Ik peil met een pijl.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pijl jij je olie of peil jij je olie ?
Verschiet je wel al je pijlen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:46 schreef bedachtzaam het volgende:
Nou ja, een peilstok kun je ook wel wegschieten met een boog.
Als je van te voren maar peilt waar de roos isquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verschiet je wel al je pijlen.
Punt gemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je van te voren maar peilt waar de roos is
Ik lees nu pas dat Hulk een straf heeft. Ik had deze informatie liever niet gehad nu.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:05 schreef Red_85 het volgende:
Bizar weer.
Russel houdt mensen op, 'had geen effect op de uitslag'
Hulk wel straf, voor wat exact? Heeft dit dat wel dan?
Gtfo joh, kut fia.
Elk circuit heeft eigen regulations en bij dit circuit is net zoals ik geloof vorig jaar verboden om in de pit exit in te halen tenzij een voorganger stilvaltquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:05 schreef Red_85 het volgende:
Bizar weer.
Russel houdt mensen op, 'had geen effect op de uitslag'
Hulk wel straf, voor wat exact? Heeft dit dat wel dan?
Gtfo joh, kut fia.
Dat wordt de hele nacht wakker liggen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat Hulk een straf heeft. Ik had deze informatie liever niet gehad nu.
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wordt de hele nacht wakker liggen?
Heb ik gezien.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Elk circuit heeft eigen regulations en bij dit circuit is net zoals ik geloof vorig jaar verboden om in de pit exit in te halen tenzij een voorganger stilvalt
Zie 12.4.
https://www.fia.com/sites(...)2520Notes%2520V2.pdf
Wanneer dan? Morgen 13:55CET?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat Hulk een straf heeft. Ik had deze informatie liever niet gehad nu.
Wat Russell deed mag ook niet aldus de regelsquote:Op zondag 8 december 2024 00:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb ik gezien.
Maar had het ook effect op de uitslag?
is SkyRadio al naar de kerstmuziek overgeschakeld?quote:Op zondag 8 december 2024 10:20 schreef Droopie het volgende:
Zo tv aan op Sky en tot 1700 gaat die zender niet meer weg
Ik heb alvast een plaatje aangevraagd voor George.quote:Op zondag 8 december 2024 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
is SkyRadio al naar de kerstmuziek overgeschakeld?
Jepquote:Op zondag 8 december 2024 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
is SkyRadio al naar de kerstmuziek overgeschakeld?
Zit Herbert weer bij de stewards?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:40 schreef -XOR- het volgende:
Ach ach ach, Nico gepakt en bestraft voor de verkeerde kleur sokken. Ondertussen mag Russell gewoon politiefuikje spelen voor coureurs in hun hotlap.
Die komt er net achter dat zijn oh zo Britse thee helemaal niet Brits is.quote:Op zondag 8 december 2024 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit Herbert weer bij de stewards?
Een gezichtsbehandeling/Masker van de Etos?quote:Op zondag 8 december 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton krijgt een speciale behandeling na de race omdat ie met pensioen gaat van team wisselt
Hij mag samen met de top 3 het rechte stuk op.quote:Op zondag 8 december 2024 10:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een gezichtsbehandeling/Masker van de Etos?
En de heren die écht afscheid nemen vd F1?quote:Op zondag 8 december 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij mag samen met de top 3 het rechte stuk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |