quote:Het pakket is binnen! En wat een pakket. Er is aan iedereen gedacht, zelfs aan de poezen (de speelgoedmuisjes vliegen inmiddels door de woonkamer). Maar echt, wat een fijn pakket. Voor mij een aantal boeken, van die heerlijke feel good boeken, echt precies wat ik graag lees. Een aantal leuke spellen (blackstories, daar sta ik echt altijd bij te kijken, maar ik durf het nooit te kopen, dus zo fijn om het nu te kunnen proberen!).
En een heleboel lekkere dingen om te snacken (de echte bierdrinker is vandaag jarig, dus ik heb maar meteen één en ander koudgezet), maar ook om lekker onder de douche te gebruiken. En ongetwijfeld vergeet ik een heleboel te noemen, maar wat heb ik gelachen om de dansende peperkoekman. Zelfs als je daar totaal niet van zou houden, word je daar toch gewoon vrolijk van??
Dus heel, heel veel dank, echt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij eerder wat agressiequote:Op woensdag 11 december 2024 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar dit wekt bij mij zoveel adrenaline 🤣🤣
wd40 werkt ook goed als sticker verwijderaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef laziness het volgende:
Naast dat plakband niet meer is wat het geweest is…. Waarom het plakband noemen als het niet plakt?wil ik even mijn hartgrondige haat voor stickers onderop gebruiksartikelen verkondigen
![]()
Zo dat lucht op
Ik heb rolletjes met kerst stickers liggen ik plak ze er gewoon overheenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
wd40 werkt ook goed als sticker verwijderaar.
Ik zal mijn kerststicker verzameling maar niet tonenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb rolletjes met kerst stickers liggen ik plak ze er gewoon overheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Prijsstickers kan je makkelijker "lostrekken" met plakband. Plakband over de sticker (niet helemaal, je moet hem nog vast kunnen houden) en even stevig overheen wrijven. Vervolgens met een flinke ruk plakband wegtrekken.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zal mijn kerststicker verzameling maar niet tonenmaar dat vind ik als iets van glas is waar je de sticker er doorheen zo ziet zitten niet mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Sneak peek enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:50 schreef Ynske het volgende:
Wat heerlijk om jullie enthousiasme en verhalen te lezen, dat laat een mens een beetje een lach op het gezicht krijgen.Ach, wat naar! Dikke (doch niet pijnlijke) knuffel voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En fijn dat dit topic een lach op je gezicht brengt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:50 schreef Ynske het volgende:
Wat heerlijk om jullie enthousiasme en verhalen te lezen, dat laat een mens een beetje een lach op het gezicht krijgen.Veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Sneak peek enzo.Ik heb exáct deze combinatie gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zondag bezorgen![]()
Lollig doen is natuurlijk ook geen verplichting, komt goedquote:Op woensdag 11 december 2024 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind het suf van mezelf dat ik zo stil ben hier dit jaar.
Maar het lollig doen wil even niet en wil ook niet suf en sip doen hier![]()
Maar al wel veel leuke posts gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |