nou ja ze zijn nog wel in gevecht voor het wcc natuurlijk. Russell heeft hier voordeel van terwijl hij ook gewoon een tik op de vingers had moeten krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:56 schreef Adames het volgende:
Maakt voor de race weinig uit, toch jammer
Ik mis ook echt totaal waarom Russell geen straf heeft gekregen voor impeding.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
nou ja ze zijn nog wel in gevecht voor het wcc natuurlijk. Russell heeft hier voordeel van terwijl hij ook gewoon een tik op de vingers had moeten krijgen.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik mis ook echt totaal waarom Russell geen straf heeft gekregen voor impeding.
Anders dan zijn paspoort is er toch geen reden om hem die straf niet te geven?
Lawson ging ondanks die impeding door naar Q2, dus het had verder geen enkele impact. Aldus Kalff.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vorige week toen Max én Russell in een cool down lap zaten had het ook totaal geen verdere impact..quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lawson ging ondanks die impeding door naar Q2, dus het had verder geen enkele impact. Aldus Kalff.
Dat was een penalty waarbij de maximum laptime delta van Max ook een rol speelde. Oftewel dat was niet alleen impeding, maar ook driving slowly.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vorige week toen Max én Russell in een cool down lap zaten had het ook totaal geen verdere impact..
Dat gebeurt wel vaker en wordt er alsnog een straf uitgedeeld, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lawson ging ondanks die impeding door naar Q2, dus het had verder geen enkele impact. Aldus Kalff.
Vóór Max reden ze óók langzaam. Dus dat is geen argument.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was een penalty waarbij de maximum laptime delta van Max ook een rol speelde. Oftewel dat was niet alleen impeding, maar ook driving slowly.
Dat was helemaal niets en puur matennaaierijquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was een penalty waarbij de maximum laptime delta van Max ook een rol speelde. Oftewel dat was niet alleen impeding, maar ook driving slowly.
The corner turned into Georgequote:Op zaterdag 7 december 2024 19:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeld gevonden. Lewis impeding Perez Zandvoort.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker en wordt er alsnog een straf uitgedeeld, voor zover ik weet.
Jawel, want als je boven de delta zit moet je van de racing lijn af. Wat Max niet deed.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vóór Max reden ze óók langzaam. Dus dat is geen argument.
Goed nieuws is dat Max hierdoor naar de 2e startrij gaat, op plaats 4quote:
Dus Russell had gewoon bestraft moeten worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeld gevonden. Lewis impeding Perez Zandvoort.
3 plaatsen gridstraf. Perez alsnog door naar Q2.
Leuk detail: Hamilton is Brits. Dus de paspoortmeme hoeft niet van stal gehaald te worden.
Niet voor anderen die ook niet in een snelle ronde zitten. Anders had Alonso dat ook moeten doen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel, want als je boven de delta zit moet je van de racing lijn af. Wat Max niet deed.
Niet volgens de wedstrijdleiding. Welke blijkbaar blijkbaar niet dezelfde is als in Zandvoort.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus Russell had gewoon bestraft moeten worden.
Blijkbaar wel anders had die geen penalty.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet voor anderen die ook niet in een snelle ronde zitten
Totaal niet consistent dus.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet volgens de wedstrijdleiding. Welke blijkbaar blijkbaar niet dezelfde is als in Zandvoort.
Staat nergens in de regels, dus die straf slaat nergens op.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders had die geen penalty.
Moet ie de McKarens maar even bottassenquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:36 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Goed nieuws is dat Max hierdoor naar de 2e startrij gaat, op plaats 4
Nou nou.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Moet ie de McKarens maar even bottassen
Iedereen wordt op die manier weleens gespaard.quote:
Stewarding is arbitrair, dus zij kunnen iets beslissen wat niet in beton gegoten volgens de reglementen is beschreven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat nergens in de regels, dus die straf slaat nergens op.
Je kunt je afvragen of een penalty wel nodig is als beide coureurs in een outlap rijden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen wordt op die manier weleens gespaard.
Je kan je afvragen of een penalty nodig is als beide coureurs gewoon door zijn.
Dat kan inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of een penalty wel nodig is al beide coureurs in een outlap rijden.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:56 schreef Donderkonijn het volgende:
Het probleem is hier dat de wedstrijdleiding constant compleet niet consequent is. Dat wekt de indruk van willekeur. Wat de ene race wel een straf is, is het de andere weer niet. Er is gewoon geen peil op te trekken zo, en het lijkt of ze maar wat aan het doen zijn.
En als je een Engels paspoort hebt ietsje vaker.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iedereen wordt op die manier weleens gespaard.
Het hoort niet arbritair te zijn want reglementen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stewarding is arbitrair, dus zij kunnen iets beslissen wat niet in beton gegoten volgens de reglementen is beschreven.
Ik kende alleen pijlquote:
De keuzes van een andere wedstrijdleider kunnen niet altijd identiek zijn. De ene vindt het nodig om een onderzoek in te stellen naar een impeding terwijl het nog niet voor de grid is, de ander wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En als je een Engels paspoort hebt ietsje vaker.
[..]
Het hoort niet arbritair te zijn want reglementen.
Als de reglementen duidelijk zijn, kan dat zeker wel. Maar er is gewoon te veel willekeur.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
De keuzes van een andere wedstrijdleider kunnen niet altijd identiek zijn.
Ehh, peil was gewoon correct hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Verbeterd, ik maak ook wel eens fouten he.
Je had het goed he?!quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Verbeterd, ik maak ook wel eens fouten he.
Foei.quote:
Ja ja, ik weetquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Foei.![]()
![]()
Pijl = dat lange ding om mee te schieten
Peil = iets waarmee je [diepte] peilt.
Ik peil met een pijl.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pijl jij je olie of peil jij je olie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |