Ik hoop op een p1 voor Maxquote:
Nou laten we hopen dat in de Ferrari het heilige vuur wordt gevonden en de auto stabiel en goed is.quote:Op zondag 8 december 2024 13:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn oude niveau niet meer haalt alleen. Ik heb liever een episch gevecht met Hamilton en Max vooraan, dan met Norris. Hamilton kan Max tenminste een beetje aan als hij zijn dag heeft, Norris totaal niet.
Hulk op het podium en dan maken de andere 2 me niks uitquote:Op zondag 8 december 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop op een p1 voor Max
Maar eigenlijk ook voor Sainz of Lec
Ze veel mogelijk punten voor Ferrari
hij kan het team ook uit elkaar drijven zoals in 2016 gebeurde bij Merc toen Rosberg plots voor lag in de titelstrijdquote:Op zondag 8 december 2024 13:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat in de Ferrari het heilige vuur wordt gevonden en de auto stabiel en goed is.
Ik denk dat lec en Ham geen goede combi isquote:Op zondag 8 december 2024 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij kan het team ook uit elkaar drijven zoals in 2016 gebeurde bij Merc toen Rosberg plots voor lag in de titelstrijd
Dat weten we al 2 dagenquote:Op zondag 8 december 2024 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Russell die een vrije stoel naast Verstappen pakt bij het grote etentje en hem naar de andere kant van de tafel sleept om maar niet in zijn buurt te zitten
Is dit groep 5?
Eensquote:Op zondag 8 december 2024 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat lec en Ham geen goede combi is
Je hebt de Hamilton verheerlijking helaas gemist.quote:Op zondag 8 december 2024 13:40 schreef HiDiHo het volgende:
Tijd voor Programma vóór de race - Abu Dhabi
Ja ik zie net het stukje interview, dacht dat alleen die foto bekend was. Maar goed, maakt ook niet uit.quote:
Dat telt alleen als hij zelf stuurtquote:Op zondag 8 december 2024 13:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Telt achterop een scooter zitten ook? Dan wel.
quote:Op zondag 8 december 2024 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max krijgt nog 22 plaatsten gridstraf omdat Russell z'n kleine teen gestoten heeft aan een RedBull blikje dat een fan had achtergelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |