Hoezo, het zit toch in een doos? Wat me in dit topic opvalt is dat veel van de mensen excuses maken, omdat het niet ingepakt is, of misschien niet mooi ingepakt, of het heeft geen mooie doos, of ze zijn bang dat het niet in de smaak valt.quote:Op maandag 9 december 2024 20:44 schreef Peejtur het volgende:
Mijn spullen zijn niet ingepakt. Sorry alvast ontvanger!!
Je kan bij een krap stukje papier ook nog ervoor kiezen om 'schuin' in te pakken, heb ik dit jaar geleerd van iemand die me hielp!quote:Op maandag 9 december 2024 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het écht niet![]()
Ben al blij als het plakband het pakpapier dichthoudt. Wat ik net te krap heb geknipt
![]()
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan bij een krap stukje papier ook nog ervoor kiezen om 'schuin' in te pakken, heb ik dit jaar geleerd van iemand die me hielp!En het werkt echt idd
![]()
Heb meestal de rest wel recht ingepakt, maar anders had het ook inpakpapier gescheeld.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ingepakt of niet, of misschien heel slordig. Op het moment dat je pakket arriveert voel je gewoon een warme gloed en het besef dat iemand dat voor jou (en jouw gezin) bij elkaar gezocht heeft om wat warmte en blijdschap te geven, dat is hetgeen wat speelt. Dus echt, maak je niet druk als gever of shopper. Elk pakket wordt ongelooflijk gewaardeerd.
@RiZu en @LordPoppycock we hebben het pakket inderdaad ontvangen!quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:44 schreef LordPoppycock het volgende:
Ik wilde even melden dat het pakket dat door RiZu en mij aan iemand was toegewezen, al afgeleverd is volgens de track en trace van post nl. En das mega rap gezien ik het gisteren pas om 5 uur verstuurd heb.
Benieuwd wat ze doen, netjes dicht laten tot kerst, of nu al openen... #spannend.
Ik heb na edit van dit bericht een DM aan de user verstuurd.
Dit, absoluut.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoezo, het zit toch in een doos? Wat me in dit topic opvalt is dat veel van de mensen excuses maken, omdat het niet ingepakt is, of misschien niet mooi ingepakt, of het heeft geen mooie doos, of ze zijn bang dat het niet in de smaak valt.
Mijn ervaring is dat het echt allemaal goed is. Ingepakt of niet, of misschien heel slordig. Op het moment dat je pakket arriveert voel je gewoon een warme gloed en het besef dat iemand dat voor jou (en jouw gezin) bij elkaar gezocht heeft om wat warmte en blijdschap te geven, dat is hetgeen wat speelt. Dus echt, maak je niet druk als gever of shopper. Elk pakket wordt ongelooflijk gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef laziness het volgende:
Naast dat plakband niet meer is wat het geweest is…. Waarom het plakband noemen als het niet plakt?wil ik even mijn hartgrondige haat voor stickers onderop gebruiksartikelen verkondigen
![]()
Zo dat lucht op
Amen sisterquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef laziness het volgende:
Naast dat plakband niet meer is wat het geweest is…. Waarom het plakband noemen als het niet plakt?wil ik even mijn hartgrondige haat voor stickers onderop gebruiksartikelen verkondigen
![]()
Zo dat lucht op
Knap hoor dat jullie alles dicht gelaten hebben met uitzondering van 1 fles drank. Ben benieuwd of jullie het tot kerst dicht kunnen laten. Al zou ik adviseren om die flessen wel ergens koel te zetten, dan kunnen jullie met kerst je gelijk helemaal lam zuipenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:17 schreef DutchNL het volgende:
[..]
@:RiZu en @:LordPoppycock we hebben het pakket inderdaad ontvangen!
Echt heel erg bedankt!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De rest blijft nog even geheim! Spannend! :-)
Fijn om te horen dat het is ontvangenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:17 schreef DutchNL het volgende:
[..]
@:RiZu en @:LordPoppycock we hebben het pakket inderdaad ontvangen!
Echt heel erg bedankt!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De rest blijft nog even geheim! Spannend! :-)
quote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef laziness het volgende:
Ik wil niet teveel weggeven al dus ik kom alleen uit voor mijn kerstpapier verslaving![]()
En dan mag de ontvanger gokken welke ik ga gebruiken.
[ link | afbeelding ]
Weet je wel zeker dat je genoeg hebt?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef laziness het volgende:
Ik wil niet teveel weggeven al dus ik kom alleen uit voor mijn kerstpapier verslaving![]()
[ link | afbeelding ]
Takkie kerstpapierquote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik twijfel een beetje nog.....quote:Op woensdag 11 december 2024 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je genoeg hebt?
Ik zou het wel weten als ik ontvanger was. Graag een beetje van allesquote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet waarom maar dit wekt bij mij zoveel adrenaline 🤣🤣quote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |