Belachelijk!quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zhou ook laatste race in de F1. Mag ook niet het rechte stuk op...
Hij kan 'm na de finish natuurlijk in de muur parkeren, dan kan het wel.quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik gun alle afscheid van de F1 nemende coureurs een goede racequote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn er meer die daadwerkelijk afscheid nemen. Die hebben er meer recht op wat mij betreft.quote:
Je moet wel 7 kampioenschappen op zak hebben, en een Brits paspoort natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je wordt er toch gewoon beroerd van die Lewis verheerlijkingquote:Op zondag 8 december 2024 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Brundle tegen Bottas: Je was net in de garage van Mercedes, om Lewis gedag te zeggen? Nee, ik maakte gebruik van hun toilet.
Het gebeurt niet elke dag dat een 7-voudig wk met pensioen gaat.quote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt er toch gewoon beroerd van die Lewis verheerlijking
Je beseft wel dat ze er gewoon uit zijn gegooid door dat zelfde teamquote:
Ja, kennelijk. En dat omdat je van team wisseltquote:Op zondag 8 december 2024 13:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je moet wel 7 kampioenschappen op zak hebben, en een Brits paspoort natuurlijk.
Och, misschien worden ze dat ook van ons met de Max verheerlijkingquote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt er toch gewoon beroerd van die Lewis verheerlijking
Hij heeft dus bij Ferrari getekend om het hele jaar vanuit de pitbox toe te kijken?quote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gebeurt niet elke dag dat een 7-voudig wk met pensioen gaat.
Als dat het was had ik er nog vrede mee. Maar hij wisselt alleen van teamquote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gebeurt niet elke dag dat een 7-voudig wk met pensioen gaat.
quote:
quote:
Boeiequote:
Met hoe achterlijk veel aandacht ie krijgt, lijkt het er wel op.quote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft dus bij Ferrari getekend om het hele jaar vanuit de pitbox toe te kijken?
Ik zie er maar weinig vanquote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, misschien worden ze dat ook van ons met de Max verheerlijking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |