Pak jij ook boodschappen in?quote:Op donderdag 12 december 2024 19:51 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk ingepakt
[ afbeelding ]
2 dingetjes zijn gesneuveld, paste echt niet meer
Ja heel leuk! Dank je wel!quote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef F_r het volgende:
[..]
Hopelijk zijn jullie er blij mee. En ik kon jou niet overslaan dus voor jou zat er ook wat in.
[..]
Heel veel plezier ermee.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha we zullen ze om beurten dragen![]()
Ga zo lekker met een kop warme chocolademelk alvast beginnen in dat boek![]()
Ja doe ik ook, de witte verpakking is eten/drinken dit schrijf ik ook op de kaartquote:Op donderdag 12 december 2024 20:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Pak jij ook boodschappen in?
Misschien moet ik dat ook doen om van mijn kerstpapier af te komen
Zul je altijd zien..quote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef Magica het volgende:
Nu toch nog iets vergeten zie ik nu wat er echt in moet dus moet toch weer open
Ik zou het niet kunnen hoor, helemaal wachten tot kerst. Het is dan wel een extra feestelijk moment, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb ff snel de doos uitgepakt en foto's gemaakt. Morgen uitvogelen hoe ik ze hier ook alweer krijg.
Heel veel lekkers iig!
Frozen-assassin, Symphonic en Doedezemaar heel erg bedankt!
Nu braaf wachten tot kerst om de cadeautjes open te maken.
❤❤quote:Op donderdag 12 december 2024 19:51 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Oh wat een heerlijkheid! Dik verdient!
Dat had ik nou ook al ... minstens bij 2 pakketten, en bij 1 zelfs 3xquote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef Magica het volgende:
Nu toch nog iets vergeten zie ik nu wat er echt in moet dus moet toch weer open
Bij ons ging het dit jaar helemaal goed, ik ben er zelf ook verbaasd over.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook al ... minstens bij 2 pakketten, en bij 1 zelfs 3x![]()
Maar... aldoende leert men... Dus bij pakket 3 dacht ik: het gaat beter![]()
*not*
Zit ik al met het plakband het dicht te plakken... Nee nee! Moet nog kaart in...!
Haha de kaart is een bekende jaquote:Op donderdag 12 december 2024 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook al ... minstens bij 2 pakketten, en bij 1 zelfs 3x![]()
Maar... aldoende leert men... Dus bij pakket 3 dacht ik: het gaat beter![]()
*not*
Zit ik al met het plakband het dicht te plakken... Nee nee! Moet nog kaart in...!
Ge-wel-dige foto!!quote:Op donderdag 12 december 2024 15:44 schreef Cod_player het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/spoiler]
Daar word je zeker blij van !quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:03 schreef camaron het volgende:
Morgen gaat mijn pakket op reis!
Wat heb ik alweer leuke foto's gezien hier. Ik word er weer zo blij van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |