SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kalf ligt nu ondertussen lekker op de bank aan zn bot te kluivenquote:Op donderdag 12 december 2024 15:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Woopwoop!Ging ook een hele wereld voor me open in de lokale dierenspeciaalzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of de gevers hier geheim willen blijven, ik weet wel wie het zijn en ben hen ontzettend dankbaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:15 schreef Aure het volgende:
Omdat ik niet die kant op kon komen, had ik mijn moeder wel even een heads up gegeven dat er een pakket aan zou komen. Vanochtend begon ze er wat meer over te vissen dus heb ik verteld over het forum (kent ze wel, want via hier heeft @:leintjeuh haar wel eens opgehaald en naar rotterdam gebracht omdat ze anders niet kon komen) en over de kerstpakkettenactie. Ze was er helemaal stil van, kon bijna niet geloven dat er zulke lieve mensen bestaan en dat ik haar daar dan ook nog eens voor had opgegeven. Ik denk dat ze er stiekem een traantje bij weg heeft zitten pinken, want ze was soms wel erg stil.
Ik had gevraagd of ze wel foto's wilde maken, maar die instructies heb ik niet goed genoeg gegeven want ze heeft er pas foto's van gemaakt toen alles was uitgepakt![]()
Anyway vanmiddag kwam het dus binnen en nadat ze alles had uitgepakt heeft ze mij gebeld om er verslag van te doen. Ze was echt zo zo zo onder de indruk! Ze vindt alles fantastisch. De hulp die er op dat moment was zei dat ze bij elk cadeautje wel een Oeh of Ah los liet![]()
En hoe weten die mensen toch dat ze een Senseo hebben? En dan ook nog eens pads in haar favoriete smaak?! Flabbergasted was ze
![]()
Ze weet al helemaal wat ze met welke hobbyspullen kan doen vanuit haar stoel en daar is ze helemaal mee in haar nopjesZe kwam echt woorden tekort en dit doet haar zooooo goed. Ik heb geen negatief woord gehoord dit gesprek (en ze was de laatste tijd wat somber door alles)
Heel graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of de gevers hier geheim willen blijven, ik weet wel wie het zijn en ben hen ontzettend dankbaar![]()
![]()
Dat is zo leuk he? Je komt nog eens in aanraking met voor jou onbekende dingen. Zo weten wij nu iets meer over wat creatieve hobby’s.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Woopwoop!Ging ook een hele wereld voor me open in de lokale dierenspeciaalzaak.
Ha ja inderdaad, sinds vorig jaar weet ik wat diamond painting is.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is zo leuk he? Je komt nog eens in aanraking met voor jou onbekende dingen. Zo weten wij nu iets meer over wat creatieve hobby’s.
quote:Op donderdag 12 december 2024 15:44 schreef Cod_player het volgende:
Wow, gewoon wow....
Zojuist mijn pakket in ontvangst genomen van postnl. Ik als blij ei kon het niet laten en heb vol van plezier mijn pakket uitgepakt. Ik twijfelde nog of de gever wel wat met mijn gestuurde lijstje kon, maar she nailed it! Lieve @:egeltje1985 je bent een (kerst)engel!
Ik ben echt mega verwend door je! Een tof (voor mij nog onbekend) bordspel, tijdschriften, lekkere rituals geur producten, netflix en playstation tegoed bon, meeeeega veel lekkers om van te smikkelen, én ook aan mijn kalf (aka hond) was gedacht!
Ik ga het allemaal nog even laten bezinken.
Zie spoiler voor fotosWat een mooi pakket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto's van je hond![]()
![]()
Edit: ook het pakket voor de moeder van Aure is geweldig!
En gewoonmezelf87 ik ben jaloers op jouw wilskracht.
Wat een heerlijk topic is dit
[ Bericht 5% gewijzigd door kieskleurig op 12-12-2024 16:38:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 12-12-2024 17:11:21 ]S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zojuist een heel mooi gevulde doos mogen ontvangen, De kinderen zijn momenteel niet thuis dus ik heb alles onder de boom gelegd, kunnen ze uitpakken als ze zometeen thuis komen...
Uitpakverslag volgt dus nog...
Het laten liggen heeft ook wel wat
[ link | afbeelding ]
@:starflyer en @:whiskers2009 onwijs bedankt!
Uitpakken ging ineens razend snel![]()
Namens de kindjes heeeel heeeeel erg bedankt, zoonlief sprong rondjes door de kamer met zijn lego advent kalender en mijn dochter zit as we speak boven op haar kamer met make up en lakjes!
Heel graag gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de credits gaan uiteraard naar @F-r
Zij heeft alles uitgezocht, ingepakt en verstuurd. Wij hebben alleen maar het budget geschonken (ook wel belangrijk, maar niet zo belangrijk als het zorgvuldig uitzoeken vd cadeaus)
Hopelijk heeft ieder er heel veel plezier van!
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 12-12-2024 18:20:01 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ooh ze heeft zichzelf niet genoemd in de kaart dus dat wist ik niet... Bedankt @F_rquote:Op donderdag 12 december 2024 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel graag gedaan!![]()
En de credits gaan uiteraard naar @:F_r
Zij heeft alles uitgezocht, ingepakt en verstuurd. Wij hebben alleen maar het budget geschonken (ook wel belangrijk, maar niet zo belangrijk al het zorgvuldig uitzoeken vd cadeaus)
Ik sluit me aan bij @Whiskers2009quote:Op donderdag 12 december 2024 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel graag gedaan!![]()
En de credits gaan uiteraard naar @:F-r
Zij heeft alles uitgezocht, ingepakt en verstuurd. Wij hebben alleen maar het budget geschonken (ook wel belangrijk, maar niet zo belangrijk als het zorgvuldig uitzoeken vd cadeaus)
Ik hoop dat ik aan de verwachtingen heb voldaanquote:Op donderdag 12 december 2024 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liggend streepje..![]()
Sorry @:F_r en heel erg bedankt voor het shoppen!![]()
Deze gedachte heb ik ook elk jaar weer, maar in de praktijk blijkt vaak dat ik de verwachtingen heb overtroffen. Dat zal ook voor jou geldenquote:Op donderdag 12 december 2024 19:05 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik aan de verwachtingen heb voldaan
Hopelijk zijn jullie er blij mee. En ik kon jou niet overslaan dus voor jou zat er ook wat in.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ooh ze heeft zichzelf niet genoemd in de kaart dus dat wist ik niet... Bedankt @:F_r
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mooi pakket mogen ontvangen!
Ik heb even genoeg te lezen de komende tijd![]()
En lekker biertjes voor de feestdagen![]()
![]()
Vriendinnetje was al een beetje jaloers , Maar eerlijk zullen we alles delen.Een mooie opsteker zo na een beetje een apart jaar.
Bedankt @Essebes @Symphonic en @Doedezemaar en de organisatie en alvast fijne feestdagen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Oh wat een heerlijkheid! Dik verdient!quote:Op donderdag 12 december 2024 16:43 schreef Gooischevrouw het volgende:
Lieve donateur, ik ben vandaag heerlijk naar de kapper geweest en wat heb ik genoten. Onder het genot van een kopje thee ben ik flink onder handen genomen en heb ik mezelf een nieuwe look laten aanmeten. Nogmaals ontzettend bedankt ❤
Wij wilden haar ook niet overslaan, ondanks dat ze daar zelf wel op aandrong. Dus dank, goed gedaan!quote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef F_r het volgende:
[..]
Hopelijk zijn jullie er blij mee. En ik kon jou niet overslaan dus voor jou zat er ook wat in.
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met dat nieuwste boek over Feyenoord hadden we wel echt geluk, dat kwam afgelopen maand net uit, dus daarvan konden we wel inschatten dat je dat dan zeker nog niet zou hebben gelezen. Heel graag gedaan, we hebben veel lol beleefd aan het samenstellen van het pakket. Zakken chips zijn een leukere opvulling dan alleen maar luchtzakjes. Deel je het setje sokken ook met je vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mooi pakket mogen ontvangen!
Ik heb even genoeg te lezen de komende tijd![]()
En lekker biertjes voor de feestdagen![]()
![]()
Vriendinnetje was al een beetje jaloers , Maar eerlijk zullen we alles delen.Een mooie opsteker zo na een beetje een apart jaar.
Bedankt @:essebes @:symphonic en @:doedezemaar en de organisatie en alvast fijne feestdagen
Haha we zullen ze om beurten dragenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met dat nieuwste boek over Feyenoord hadden we wel echt geluk, dat kwam afgelopen maand net uit, dus daarvan konden we wel inschatten dat je dat dan zeker nog niet zou hebben gelezen. Heel graag gedaan, we hebben veel lol beleefd aan het samenstellen van het pakket. Zakken chips zijn een leukere opvulling dan alleen maar luchtzakjes. Deel je het setje sokken ook met je vriendin?
Pak jij ook boodschappen in?quote:Op donderdag 12 december 2024 19:51 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk ingepakt
[ afbeelding ]
2 dingetjes zijn gesneuveld, paste echt niet meer
Ja heel leuk! Dank je wel!quote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef F_r het volgende:
[..]
Hopelijk zijn jullie er blij mee. En ik kon jou niet overslaan dus voor jou zat er ook wat in.
[..]
Heel veel plezier ermee.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha we zullen ze om beurten dragen![]()
Ga zo lekker met een kop warme chocolademelk alvast beginnen in dat boek![]()
Ja doe ik ook, de witte verpakking is eten/drinken dit schrijf ik ook op de kaartquote:Op donderdag 12 december 2024 20:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Pak jij ook boodschappen in?
Misschien moet ik dat ook doen om van mijn kerstpapier af te komen
Zul je altijd zien..quote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef Magica het volgende:
Nu toch nog iets vergeten zie ik nu wat er echt in moet dus moet toch weer open
Ik zou het niet kunnen hoor, helemaal wachten tot kerst. Het is dan wel een extra feestelijk moment, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb ff snel de doos uitgepakt en foto's gemaakt. Morgen uitvogelen hoe ik ze hier ook alweer krijg.
Heel veel lekkers iig!
Frozen-assassin, Symphonic en Doedezemaar heel erg bedankt!
Nu braaf wachten tot kerst om de cadeautjes open te maken.
❤❤quote:Op donderdag 12 december 2024 19:51 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Oh wat een heerlijkheid! Dik verdient!
Dat had ik nou ook al ... minstens bij 2 pakketten, en bij 1 zelfs 3xquote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef Magica het volgende:
Nu toch nog iets vergeten zie ik nu wat er echt in moet dus moet toch weer open
Bij ons ging het dit jaar helemaal goed, ik ben er zelf ook verbaasd over.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook al ... minstens bij 2 pakketten, en bij 1 zelfs 3x![]()
Maar... aldoende leert men... Dus bij pakket 3 dacht ik: het gaat beter![]()
*not*
Zit ik al met het plakband het dicht te plakken... Nee nee! Moet nog kaart in...!
Haha de kaart is een bekende jaquote:Op donderdag 12 december 2024 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook al ... minstens bij 2 pakketten, en bij 1 zelfs 3x![]()
Maar... aldoende leert men... Dus bij pakket 3 dacht ik: het gaat beter![]()
*not*
Zit ik al met het plakband het dicht te plakken... Nee nee! Moet nog kaart in...!
Ge-wel-dige foto!!quote:Op donderdag 12 december 2024 15:44 schreef Cod_player het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/spoiler]
Daar word je zeker blij van !quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:03 schreef camaron het volgende:
Morgen gaat mijn pakket op reis!
Wat heb ik alweer leuke foto's gezien hier. Ik word er weer zo blij van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |