Als je doordeweeks pas om 8:00 wakker wordt en op zaterdagavond vaak iets later je bed in gaat dan doordeweeks, is 7:00 wel behoorlijk dodelijkquote:Op zondag 8 december 2024 13:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben om 7 uur begonnen met gamen. 12:30 boodschappen gedaan en zit nu klaar met alles te knabbelen wat ik wil knabbelen.
en na de race weer een paar uur games
Ik stoor mij niet aan Doornbosquote:
Max krijgt nog 22 plaatsten gridstraf omdat Russell z'n kleine teen gestoten heeft aan een RedBull blikje dat een fan had achtergelaten.quote:Op zondag 8 december 2024 13:22 schreef Nober het volgende:
Start Max op P4 of zijn er nog straffen gekomen want zo werkt dat bij de FIA.
Ja klopt...smalle baan en met zijn alle in een peloton/treintje rijdenquote:Op zondag 8 december 2024 13:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
blijft ook een beetje een botsauto klasse
Ok Jaquote:Op zondag 8 december 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je doordeweeks pas om 8:00 wakker wordt en op zaterdagavond vaak iets later je bed in gaat dan doordeweeks, is 7:00 wel behoorlijk dodelijk
Er zit geen brandstof inquote:Op zondag 8 december 2024 13:27 schreef Questular het volgende:
Hoe garanderen ze eigenlijk de brandveiligheid in zo een FE auto? Lijkt me een stuk lastiger.
Alleen counterfeit accu's uit Chinaquote:Op zondag 8 december 2024 13:29 schreef Questular het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die batterijen ook in brand kunnen vliegen.
Jammer dat hij zijn oude niveau niet meer haalt alleen. Ik heb liever een episch gevecht met Hamilton en Max vooraan, dan met Norris. Hamilton kan Max tenminste een beetje aan als hij zijn dag heeft, Norris totaal niet.quote:Op zondag 8 december 2024 13:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ondanks dat we Hamilton wel eens vervloekt hebben, zijn dit toch de dagen dat je hem weet te waarderen.
Ik had het wel verdrietig gevonden als dit zijn laatste race was geweest.
Behalve Rick Winkelmanquote:Op zondag 8 december 2024 13:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik stoor mij niet aan Doornbos
Het zijn allemaal mannetjes.....willen allemaal het hoogste woord
Het is de auto bij Merc. Net als bij RB.quote:Op zondag 8 december 2024 13:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn oude niveau niet meer haalt alleen. Ik heb liever een episch gevecht met Hamilton en Max vooraan, dan met Norris. Hamilton kan Max tenminste een beetje aan als hij zijn dag heeft, Norris totaal niet.
Zit je niet de halve dag te wachten tot die begint en daarna heb je ook nog tijd overquote:Op zondag 8 december 2024 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toch wel mijn favoriete tijdstip voor een GP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |