Hoezo, het zit toch in een doos? Wat me in dit topic opvalt is dat veel van de mensen excuses maken, omdat het niet ingepakt is, of misschien niet mooi ingepakt, of het heeft geen mooie doos, of ze zijn bang dat het niet in de smaak valt.quote:Op maandag 9 december 2024 20:44 schreef Peejtur het volgende:
Mijn spullen zijn niet ingepakt. Sorry alvast ontvanger!!
Je kan bij een krap stukje papier ook nog ervoor kiezen om 'schuin' in te pakken, heb ik dit jaar geleerd van iemand die me hielp!quote:Op maandag 9 december 2024 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het écht niet![]()
Ben al blij als het plakband het pakpapier dichthoudt. Wat ik net te krap heb geknipt
![]()
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan bij een krap stukje papier ook nog ervoor kiezen om 'schuin' in te pakken, heb ik dit jaar geleerd van iemand die me hielp!En het werkt echt idd
![]()
Heb meestal de rest wel recht ingepakt, maar anders had het ook inpakpapier gescheeld.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ingepakt of niet, of misschien heel slordig. Op het moment dat je pakket arriveert voel je gewoon een warme gloed en het besef dat iemand dat voor jou (en jouw gezin) bij elkaar gezocht heeft om wat warmte en blijdschap te geven, dat is hetgeen wat speelt. Dus echt, maak je niet druk als gever of shopper. Elk pakket wordt ongelooflijk gewaardeerd.
@RiZu en @LordPoppycock we hebben het pakket inderdaad ontvangen!quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:44 schreef LordPoppycock het volgende:
Ik wilde even melden dat het pakket dat door RiZu en mij aan iemand was toegewezen, al afgeleverd is volgens de track en trace van post nl. En das mega rap gezien ik het gisteren pas om 5 uur verstuurd heb.
Benieuwd wat ze doen, netjes dicht laten tot kerst, of nu al openen... #spannend.
Ik heb na edit van dit bericht een DM aan de user verstuurd.
Dit, absoluut.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoezo, het zit toch in een doos? Wat me in dit topic opvalt is dat veel van de mensen excuses maken, omdat het niet ingepakt is, of misschien niet mooi ingepakt, of het heeft geen mooie doos, of ze zijn bang dat het niet in de smaak valt.
Mijn ervaring is dat het echt allemaal goed is. Ingepakt of niet, of misschien heel slordig. Op het moment dat je pakket arriveert voel je gewoon een warme gloed en het besef dat iemand dat voor jou (en jouw gezin) bij elkaar gezocht heeft om wat warmte en blijdschap te geven, dat is hetgeen wat speelt. Dus echt, maak je niet druk als gever of shopper. Elk pakket wordt ongelooflijk gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef laziness het volgende:
Naast dat plakband niet meer is wat het geweest is…. Waarom het plakband noemen als het niet plakt?wil ik even mijn hartgrondige haat voor stickers onderop gebruiksartikelen verkondigen
![]()
Zo dat lucht op
Amen sisterquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef laziness het volgende:
Naast dat plakband niet meer is wat het geweest is…. Waarom het plakband noemen als het niet plakt?wil ik even mijn hartgrondige haat voor stickers onderop gebruiksartikelen verkondigen
![]()
Zo dat lucht op
Knap hoor dat jullie alles dicht gelaten hebben met uitzondering van 1 fles drank. Ben benieuwd of jullie het tot kerst dicht kunnen laten. Al zou ik adviseren om die flessen wel ergens koel te zetten, dan kunnen jullie met kerst je gelijk helemaal lam zuipenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:17 schreef DutchNL het volgende:
[..]
@:RiZu en @:LordPoppycock we hebben het pakket inderdaad ontvangen!
Echt heel erg bedankt!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De rest blijft nog even geheim! Spannend! :-)
Fijn om te horen dat het is ontvangenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:17 schreef DutchNL het volgende:
[..]
@:RiZu en @:LordPoppycock we hebben het pakket inderdaad ontvangen!
Echt heel erg bedankt!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De rest blijft nog even geheim! Spannend! :-)
quote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef laziness het volgende:
Ik wil niet teveel weggeven al dus ik kom alleen uit voor mijn kerstpapier verslaving![]()
En dan mag de ontvanger gokken welke ik ga gebruiken.
[ link | afbeelding ]
Weet je wel zeker dat je genoeg hebt?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef laziness het volgende:
Ik wil niet teveel weggeven al dus ik kom alleen uit voor mijn kerstpapier verslaving![]()
[ link | afbeelding ]
Takkie kerstpapierquote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik twijfel een beetje nog.....quote:Op woensdag 11 december 2024 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je genoeg hebt?
Ik zou het wel weten als ik ontvanger was. Graag een beetje van allesquote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet waarom maar dit wekt bij mij zoveel adrenaline 🤣🤣quote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Het pakket is binnen! En wat een pakket. Er is aan iedereen gedacht, zelfs aan de poezen (de speelgoedmuisjes vliegen inmiddels door de woonkamer). Maar echt, wat een fijn pakket. Voor mij een aantal boeken, van die heerlijke feel good boeken, echt precies wat ik graag lees. Een aantal leuke spellen (blackstories, daar sta ik echt altijd bij te kijken, maar ik durf het nooit te kopen, dus zo fijn om het nu te kunnen proberen!).
En een heleboel lekkere dingen om te snacken (de echte bierdrinker is vandaag jarig, dus ik heb maar meteen één en ander koudgezet), maar ook om lekker onder de douche te gebruiken. En ongetwijfeld vergeet ik een heleboel te noemen, maar wat heb ik gelachen om de dansende peperkoekman. Zelfs als je daar totaal niet van zou houden, word je daar toch gewoon vrolijk van??
Dus heel, heel veel dank, echt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij eerder wat agressiequote:Op woensdag 11 december 2024 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar dit wekt bij mij zoveel adrenaline 🤣🤣
wd40 werkt ook goed als sticker verwijderaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef laziness het volgende:
![]()
Zo dat lucht op
Ik heb rolletjes met kerst stickers liggen ik plak ze er gewoon overheenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
wd40 werkt ook goed als sticker verwijderaar.
Ik zal mijn kerststicker verzameling maar niet tonenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb rolletjes met kerst stickers liggen ik plak ze er gewoon overheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Prijsstickers kan je makkelijker "lostrekken" met plakband. Plakband over de sticker (niet helemaal, je moet hem nog vast kunnen houden) en even stevig overheen wrijven. Vervolgens met een flinke ruk plakband wegtrekken.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zal mijn kerststicker verzameling maar niet tonenmaar dat vind ik als iets van glas is waar je de sticker er doorheen zo ziet zitten niet mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Sneak peek enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:50 schreef Ynske het volgende:
Wat heerlijk om jullie enthousiasme en verhalen te lezen, dat laat een mens een beetje een lach op het gezicht krijgen.Ach, wat naar! Dikke (doch niet pijnlijke) knuffel voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En fijn dat dit topic een lach op je gezicht brengt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:50 schreef Ynske het volgende:
Wat heerlijk om jullie enthousiasme en verhalen te lezen, dat laat een mens een beetje een lach op het gezicht krijgen.Veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Sneak peek enzo.Ik heb exáct deze combinatie gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zondag bezorgen![]()
Lollig doen is natuurlijk ook geen verplichting, komt goedquote:Op woensdag 11 december 2024 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind het suf van mezelf dat ik zo stil ben hier dit jaar.
Maar het lollig doen wil even niet en wil ook niet suf en sip doen hier![]()
Maar al wel veel leuke posts gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kalf ligt nu ondertussen lekker op de bank aan zn bot te kluivenquote:Op donderdag 12 december 2024 15:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Woopwoop!Ging ook een hele wereld voor me open in de lokale dierenspeciaalzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of de gevers hier geheim willen blijven, ik weet wel wie het zijn en ben hen ontzettend dankbaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:15 schreef Aure het volgende:
Omdat ik niet die kant op kon komen, had ik mijn moeder wel even een heads up gegeven dat er een pakket aan zou komen. Vanochtend begon ze er wat meer over te vissen dus heb ik verteld over het forum (kent ze wel, want via hier heeft @:leintjeuh haar wel eens opgehaald en naar rotterdam gebracht omdat ze anders niet kon komen) en over de kerstpakkettenactie. Ze was er helemaal stil van, kon bijna niet geloven dat er zulke lieve mensen bestaan en dat ik haar daar dan ook nog eens voor had opgegeven. Ik denk dat ze er stiekem een traantje bij weg heeft zitten pinken, want ze was soms wel erg stil.
Ik had gevraagd of ze wel foto's wilde maken, maar die instructies heb ik niet goed genoeg gegeven want ze heeft er pas foto's van gemaakt toen alles was uitgepakt![]()
Anyway vanmiddag kwam het dus binnen en nadat ze alles had uitgepakt heeft ze mij gebeld om er verslag van te doen. Ze was echt zo zo zo onder de indruk! Ze vindt alles fantastisch. De hulp die er op dat moment was zei dat ze bij elk cadeautje wel een Oeh of Ah los liet![]()
En hoe weten die mensen toch dat ze een Senseo hebben? En dan ook nog eens pads in haar favoriete smaak?! Flabbergasted was ze
![]()
Ze weet al helemaal wat ze met welke hobbyspullen kan doen vanuit haar stoel en daar is ze helemaal mee in haar nopjesZe kwam echt woorden tekort en dit doet haar zooooo goed. Ik heb geen negatief woord gehoord dit gesprek (en ze was de laatste tijd wat somber door alles)
Heel graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of de gevers hier geheim willen blijven, ik weet wel wie het zijn en ben hen ontzettend dankbaar![]()
![]()
Dat is zo leuk he? Je komt nog eens in aanraking met voor jou onbekende dingen. Zo weten wij nu iets meer over wat creatieve hobby’s.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Woopwoop!Ging ook een hele wereld voor me open in de lokale dierenspeciaalzaak.
Ha ja inderdaad, sinds vorig jaar weet ik wat diamond painting is.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is zo leuk he? Je komt nog eens in aanraking met voor jou onbekende dingen. Zo weten wij nu iets meer over wat creatieve hobby’s.
quote:Op donderdag 12 december 2024 15:44 schreef Cod_player het volgende:
Wow, gewoon wow....
Zojuist mijn pakket in ontvangst genomen van postnl. Ik als blij ei kon het niet laten en heb vol van plezier mijn pakket uitgepakt. Ik twijfelde nog of de gever wel wat met mijn gestuurde lijstje kon, maar she nailed it! Lieve @:egeltje1985 je bent een (kerst)engel!
Ik ben echt mega verwend door je! Een tof (voor mij nog onbekend) bordspel, tijdschriften, lekkere rituals geur producten, netflix en playstation tegoed bon, meeeeega veel lekkers om van te smikkelen, én ook aan mijn kalf (aka hond) was gedacht!
Ik ga het allemaal nog even laten bezinken.
Zie spoiler voor fotosWat een mooi pakket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto's van je hond![]()
![]()
Edit: ook het pakket voor de moeder van Aure is geweldig!
En gewoonmezelf87 ik ben jaloers op jouw wilskracht.
Wat een heerlijk topic is dit
[ Bericht 5% gewijzigd door kieskleurig op 12-12-2024 16:38:12 ]
[ Bericht 20% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 12-12-2024 17:11:21 ]S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zojuist een heel mooi gevulde doos mogen ontvangen, De kinderen zijn momenteel niet thuis dus ik heb alles onder de boom gelegd, kunnen ze uitpakken als ze zometeen thuis komen...
Uitpakverslag volgt dus nog...
Het laten liggen heeft ook wel wat
[ link | afbeelding ]
@:starflyer en @:whiskers2009 onwijs bedankt!
Uitpakken ging ineens razend snel![]()
Namens de kindjes heeeel heeeeel erg bedankt, zoonlief sprong rondjes door de kamer met zijn lego advent kalender en mijn dochter zit as we speak boven op haar kamer met make up en lakjes!
Heel graag gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de credits gaan uiteraard naar @F-r
Zij heeft alles uitgezocht, ingepakt en verstuurd. Wij hebben alleen maar het budget geschonken (ook wel belangrijk, maar niet zo belangrijk als het zorgvuldig uitzoeken vd cadeaus)
Hopelijk heeft ieder er heel veel plezier van!
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 12-12-2024 18:20:01 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ooh ze heeft zichzelf niet genoemd in de kaart dus dat wist ik niet... Bedankt @F_rquote:Op donderdag 12 december 2024 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel graag gedaan!![]()
En de credits gaan uiteraard naar @:F_r
Zij heeft alles uitgezocht, ingepakt en verstuurd. Wij hebben alleen maar het budget geschonken (ook wel belangrijk, maar niet zo belangrijk al het zorgvuldig uitzoeken vd cadeaus)
Ik sluit me aan bij @Whiskers2009quote:Op donderdag 12 december 2024 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel graag gedaan!![]()
En de credits gaan uiteraard naar @:F-r
Zij heeft alles uitgezocht, ingepakt en verstuurd. Wij hebben alleen maar het budget geschonken (ook wel belangrijk, maar niet zo belangrijk als het zorgvuldig uitzoeken vd cadeaus)
Ik hoop dat ik aan de verwachtingen heb voldaanquote:Op donderdag 12 december 2024 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liggend streepje..![]()
Sorry @:F_r en heel erg bedankt voor het shoppen!![]()
Deze gedachte heb ik ook elk jaar weer, maar in de praktijk blijkt vaak dat ik de verwachtingen heb overtroffen. Dat zal ook voor jou geldenquote:Op donderdag 12 december 2024 19:05 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik aan de verwachtingen heb voldaan
Hopelijk zijn jullie er blij mee. En ik kon jou niet overslaan dus voor jou zat er ook wat in.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ooh ze heeft zichzelf niet genoemd in de kaart dus dat wist ik niet... Bedankt @:F_r
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mooi pakket mogen ontvangen!
Ik heb even genoeg te lezen de komende tijd![]()
En lekker biertjes voor de feestdagen![]()
![]()
Vriendinnetje was al een beetje jaloers , Maar eerlijk zullen we alles delen.Een mooie opsteker zo na een beetje een apart jaar.
Bedankt @Essebes @Symphonic en @Doedezemaar en de organisatie en alvast fijne feestdagen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Oh wat een heerlijkheid! Dik verdient!quote:Op donderdag 12 december 2024 16:43 schreef Gooischevrouw het volgende:
Lieve donateur, ik ben vandaag heerlijk naar de kapper geweest en wat heb ik genoten. Onder het genot van een kopje thee ben ik flink onder handen genomen en heb ik mezelf een nieuwe look laten aanmeten. Nogmaals ontzettend bedankt ❤
Wij wilden haar ook niet overslaan, ondanks dat ze daar zelf wel op aandrong. Dus dank, goed gedaan!quote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef F_r het volgende:
[..]
Hopelijk zijn jullie er blij mee. En ik kon jou niet overslaan dus voor jou zat er ook wat in.
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met dat nieuwste boek over Feyenoord hadden we wel echt geluk, dat kwam afgelopen maand net uit, dus daarvan konden we wel inschatten dat je dat dan zeker nog niet zou hebben gelezen. Heel graag gedaan, we hebben veel lol beleefd aan het samenstellen van het pakket. Zakken chips zijn een leukere opvulling dan alleen maar luchtzakjes. Deel je het setje sokken ook met je vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mooi pakket mogen ontvangen!
Ik heb even genoeg te lezen de komende tijd![]()
En lekker biertjes voor de feestdagen![]()
![]()
Vriendinnetje was al een beetje jaloers , Maar eerlijk zullen we alles delen.Een mooie opsteker zo na een beetje een apart jaar.
Bedankt @:essebes @:symphonic en @:doedezemaar en de organisatie en alvast fijne feestdagen
Haha we zullen ze om beurten dragenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met dat nieuwste boek over Feyenoord hadden we wel echt geluk, dat kwam afgelopen maand net uit, dus daarvan konden we wel inschatten dat je dat dan zeker nog niet zou hebben gelezen. Heel graag gedaan, we hebben veel lol beleefd aan het samenstellen van het pakket. Zakken chips zijn een leukere opvulling dan alleen maar luchtzakjes. Deel je het setje sokken ook met je vriendin?
Pak jij ook boodschappen in?quote:Op donderdag 12 december 2024 19:51 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk ingepakt
[ afbeelding ]
2 dingetjes zijn gesneuveld, paste echt niet meer
Ja heel leuk! Dank je wel!quote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef F_r het volgende:
[..]
Hopelijk zijn jullie er blij mee. En ik kon jou niet overslaan dus voor jou zat er ook wat in.
[..]
Heel veel plezier ermee.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha we zullen ze om beurten dragen![]()
Ga zo lekker met een kop warme chocolademelk alvast beginnen in dat boek![]()
Ja doe ik ook, de witte verpakking is eten/drinken dit schrijf ik ook op de kaartquote:Op donderdag 12 december 2024 20:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Pak jij ook boodschappen in?
Misschien moet ik dat ook doen om van mijn kerstpapier af te komen
Zul je altijd zien..quote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef Magica het volgende:
Nu toch nog iets vergeten zie ik nu wat er echt in moet dus moet toch weer open
Ik zou het niet kunnen hoor, helemaal wachten tot kerst. Het is dan wel een extra feestelijk moment, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb ff snel de doos uitgepakt en foto's gemaakt. Morgen uitvogelen hoe ik ze hier ook alweer krijg.
Heel veel lekkers iig!
Frozen-assassin, Symphonic en Doedezemaar heel erg bedankt!
Nu braaf wachten tot kerst om de cadeautjes open te maken.
❤❤quote:Op donderdag 12 december 2024 19:51 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Oh wat een heerlijkheid! Dik verdient!
Dat had ik nou ook al ... minstens bij 2 pakketten, en bij 1 zelfs 3xquote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef Magica het volgende:
Nu toch nog iets vergeten zie ik nu wat er echt in moet dus moet toch weer open
Bij ons ging het dit jaar helemaal goed, ik ben er zelf ook verbaasd over.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook al ... minstens bij 2 pakketten, en bij 1 zelfs 3x![]()
Maar... aldoende leert men... Dus bij pakket 3 dacht ik: het gaat beter![]()
*not*
Zit ik al met het plakband het dicht te plakken... Nee nee! Moet nog kaart in...!
Haha de kaart is een bekende jaquote:Op donderdag 12 december 2024 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook al ... minstens bij 2 pakketten, en bij 1 zelfs 3x![]()
Maar... aldoende leert men... Dus bij pakket 3 dacht ik: het gaat beter![]()
*not*
Zit ik al met het plakband het dicht te plakken... Nee nee! Moet nog kaart in...!
Ge-wel-dige foto!!quote:Op donderdag 12 december 2024 15:44 schreef Cod_player het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/spoiler]
Daar word je zeker blij van !quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:03 schreef camaron het volgende:
Morgen gaat mijn pakket op reis!
Wat heb ik alweer leuke foto's gezien hier. Ik word er weer zo blij van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |