quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
Oh, wat een timing. De pakketten zijn klaar, maar ik heb nog geen dozen. Ik heb wel het norovirus. Dus nu kan ik niet op zoek naar een doos én ik ben bang om alles te versturen, want ik weet niet of ik dan het virus meestuur.
Ach, dat is vervelend inderdaad. Misschien kan iemand het pakket nog wel brengen nadat je klachten helemaal over zijn. Dan is het er nog wel voor de Kerst, toch? Ik las dat het virus besmettelijk is tot 3 dagen nadat je klachten voorbij zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
Oh, wat een timing. De pakketten zijn klaar, maar ik heb nog geen dozen. Ik heb wel het norovirus. Dus nu kan ik niet op zoek naar een doos én ik ben bang om alles te versturen, want ik weet niet of ik dan het virus meestuur.
Niet om het een of ander, maar een snelle Google search leverde het volgende op:quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat is vervelend inderdaad. Misschien kan iemand het pakket nog wel brengen nadat je klachten helemaal over zijn. Dan is het er nog wel voor de Kerst, toch? Ik las dat het virus besmettelijk is tot 3 dagen nadat je klachten voorbij zijn.
Je hebt het toch maar mooi gefixt allemaal!quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Morgenmiddag, volgens PostNL
Er zitten een paar echte gokjes bij, ik hoop van harte dat dat een beetje bevalt. Wel vergeten om foto's te maken van het ingepakte pakket, dus als ik zo mijn vriendin ga bellen krijg ik vast op m'n kop, maar goed, zo is het leven.
Juist, ik kreeg gelukkig ook niet echt op m'n kop, daar is ze veel te lief voorquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Je hebt het toch maar mooi gefixt allemaal!
En dat voorbeeld kon je hier in dit topic nog meerdere malen lezenquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Het goede nieuws: het werd vandaag, hij is onderweg![]()
Het 'slechte' nieuws: kaart totáál vergetenDat ga ik nog even proberen te regelen
We zijn erg benieuwd welk boek dat dan is natuurlijk. Foto?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:10 schreef Gooischevrouw het volgende:
Helemaal flabbergasted hier! Kreeg ik zojuist via de post van mijn FOK engel naast mijn kappersbezoek ook nog een boek toegestuurd die nog hoog op mijn lijstje stond. Echt veels te gek allemaal, wat onwijs lief! Dank je wel ❤ echt sprakeloos.
Het kappersbezoek was van de grote wensen donateur.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:10 schreef Gooischevrouw het volgende:
Helemaal flabbergasted hier! Kreeg ik zojuist via de post van mijn FOK engel naast mijn kappersbezoek ook nog een boek toegestuurd die nog hoog op mijn lijstje stond. Echt veels te gek allemaal, wat onwijs lief! Dank je wel ❤ echt sprakeloos.
Die heb ik uiteraard, alleen hoe plak ik een foto hier?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We zijn erg benieuwd welk boek dat dan is natuurlijk. Foto?
Ooo jeetje! Wat lief ❤ dankjewel lieve gever!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Het kappersbezoek was van de grote wensen donateur.
Dit boek is van je gever
Imgbb en dan kopieren wat er staat bij insluitcode ‘BB code groot met link’quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:36 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Die heb ik uiteraard, alleen hoe plak ik een foto hier?
Haal de extra buitenste IMG-tags weg, dan doet hij het!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:58 schreef Gooischevrouw het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Amateurquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:55 schreef Peejtur het volgende:
Pakket is verzonden. Helaas kaart ook vergeten haha. Naja komt uit een goed hart en als ik eventueel foto's zie hier, zal ik er wel op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |