedes het meest iconische merk noemen
Shame on you
Er wordt meer gekeken dan alleen F1quote:
Ze voeren hem vanavond dronken met tequila en laten hem dan zijn ontslag tekenenquote:
Dat is idd Ferrariquote:Op zondag 8 december 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
Mercedes het meest iconische merk noemen
Shame on you
Wat dan? Tis niets dan troep.quote:Op zondag 8 december 2024 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt meer gekeken dan alleen F1![]()
Heb hem de laatste paar races ook sinds tijden weer op NL commentaar staan op de F1 app.quote:Op zondag 8 december 2024 13:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Het lijkt wel een necrologie, dat wat Sky allemaal uit zit te kramen.
Clarkson's Farm!quote:
F1TV commentaar al eens overwogen?quote:Op zondag 8 december 2024 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb hem de laatste paar races ook sinds tijden weer op NL commentaar staan op de F1 app.
Dat hele gehype en geschreeuw begint een beetje vermoeiend te worden.
Soms wil je gewoon rustig F1 kijken.
Darts, Premier League voetbal, etc.quote:
Straksquote:
Die beginnen ook vaak te tetteren om het 'spannend' te makenquote:Op zondag 8 december 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV commentaar al eens overwogen?
Ook op Veronicaquote:
Ja die had ik standaard op Engels staan, maar soms is die hype net wat te veel.quote:Op zondag 8 december 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV commentaar al eens overwogen?
quote:Op zondag 8 december 2024 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja die had ik standaard op Engels staan, maar soms is die hype net wat te veel.
Of zie ik iets over het hoofd op F1TV qua ander commentaar?
Je hebt Engels SKY en Engels F1TV daarquote:Op zondag 8 december 2024 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vind dit echt onleesbaar zoquote:Op zondag 8 december 2024 13:58 schreef TweedeKlum het volgende:
F.COLAPINTOHello, it's the last race this year, we left together We talked about it, we can have a good race, we can enjoy this one 58 laps, enjoy, it's been a pleasure and I'll enjoy the other 58 laps, okay? Yeah, thank you mate
Je hebt blijkbaar iets gemistquote:
Beetje je best doen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt onleesbaar zo
Je kan kiezen tussen Sky en F1TV commentaar, wat Engels betreft.quote:Op zondag 8 december 2024 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al wel.quote:
Prima te lezen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt onleesbaar zo
Zijn laatste racequote:Op zondag 8 december 2024 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu pas op dat Zhou's voor-en achternaam in de gridgraphics 'andersom' staan. Ook goedemorgen.
Batterij wisselquote:
Dat is F1TV. De ander is het Engels uit het lijstje waarin ook andere talen staan. Dat is Sky en schreeuwerig.quote:Op zondag 8 december 2024 13:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al wel.
Maar ik begrijp dus dat er twee Engelstalige commentatoren zijn?
Ja, gridstraf vanwege onderdelen.quote:
Twee audio streams, met per stream meerdere commentatorenquote:Op zondag 8 december 2024 13:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al wel.
Maar ik begrijp dus dat er twee Engelstalige commentatoren zijn?
Nee, energieapparaat toch?quote:
Batterij van de ERS. Zie editquote:Op zondag 8 december 2024 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, energieapparaat toch?
Ah thanks!quote:Op zondag 8 december 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is F1TV. De ander is het Engels uit het lijstje waarin ook andere talen staan. Dat is Sky en schreeuwerig.
Dit meen je nietquote:
quote:Op zondag 8 december 2024 14:01 schreef vosss het volgende:
Schakel over naar f1tv, dus ben niet online gedurende de race. Veel plezier!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |