Al besproken.quote:Op zondag 8 december 2024 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton mag na de race zijn auto ook op het rechte stuk parkeren als hij niet in de top drie eindigt
https://www.planetf1.com/(...)lebrations-abu-dhabi

Bedankt voor deze update makkerquote:

Het slaat nergens op, want hij gaat niet met pensioen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton mag na de race zijn auto ook op het rechte stuk parkeren als hij niet in de top drie eindigt

Nou, inderdaadquote:Op zondag 8 december 2024 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, want hij gaat niet met pensioen.
quote:Op zondag 8 december 2024 10:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de heren die écht afscheid nemen vd F1?

Dat is wel passend aangezien hij op het rechte stuk altijd op zijn sterkst was.quote:Op zondag 8 december 2024 13:08 schreef Peterselieman het volgende:

Wat een diva is het toch ook..quote:Op zondag 8 december 2024 13:08 schreef Peterselieman het volgende:

Zegt Wolff zojuist ook tegen Brundle.quote:Op zondag 8 december 2024 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De strategen van Mercedes wel. Ze moeten de coureurs in Q1 gewoon eerder naar buiten sturen

Als hij het gaat doen wel, eigenlijk zou hij zo'n voorstel meteen moeten weigeren.quote:

de beste tijd voor een F1 race. 15:00 is net te laatquote:

Waarschijnlijk was dit de enige manier om hem de race uit te laten willen rijden en niet na 2 rondjes al te gaan roepen dat hij ermee wil kappen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, want hij gaat niet met pensioen.

Met volle tank rijden ze niet op de limiet dus mss dat het qua racepace wel lukt.quote:Op zondag 8 december 2024 13:17 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemiddag![]()
Zin in
Max naar P4 hoorde ik
Ik ben benieuwd of ie straks mee kan komen

Neequote:Op zondag 8 december 2024 13:18 schreef wdn het volgende:
[..]
de beste tijd voor een F1 race. 15:00 is net te laat
7:00 is ook wel aardig (heb je nog wat aan je dag)

Ik ben om 7 uur begonnen met gamen. 12:30 boodschappen gedaan en zit nu klaar met alles te knabbelen wat ik wil knabbelen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Heel mijn zondag naar de tyfus.

En ondanks dat we Hamilton wel eens vervloekt hebben, zijn dit toch de dagen dat je hem weet te waarderen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:18 schreef Questular het volgende:
Toch leuk voor Hamilton, ook al gaat hij niet met pensioen er wordt wel een tijdperk afgesloten daar mag best wel even aandacht aan besteedt worden.

Als je doordeweeks pas om 8:00 wakker wordt en op zaterdagavond vaak iets later je bed in gaat dan doordeweeks, is 7:00 wel behoorlijk dodelijkquote:Op zondag 8 december 2024 13:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben om 7 uur begonnen met gamen. 12:30 boodschappen gedaan en zit nu klaar met alles te knabbelen wat ik wil knabbelen.
en na de race weer een paar uur games

Ik stoor mij niet aan Doornbosquote:

Max krijgt nog 22 plaatsten gridstraf omdat Russell z'n kleine teen gestoten heeft aan een RedBull blikje dat een fan had achtergelaten.quote:Op zondag 8 december 2024 13:22 schreef Nober het volgende:
Start Max op P4 of zijn er nog straffen gekomen want zo werkt dat bij de FIA.

Ja klopt...smalle baan en met zijn alle in een peloton/treintje rijdenquote:Op zondag 8 december 2024 13:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
blijft ook een beetje een botsauto klasse

Ok Jaquote:Op zondag 8 december 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je doordeweeks pas om 8:00 wakker wordt en op zaterdagavond vaak iets later je bed in gaat dan doordeweeks, is 7:00 wel behoorlijk dodelijk

Er zit geen brandstof inquote:Op zondag 8 december 2024 13:27 schreef Questular het volgende:
Hoe garanderen ze eigenlijk de brandveiligheid in zo een FE auto? Lijkt me een stuk lastiger.

Alleen counterfeit accu's uit Chinaquote:Op zondag 8 december 2024 13:29 schreef Questular het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die batterijen ook in brand kunnen vliegen.

Jammer dat hij zijn oude niveau niet meer haalt alleen. Ik heb liever een episch gevecht met Hamilton en Max vooraan, dan met Norris. Hamilton kan Max tenminste een beetje aan als hij zijn dag heeft, Norris totaal niet.quote:Op zondag 8 december 2024 13:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ondanks dat we Hamilton wel eens vervloekt hebben, zijn dit toch de dagen dat je hem weet te waarderen.
Ik had het wel verdrietig gevonden als dit zijn laatste race was geweest.

Behalve Rick Winkelmanquote:Op zondag 8 december 2024 13:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik stoor mij niet aan Doornbos
Het zijn allemaal mannetjes.....willen allemaal het hoogste woord

Het is de auto bij Merc. Net als bij RB.quote:Op zondag 8 december 2024 13:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn oude niveau niet meer haalt alleen. Ik heb liever een episch gevecht met Hamilton en Max vooraan, dan met Norris. Hamilton kan Max tenminste een beetje aan als hij zijn dag heeft, Norris totaal niet.

Zit je niet de halve dag te wachten tot die begint en daarna heb je ook nog tijd overquote:Op zondag 8 december 2024 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toch wel mijn favoriete tijdstip voor een GP

Altijd een deugd om die aan het woord te hebben...rustig en vakkundigquote:

Ik hoop op een p1 voor Maxquote:

Nou laten we hopen dat in de Ferrari het heilige vuur wordt gevonden en de auto stabiel en goed is.quote:Op zondag 8 december 2024 13:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn oude niveau niet meer haalt alleen. Ik heb liever een episch gevecht met Hamilton en Max vooraan, dan met Norris. Hamilton kan Max tenminste een beetje aan als hij zijn dag heeft, Norris totaal niet.

Hulk op het podium en dan maken de andere 2 me niks uitquote:Op zondag 8 december 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop op een p1 voor Max
Maar eigenlijk ook voor Sainz of Lec
Ze veel mogelijk punten voor Ferrari

hij kan het team ook uit elkaar drijven zoals in 2016 gebeurde bij Merc toen Rosberg plots voor lag in de titelstrijdquote:Op zondag 8 december 2024 13:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat in de Ferrari het heilige vuur wordt gevonden en de auto stabiel en goed is.

Ik denk dat lec en Ham geen goede combi isquote:Op zondag 8 december 2024 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij kan het team ook uit elkaar drijven zoals in 2016 gebeurde bij Merc toen Rosberg plots voor lag in de titelstrijd

Dat weten we al 2 dagenquote:Op zondag 8 december 2024 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Russell die een vrije stoel naast Verstappen pakt bij het grote etentje en hem naar de andere kant van de tafel sleept om maar niet in zijn buurt te zitten
Is dit groep 5?

Eensquote:Op zondag 8 december 2024 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat lec en Ham geen goede combi is

Je hebt de Hamilton verheerlijking helaas gemist.quote:Op zondag 8 december 2024 13:40 schreef HiDiHo het volgende:
Tijd voor Programma vóór de race - Abu Dhabi

Ja ik zie net het stukje interview, dacht dat alleen die foto bekend was. Maar goed, maakt ook niet uit.quote:

Dat telt alleen als hij zelf stuurtquote:Op zondag 8 december 2024 13:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Telt achterop een scooter zitten ook? Dan wel.

quote:Op zondag 8 december 2024 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max krijgt nog 22 plaatsten gridstraf omdat Russell z'n kleine teen gestoten heeft aan een RedBull blikje dat een fan had achtergelaten.

En een deel was al onwaar gebleken ook.quote:Op zondag 8 december 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:
Verstandig van Max
Klaar nu
Alles wordt over de top getrokken

ik ook nietquote:Op zondag 8 december 2024 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat lec en Ham geen goede combi is

Gelukkigquote:Op zondag 8 december 2024 13:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je hebt de Hamilton verheerlijking helaas gemist.

Belachelijk!quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zhou ook laatste race in de F1. Mag ook niet het rechte stuk op...

Hij kan 'm na de finish natuurlijk in de muur parkeren, dan kan het wel.quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

ik gun alle afscheid van de F1 nemende coureurs een goede racequote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

Zijn er meer die daadwerkelijk afscheid nemen. Die hebben er meer recht op wat mij betreft.quote:

Je moet wel 7 kampioenschappen op zak hebben, en een Brits paspoort natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

quote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

Je wordt er toch gewoon beroerd van die Lewis verheerlijkingquote:Op zondag 8 december 2024 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Brundle tegen Bottas: Je was net in de garage van Mercedes, om Lewis gedag te zeggen? Nee, ik maakte gebruik van hun toilet.

Het gebeurt niet elke dag dat een 7-voudig wk met pensioen gaat.quote:Op zondag 8 december 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt er toch gewoon beroerd van die Lewis verheerlijking

Je beseft wel dat ze er gewoon uit zijn gegooid door dat zelfde teamquote:

Ja, kennelijk. En dat omdat je van team wisseltquote:Op zondag 8 december 2024 13:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je moet wel 7 kampioenschappen op zak hebben, en een Brits paspoort natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |