Je hebt het toch maar mooi gefixt allemaal!quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Morgenmiddag, volgens PostNL
Er zitten een paar echte gokjes bij, ik hoop van harte dat dat een beetje bevalt. Wel vergeten om foto's te maken van het ingepakte pakket, dus als ik zo mijn vriendin ga bellen krijg ik vast op m'n kop, maar goed, zo is het leven.
Juist, ik kreeg gelukkig ook niet echt op m'n kop, daar is ze veel te lief voorquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Je hebt het toch maar mooi gefixt allemaal!
En dat voorbeeld kon je hier in dit topic nog meerdere malen lezenquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Het goede nieuws: het werd vandaag, hij is onderweg![]()
Het 'slechte' nieuws: kaart totįįl vergetenDat ga ik nog even proberen te regelen
We zijn erg benieuwd welk boek dat dan is natuurlijk. Foto?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:10 schreef Gooischevrouw het volgende:
Helemaal flabbergasted hier! Kreeg ik zojuist via de post van mijn FOK engel naast mijn kappersbezoek ook nog een boek toegestuurd die nog hoog op mijn lijstje stond. Echt veels te gek allemaal, wat onwijs lief! Dank je wel ❤ echt sprakeloos.
Het kappersbezoek was van de grote wensen donateur.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:10 schreef Gooischevrouw het volgende:
Helemaal flabbergasted hier! Kreeg ik zojuist via de post van mijn FOK engel naast mijn kappersbezoek ook nog een boek toegestuurd die nog hoog op mijn lijstje stond. Echt veels te gek allemaal, wat onwijs lief! Dank je wel ❤ echt sprakeloos.
Die heb ik uiteraard, alleen hoe plak ik een foto hier?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We zijn erg benieuwd welk boek dat dan is natuurlijk. Foto?
Ooo jeetje! Wat lief ❤ dankjewel lieve gever!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Het kappersbezoek was van de grote wensen donateur.
Dit boek is van je gever
Imgbb en dan kopieren wat er staat bij insluitcode ‘BB code groot met link’quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:36 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Die heb ik uiteraard, alleen hoe plak ik een foto hier?
Haal de extra buitenste IMG-tags weg, dan doet hij het!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:58 schreef Gooischevrouw het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Amateurquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:55 schreef Peejtur het volgende:
Pakket is verzonden. Helaas kaart ook vergeten haha. Naja komt uit een goed hart en als ik eventueel foto's zie hier, zal ik er wel op reageren.
Komt wel goed. Veel pakketten zijn er al de volgende dag na versturenquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga even opbiechten dat ik pas zondag kan verzenden. De bezorgdag gaat hierdoor niet veranderen, maar mijn persoonlijke dramas van afgelopen weken hebben er echt voor gezorgd dat ik het morgen niet ga redden.
Mijn ontvanger gaat morgen wel een van de kadootjes ontvangen dus dat zit wel goed.
Maar ik moet echt heel even een dAgje extra pakken.
Foto spam:quote:Ik kreeg vandaag een gigantisch pakket binnen, de bezorger moest het binnen neerzetten zo zwaar!
Lieve DJMO en donateurs, wat hebben jullie mij en mijn mannetjes enorm verwend. Dit is zo ontzettend welkom en de inhoud is echt geweldig! Badspullen, lekkere snoepjes voor bij de thee die er ook bij zit. Mooie decoratie om mijn tafel te kunnen dekken, heerlijke warme sokken, puzzel voor de hondjes, riemen met ledlicht etcetera etcetera...
Ik kan nog niet bevatten hoeveel het is en hoe goed de inhoud op mijn smaak is afgestemd! En zelfs 2 dagkaarten voor de trein!
De hondjes zijn ook enorm verwend, vooral de handschoen viel enorm in de smaak zoals te zien is op de foto aan de intens genietende blik van 1 van hen.
Ik ga zo alles nog eens rustig bekijken als ik een beetje bijgekomen ben van de emoties🙈. Hele positieve emoties overigens! Maar zoals te zien is op 1 van de foto's kijkt zelfs 1 van mijn hondjes naar me van...uhm alles ok? 😂
Nogmaals lieve shopper en donateurs, een hele warme virtuele kerstknuffel van mij voor jullie. Dit betekent meer dan ik in woorden neer kan zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Ha mijne 8quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:32 schreef Speedfight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze zijn verzonden! 1 pakket woog bijna 5 kilo![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Vorig jaar zat de kaart er wel bij hoor.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Vorig jaar zat de kaart er wel bij hoor.
5?quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:32 schreef Speedfight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze zijn verzonden! 1 pakket woog bijna 5 kilo![]()
5!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:41 schreef Sally het volgende:
Nou, vandaag tussen de bedrijven door nog 2 van de 5 pakketten naar een pakketpunt gebracht om te verzenden.
Helaas was de koeriersdienst al geweest om pakketten op te halen. Dus dat wordt pas maandag opgehaald...
Maandag a.s. gaan de laatste 2 pakketten naar pakketpunten (1x met PostNL) - in samenspraak met de ontvangers.
[ link | afbeelding ]
Ik liep gisteren 16kg door het dorp naar de Bruna te sjouwen (daar zit ons postkantoor), grootste uitdaging was om de deur open te doenquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:05 schreef Sally het volgende:
[..]
5?
Amateur
Hier 1 van bijna 2 weggebracht vandaag, maar ook 1 van 9 kg...
En die van laatst was 8,7 kg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Twee jaar geleden had ik er een stuk of 9.en nog een noodpakket achteraf. Nooit meer zoveelquote:
HOE dan?!quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Twee jaar geleden had ik er een stuk of 9.en nog een noodpakket achteraf. Nooit meer zoveel
quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:20 schreef laziness het volgende:
Een blij anonieme ontvanger aan het woord:
[..]
Foto spam:TeckelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Volgend jaar wil ik ook meedoen met doneren!
Ja dat weet ik ook niet meerquote:
Je hebt het adres, dus je kan de kaart er nog achteraan sturen eventueel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:55 schreef Peejtur het volgende:
Pakket is verzonden. Helaas kaart ook vergeten haha. Naja komt uit een goed hart en als ik eventueel foto's zie hier, zal ik er wel op reageren.
Ik mis de optie: Ja, duuhh, we missen superkimmi's wilde verhalen, maar het mag wel als updates in dit topic.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
Morgen tijd voor onze jaarlijkse roadtrip. Maar @:superkimmi wilde ineens geen topic maken…
Dus wat denken jullie…
Moeten we een topic openen? (Het is dit jaar wel maar 1 pakket, we gaan wel 2,5uur enkele reis, dus genoeg te roadtrippen)
[poll=8151]
Notedquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Ja, duuhh, we missen superkimmi's wilde verhalen, maar het mag wel als updates in dit topic.
Goede reis alvast! Vergeet je badpak nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
Morgen tijd voor onze jaarlijkse roadtrip. Maar @:superkimmi wilde ineens geen topic maken…
Dus wat denken jullie…
Moeten we een topic openen? (Het is dit jaar wel maar 1 pakket, we gaan wel 2,5uur enkele reis, dus genoeg te roadtrippen)
[poll=8151]
quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Goede reis alvast! Vergeet je badpak niet![]()
En ik mis de optie
Ja, maar alleen als @:superkimmi het ook wil![]()
Ik mis de optie 'Ja, gewoon doen, desnoods gedwongen'.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
Dus wat denken jullie…
[poll=8151]
Natuurlijk doen we dat!!quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]ik probeer haar op deze wijze te laten zien dat jullie allemaal nog van haar houden
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:00 schreef Lothiriel het volgende:
Ik heb m'n pakket pas vandaag naar het postpunt gebracht, heb heel moeilijke weken gehad zelf maar het is toch "op tijd" gelukt. Aangezien ik vanuit BE stuur verwacht ik dat het pas tegen dinsdag ten vroegste aankomt. Blij dat het toch gelukt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |