Ik prefereer de term bammetjes.quote:
Moet jij weten (maar zo zou ik het nooit noemen).quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik prefereer de term bammetjes.
Daarom heb je ook al twintig jaar niet meer geneukt makkerquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik prefereer de term bammetjes.
Sorry maat. Je hebt helemaal gelijk. Heb je een suggestie voor een uitmuntende TT?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:03 schreef vrijgevochten het volgende:
Rare tt overigens
Zeker voor een mod
Ik speel deze even door naar @Kukelecucktsju10 makkerquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Je hebt helemaal gelijk. Heb je een suggestie voor een uitmuntende TT?
Laat je eigen hoofd eens draaien.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik speel deze even door naar @:Kukelecucktsju10 makker
Dat kon beter, maar vooruit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat je eigen hoofd eens draaien.
Wat ben je ook een spierbundel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boterhammen met kipfilet en gekookte eieren
postnr 301 wordt de TTquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Je hebt helemaal gelijk. Heb je een suggestie voor een uitmuntende TT?
Als je net uit de gevangenis komt, zou mijn voorkeur ook niet naar een boterham uitgaan.quote:
Kapsalonquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Als je net uit de gevangenis komt, zou mijn voorkeur ook niet naar een boterham uitgaan.
Direct naar de Griekquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Als je net uit de gevangenis komt, zou mijn voorkeur ook niet naar een boterham uitgaan.
Boterhammen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Zuid-Korea is een bananenrepubliekquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
@:kingroland graag jouw mening over de staatsgreep in Korea
Pasta all’alpeko. Ons zoontje, die toch echt een aversie tegen groenten en tomaat heeft, bleef maar saus scheppenquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Einde tijdperk kpopquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ernstige zaak, kwam uit het niets.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
Bedankt KingRaymondquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ernstige zaak, kwam uit het niets.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we elkaar nu maar gewoon liefhebben op deze mooie wereld.
Zo ziet God het graag!quote:
quote:Daaruit zou blijken dat de compagnons van plan waren ‘for money’ zaken met de staat te doen. Op 22 april 2020 stuurde Sywert nog aan zijn eigen partner: ‘Nu echt rond!! Nooit meer geldzorgen’.
Oh Sywert @maxi-musquote:Zo citeerde hij uit een Signal-bericht van 31 mei 2020 dat Van Lienden naar zijn compagnons stuurde: ‘Even serieus: wat we nu af en toe bespreken is echt grenzend aan vooropgezette fraude.’
neequote:Op woensdag 4 december 2024 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn jullie wel eens in de slachtofferrol gekropen?
Sow iemand voelt zich heel stoer. Ben je gister ontmaagd toevallig?quote:Op woensdag 4 december 2024 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
zou grappig zijn als nu een psv'er ook nee gaat posten haha
@:psvcl @:coco @:de_boswachter @:anderekutlampen
Is dat een spelletje ofzo?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Spelen jullie al Queens op LinkedIn @:kingroland @:ggmm @:scrummie
@Tjacka zijn seksuele escapades niet kennen.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sow iemand voelt zich heel stoer. Ben je gister ontmaagd toevallig?
Zij spelen Queers op Grindrquote:Op woensdag 4 december 2024 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2024 11:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tjacka heeft een hele kleine piemelquote:Op woensdag 4 december 2024 11:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat vond je van Super Mario Odyssey?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat een spelletje ofzo?
Ik ben volwassen dus nee
Tjacka is af en toe een nare user.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetjequote:Op woensdag 4 december 2024 12:36 schreef onlogisch het volgende:
We maken ons immers druk over een schimmig dealtje van 29 miljoen maar we vergeten gemakshalve dat er tijdens de kerona-periode voor miljarden over de balk is gesmeten waar amper tot geen vragen over zijn gesteld.
Geen idee wat het is.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Kom vechten gezwel.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
komen jullie daar dan vanavond posten
Het punt dat we er als gemeenschap weer miljoenen tegen aangooien om een paar miljoen bij die flapdrol terug te halen terwijl er veel grovere fouten gemaakt zijn en die miljoenen daar beter aan konden spenderenquote:
Het gaat ook om een voorbeeld stellen natuurlijk. Als je miljoenen pikt van de staat moet je berecht worden.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het punt dat we er als gemeenschap weer miljoenen tegen aangooien om een paar miljoen bij die flapdrol terug te halen terwijl er veel grovere fouten gemaakt zijn en die miljoenen daar beter aan konden spenderen
Ja, je mist het punt nog steeds.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het punt dat we er als gemeenschap weer miljoenen tegen aangooien om een paar miljoen bij die flapdrol terug te halen terwijl er veel grovere fouten gemaakt zijn en die miljoenen daar beter aan konden spenderen
Ook daar gaat het niet eens om. Het stond iedere kneus die was ingeschreven in de kamer van koophandel ook gewoon vrij om geld over de rug van de roverheid te verdienen. Delano met zijn tweedehands autohandel die ook een teststraat begon en testjes uit China inkocht bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 december 2024 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat ook om een voorbeeld stellen natuurlijk. Als je miljoenen pikt van de staat moet je berecht worden.
Dat staat los van het soms idioot besteedde coronageld.
Is zijn wijf al bij hem weggelopen???quote:
Django Warner?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit lied is die gast wel op zijn lijf geschreven trouwens
… Once I lived the life of a millionaire
Spent all my money, didn't have any care
Took all my friends out for mighty good time
We bought bootleg liquor, champagne and wine
…
Then I began to fall so low
Lost all my good friends, had nowhere to go
I get my hands on a dollar again
I'll hang on to it 'til that eagle grins
… Because nobody knows you
When you're down and out
In your pocket, not one penny
And as for friends, you don't have any
Uh, nee.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
komen jullie daar dan vanavond posten
Vanavond de definitieve downfall van de Utrecht trein.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een enorme droplul is dit ook.
De downfall kan me niet hard genoeg zijn.
Dit kan zelfs niet in de SC.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is zijn wijf al bij hem weggelopen???
HAHAHAHAHA
Huh?quote:
Niemand kent dit.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit lied is die gast wel op zijn lijf geschreven trouwens
… Once I lived the life of a millionaire
Spent all my money, didn't have any care
Took all my friends out for mighty good time
We bought bootleg liquor, champagne and wine
…
Then I began to fall so low
Lost all my good friends, had nowhere to go
I get my hands on a dollar again
I'll hang on to it 'til that eagle grins
… Because nobody knows you
When you're down and out
In your pocket, not one penny
And as for friends, you don't have any
Ja net een soort Paper Marioquote:Op woensdag 4 december 2024 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat een spelletje ofzo?
Ik ben volwassen dus nee
Ik hoop dat @GGMM gaat kijken omdat het de laatste ronde is.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ZONDAG!
Laatste ronde. Allemaal kijken dus@:nattekat @:ggmm @:kingroland @:vrijgevochten
Nee sorryquote:Op woensdag 4 december 2024 13:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:ggmm gaat kijken omdat het de laatste ronde is.
Ik heb nog lichte twijfel door de afwezigen maar ga er wel met vertrouwen in. Ik kan geen jolige Jan Rons leuke oom act aan vanavond na een overwinning.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanavond de definitieve downfall van de Utrecht trein.
Jammerquote:Op woensdag 4 december 2024 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry
Ik las vanmorgen wel dat die onzin uit Nederland verdwijnt.
Erg mooi.
Klopt. Is muziek voor gevorderden. Dus zal wat minder bekend zijn.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog lichte twijfel door de afwezigen maar ga er wel met vertrouwen in. Ik kan geen jolige Jan Rons leuke oom act aan vanavond na een overwinning.
Ik heb daar, een vrij pittige, mening over.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:36 schreef Caland het volgende:
Sywert lijkt me iemand die skechers draagt.
Ik vind Sjon een enorme tokkie.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:57 schreef KingRoland het volgende:
Mijn mening over de wolf gepost in het wolf topic
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-ze-pech~ac9f871e/quote:Draagvlak voor Zwarte Piet neemt weer toe: ‘Als mensen zich gediscrimineerd voelen, hebben ze pech’
Spotifyquote:Op woensdag 4 december 2024 14:38 schreef KingRoland het volgende:
Spotify wrapped binnenkort boys
Ben benieuwd
Hier waren weer opvallend veel zwarte pieten. Al is dat ook nog echt weggeweest geleuf ik.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-ze-pech~ac9f871e/
Utrecht - PSV kon ook gewoon prima in het live topic.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:44 schreef Paul het volgende:
[..]
VBL / Ajax-FC Utrecht. Vanavond de topper met de tweede plaats als inzet.
quote:Op woensdag 4 december 2024 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Oh het is weer de tijd van het jaar dat allerlei boomers menen te denken dat het interessant is om hun muzieksmaak te delen.
@Mexicanobakkerquote:Op woensdag 4 december 2024 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Oh het is weer de tijd van het jaar dat allerlei boomers menen te denken dat het interessant is om hun muzieksmaak te delen.
Met opa Gullit ermee in hun reclame denken ze dat het cool wordtquote:Op woensdag 4 december 2024 12:36 schreef Caland het volgende:
Sywert lijkt me iemand die skechers draagt.
Is het gezellig in de 90s?quote:
Daar moet ik wel even voor in de stemming zijn want ik vind die Raymond echt een enorm vervelende man.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Kan jij dit aan denk je? Ik twijfel nog
Ik heb beide podcasts geluisterd en het was verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Kan jij dit aan denk je? Ik twijfel nog
Winamp, ik luister nu Golden Earringquote:
Bedankt, ik ga hier dus niet naar luisterenquote:Op woensdag 4 december 2024 16:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb beide podcasts geluisterd en het was verschrikkelijk.
Verheijen corrigeerde zelfs Pastoor toen hij tijd en ruimte zei. Nee, het is eerst ruimte en dan tijd!
Hoe noem jij Coco nu?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Winamp, ik luister nu Golden Earring
Ik heb mijn Wrapped echt nog nooit gedeeld.quote:
Heb ik ook.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon moh setjes op YouTube maat
Naar welke zorgverzekering moet ik overstappen volgend jaar makker?quote:
Het is allemaal kloteduur.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar welke zorgverzekering moet ik overstappen volgend jaar makker?
Ik heb altijd mijn eigen risico op maximaal dus dat was dit jaar wel erg onleuk.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:04 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel Caland wel flink wat zorgkosten heeft bedenk ik me nu (ivm aftakeling)
Dus dan mag het
Dit jaar zo’n 15K aan zorgkosten, 900 afgetikt. Nederlandquote:Op woensdag 4 december 2024 17:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je kanker krijgt, dan haal je het er wel uit.
quote:Op woensdag 4 december 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit jaar zo’n 15K aan zorgkosten, 900 afgetikt. Nederland
Jammer dat door toedoen van Geert volgend jaar de premie richting de 250 per maand gaatquote:
De zon gaat weer schijnen in Nederlandquote:Op woensdag 4 december 2024 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat door toedoen van Geert volgend jaar de premie richting de 250 per maand gaat
Al zal ook dat plan wel sneuvelen (hopen wij)
Lekker maat.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit jaar zo’n 15K aan zorgkosten, 900 afgetikt. Nederland
Wat vind jij van mensen die een dergelijke hond hebben @RamboDirkquote:De hond - een kruising tussen een pitbull en een Amerikaanse stafford terriër
Wel heel erg benieuwd naar jouw podcastlijst en die van @GGMM @Alaphilippe_ @GurneyIsBestOke @Scrummie en @Zipportalquote:Op woensdag 4 december 2024 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Die van mij is sowieso niet representatief want De Eerste de Beste en de Cor potcast luister ik heel vaak op joeptoep.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel heel erg benieuwd naar jouw podcastlijst en die van @:ggmm @:alaphilippe_ @:gurneyisbestoke @:scrummie en @:zipportal
Deze heb ik als boomer!
[ afbeelding ]
Reuze benieuwd! Ik ga nu even de piepers schillen
Leon verwacht je niet als naam voor een kind binnen de lagere sociale klasses van onze samenleving.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:29 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Godverdomme een lieve hond
[..]
Wat vind jij van mensen die een dergelijke hond hebben @:rambodirk
ah et binne weer buutnlandersquote:Ze moest veel huilen en had zichtbaar moeite met het beantwoorden van de vragen via haar Poolse tolk. "Ik heb heel veel spijt van wat er is gebeurd en als het zou kunnen zou ik mijn leven geven voor mijn kind."
Laat de zon in je hart op 1?quote:Op woensdag 4 december 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel heel erg benieuwd naar jouw podcastlijst en die van @:ggmm @:alaphilippe_ @:gurneyisbestoke @:scrummie en @:zipportal
Deze heb ik als boomer!
[ afbeelding ]
Ik schrik hier vanquote:Op woensdag 4 december 2024 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb mijn Wrapped echt nog nooit gedeeld.
Ik ga nu sporten maar ik kijk sowieso de 2e helft mee dat beloof ikquote:Op woensdag 4 december 2024 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Spareribs. @:drizzt
En Achmed is al 10 minuten te laat dus die mag wel opschieten, ik wil de voorbeschouwing kijken met het bord op schoot.
Hoop kampernellies in deze SC.quote:
Playlist · FC AFKICKEN · 54 items · 2.2K savesquote:Op woensdag 4 december 2024 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ik vaak de muziek opzet bij de voetbalclub vermoed ik.
Het zou fijn zijn als je met de tijd meegaat.quote:
quote:We genieten steeds meer van het levenslied: 'De schaamte is eraf'
"Als ik terug kon in de tijd, dan wel met jou." Wie dit jaar een feestje, kroeg of festival bezocht, kon niet om de oorwurm van Yves Berendse heen. De zanger stond wekenlang bovenaan in de hitlijsten, wat een hit uit het genre levenslied zelden gebeurt.
Berendse is niet de enige die het genre terug op de kaart zet. Zoet, Zout, Zuur van Robert van Hemert werd een grote hit en vorig jaar bestormden Marco Schuitmaker met Engelbewaarder en Wesley Bronkhorst met Amalia de hitlijsten.
Dat het levenslied aan een opmars bezig is, komt mede door de populariteit van Nederlandstalige muziek in het algemeen. Muziekstreamingsdienst Spotify heeft vandaag een overzicht gepubliceerd van meest gestreamde hits van 2024.
Daaruit blijkt dat we afgelopen jaar 7 procent meer naar muziek van eigen bodem zijn gaan luisteren. Terug in de tijd staat in de jaarlijst op de derde plek, achter de eveneens Nederlandse hits Sugardaddy en Europapa.
Deze levensliederen waren de afgelopen tijd grote hits
De internationale streamingdienst concludeert dat de Nederlandse muziek domineert en nog altijd aan populariteit wint. Ter vergelijking: in het eerste jaaroverzicht dat Spotify uitbracht, in 2014, stond geen enkele artiest van eigen bodem hoog in de lijstjes.
Ook in de Top 40 is de laatste jaren een opvallende piek van Nederlandstalige muziek te zien, legt Harry Denekamp van de stichting achter de hitlijst uit. Sinds 2022 komt het regelmatig voor dat tien of meer hits in de lijst Nederlandstalig zijn. "Dat was voor het laatst voorgekomen halverwege de jaren 90, met uitzondering van een korte piek in 2007."
En 2 tot 5quote:Op woensdag 4 december 2024 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij mij stond trouwens Si Antes Te Hubiera Conocido op 1.
De zon is weer aan het schijnen in Nederland!quote:Op woensdag 4 december 2024 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je met de tijd meegaat.
[..]
Afgelopen jaar 0 keer geluisterd.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze heb ik als boomer!
[ afbeelding ]
UUUUUUUUUquote:Op woensdag 4 december 2024 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
quote:Op woensdag 4 december 2024 23:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Held.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Paar blackfaces gezien. KOZP gebeld @:rambodirk
quote:Op donderdag 5 december 2024 10:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Op naar het KOZP topicquote:Op donderdag 5 december 2024 10:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Altijd wel respect gehad voor die gasten van KOZP die staan met dat activisme in ieder geval in de frontlinie.quote:
Respect hebben voor debielen die kinderfeesten verzieken IN DE FRONTLINIEquote:Op donderdag 5 december 2024 11:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Altijd wel respect gehad voor die gasten van KOZP die staan met dat activisme in ieder geval in de frontlinie.
Is wat anders dan in het veilige Nederland op bezoekende Israëlische staatsburgers jagen. Wat een helden.
Beter dan met je demonstratie rechten in het veilige Nederland voor de Israëlische ambassade staan. Alleen om te kunnen vertellen dat je op je moreel verheven paard zit op Instagram.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Respect hebben voor debielen die kinderfeesten verzieken IN DE FRONTLINIE
[ afbeelding ]
Geen idee wat dit met KOZP te maken heb.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beter dan met je demonstratie rechten in het veilige Nederland voor de Israëlische ambassade staan. Alleen om te kunnen vertellen dat je op je moreel verheven paard zit op Instagram.
#Freepalestina
Ga dan naar Jeruzalem met je luie kut.
Dat ik dus respect heb voor hun activisme omdat ze ook de daadwerkelijke consequenties ook dragen.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen idee wat dit met KOZP te maken heb.
Welke consequenties? kinderen die eieren naar hen gooien?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat ik dus respect heb voor hun activisme omdat ze ook de daadwerkelijke consequenties ook dragen.
De tegendemomstranten hebben wellicht nog het meeste gedaan voor de zaak van KOZP.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel consequenties? kinderen die eieren naar hen gooien?
Laten we het er maar gewoon op houden dat demonstranten uberhaupt kut zijn.
Ik heb niet zoveel met dat luie activisme dat je op de Dam gaat staan met je vuist in de lucht voor een fotootje op Instagram.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welke consequenties? kinderen die eieren naar hen gooien?
Laten we het er maar gewoon op houden dat demonstranten uberhaupt kut zijn.
Politiestaat Nederland weer een stukje veiligerquote:Op donderdag 5 december 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
De barbienazi moet 40 uur schoffelen
Ach, Raisa
Livebeeldenquote:Op donderdag 5 december 2024 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De afdeling administratie is nu niet bereikbaar, u kunt een mail sturen. De verbinding wordt nu verbroken.
Dit. Is. Oorlog.
80 toch?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
De barbienazi moet 40 uur schoffelen
Ach, Raisa
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik betaal altijd netjes mijn rekeningen.
Ik betaal altijd pas na de tweede herinnering bij bol.comquote:Op donderdag 5 december 2024 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik betaal altijd netjes mijn rekeningen.
Ze zei toch geen apen, ze zei primaten en daar vallen mensen ook gewoon onder. Vind het een politiek geurtje hebben de vervolging vanuit het OM en de uitspraak. Denk dat hoger beroep niet kansloos is.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
80 toch?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ieve-apen~aad5d4a5c/
Negroïde primaten en kleuterneuker. Onbekende mensen die Smeets op die manier hebben benaderd zijn daar net zo goed voor veroordeeld, dus een politiek kleurtje lijkt me niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zei toch geen apen, ze zei primaten en daar vallen mensen ook gewoon onder. Vind het een politiek geurtje hebben de vervolging vanuit het OM en de uitspraak. Denk dat hoger beroep niet kansloos is.
Akwasi mocht overigens straffeloos vanalles roepen, dat vind ik nog steeds belachelijk.
Dat kleuterneuker heb ik verder niet over gelezen dus als dat een terecht geval van smaad is dan oke. Maar het gedeelte over primaten, wie heeft uberhaupt daar aangifte over gedaan? Als zij zegt dat het haar vooral om het gedrag ging bij die uitspraak kan ik daar best inkomen gezien wat die mensen deden. Het is niet alsof ze het over mensen zei die geen onbehoorlijk gedrag vertoonden.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Negroïde primaten en kleuterneuker. Onbekende mensen die Smeets op die manier hebben benaderd zijn daar net zo goed voor veroordeeld, dus een politiek kleurtje lijkt me niet.
Dat duurt nog een post of 80 makker. Succes met hunten!quote:Op donderdag 5 december 2024 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
PRIMATENSEKS wordt de nieuwe TT @:onlogisch
Ja, dat is nogal een dommige conclusie.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:46 schreef 3rr0r het volgende:
Het AD heeft het zelfs in hun url over agressieve apen, wat dus niet hetzelfde is als primaten. Dus die kunnen ook aangeklaagd worden.
Mensen die hun betoog eindigen met "maar Akwasi" kan ik niet serieus nemenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zei toch geen apen, ze zei primaten en daar vallen mensen ook gewoon onder. Vind het een politiek geurtje hebben de vervolging vanuit het OM en de uitspraak. Denk dat hoger beroep niet kansloos is.
Akwasi mocht overigens straffeloos vanalles roepen, dat vind ik nog steeds belachelijk.
fapje gedaan op het toiletquote:Op donderdag 5 december 2024 15:13 schreef Wotte het volgende:
Moah ik heb ook wel enigzins moeite met op de context van een uitspraak veroordeeld worden. An sich denk ik dat een term als negroïde primaat wellicht niet een chique benaming is maar ook niet perse discriminerend hoeft te zijn.
Oke Akwasiquote:Op donderdag 5 december 2024 14:57 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mensen die hun betoog eindigen met "maar Akwasi" kan ik niet serieus nemen
Pastaquote:Op donderdag 5 december 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Kopen. Talk tuah genotquote:Op donderdag 5 december 2024 20:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Mening over hawk tuah memecoin? @:KingRoland
Stukje rug pull.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze willen haar de bak in lol
Vlaarkamp?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Sefa is tegenwoordig in de Here
@:onlogisch @:kingroland
Sefa is een proleet.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Sefa is tegenwoordig in de Here
@:onlogisch @:kingroland
Mooi. Dat mens hangt me inmiddels wel de keel uit.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze willen haar de bak in lol
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had die vervelende klootzak zelf een spuitje gegeven.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dat heeft hij ook niet gedaan, lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAH PREMIUM ARTIKELquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook niet gedaan, lezen!
Nou meidquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had die vervelende klootzak zelf een spuitje gegeven.
[ x ]
Nieuwsartikelen over katten zijn bij "kwaliteits" kranten tegenwoordig PREMIUM. Dat je het ff weet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:34 schreef GGMM het volgende:
RamboDirk heeft zijn oordeel alweer klaar voordat hij het artikel heeft gelezen
AD altijd hè met die katten van ze.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nieuwsartikelen over katten zijn bij "kwaliteits" kranten tegenwoordig PREMIUM. Dat je het ff weet.
Vinden ze dit soort shit in KLB wél grappig?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
AD altijd hè met die katten van ze.
Je zou die krant beter KAD kunnen noemen HAHAHA
De linkse media wil niet dat we dingen lezen!!!quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die zeuren over premiumartikelen is wel één van mijn favoriete rubrieken op feestboek.
Geen idee. Hoop het niet voor ze.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vinden ze dit soort shit in KLB wél grappig?
En rechtse praters worden MONDDOOD gemaakt!!quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De linkse media wil niet dat we dingen lezen!!!
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Madness is wel een goede serie.
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog niet afgekeken (ben bij 4 geloof ik) maar wel weer een prima serie ja!
Sterkte namens mij en @KingRolandquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik moet 22 januari naar Parijs.
Het gebrek aan respect in Nederland voor de lunchtijden is schrijnend inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:03 schreef GGMM het volgende:
He he afgelopen
Wat denkt zo'n vent om zo lang in de lunchtijd door te lullen
Eet smakelijk
cultuurondervuur.nlquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het gebrek aan respect in Nederland voor de lunchtijden is schrijnend inderdaad.
Cultureel defect wat mij betreft.
Ja daar gaat de serie zeg maar over dus dan kun je wel stoppen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:00 schreef RamboDirk het volgende:
ben net begonnen, ben nu al moe van dat black vs white mantra.
Welke serie (niet op Disney) is volgens jou een aanrader? (die ik wellicht nog niet gezien heb)quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:55 schreef GGMM het volgende:
The Madness krijgt een 6,5 op imdb die sla ik even over sorry
Ondanks dat ik Idris Elba over het algemeen wel heel goed vind
Zijn er eigenlijk nog Amerikaanse films of series die daar niet over gaan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar gaat de serie zeg maar over dus dan kun je wel stoppen.
Ja, een heleboel. Alleen deze serie wel, wat ook vrij duidelijk is als je de beschrijving leest.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog Amerikaanse films of series die daar niet over gaan?
Er worden helaas geen Naked Guns, Police Academy, American Pie reeksen meer uitgebracht.
Armoede van de huidige tijd. Het failliet van Hollywood. Het is allemaal zo politiek correct als de neten.
Wie wat wanneer!??quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Al ben ik wel woest dat Sneep een neger wordt.
Ik heb laatst painkiller gekeken op netflix, die vond ik wel aardig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke serie (niet op Disney) is volgens jou een aanrader? (die ik wellicht nog niet gezien heb)
Ik vond Arcane wel leuk maar dat is niks voor jou denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke serie (niet op Disney) is volgens jou een aanrader? (die ik wellicht nog niet gezien heb)
F&S / ‘Harry Potter-serie in de maak voor HBO Max’quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wie wat wanneer!??
Las wel wat over een Harry Potter serie daar ben je toch mee opgegroeid he.
Groot fan stiekem. Durf er alleen niet meer voor uit te komen.
Thanks, ga ik kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb laatst painkiller gekeken op netflix, die vond ik wel aardig.
Nee ik heb je topic gelezen maar dat is inderdaad niets voor mij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond Arcane wel leuk maar dat is niks voor jou denk ik
Maar dat is eigenlijk de enige serie samen met de Penguin en HOTD die ik gezien heb dit jaar
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naked Gun en Police Academy (en de latere American Pie films) zijn ook echt humor voor zwakbegaafden.
Ik las dat dopesick de betere variant is, maar die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thanks, ga ik kijken.
[..]
Nee ik heb je topic gelezen maar dat is inderdaad niets voor mij.
Je hebt het erg druk gehad merk ik!
Ik ook. Heb ze zowel Engels als Nederlands in de kast staan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
F&S / ‘Harry Potter-serie in de maak voor HBO Max’
Ik ben nog steeds fan omdat de boeken (en later de films) echt jeugdsentiment zijn. En daar schaam ik me niet voor.
En dan er jaren aan vastzitten zeker. Men vatte ze niet!!!quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:11 schreef GGMM het volgende:
En Shogun ook trouwens, ook Disney+
Je neemt maar gewoon een maandje Disney+
Nee als je een maandabo neemt kan je hem gewoon diezelfde dag opzeggen per de volgende datum (dat had ik ook gedaan deze keer)quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan er jaren aan vastzitten zeker. Men vatte ze niet!!!
Voor dat bedrag had je The Penguin ook op Blue-ray kunnen kopen!quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:29 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet ik dat met HBO ook gewoon doen. Ik heb nu een jaar lang betaald voor die 50% korting maar alleen de Penguin gezien.
Als ik gewoon een maand HBO had genomen was ik veel goedkoper uitgeweest.
Ik ga even serieus mijn levenskeuzes overdenken.
Blijkbaar denkt Rene dat geld aan bomen groeit, terwijl we leven in zware economische tijden (bron: cbs)quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor dat bedrag had je The Penguin ook op Blue-ray kunnen kopen!
Je moet alle Kremlinpuppets eens uit het Oekraïnetopic maaien.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:29 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet ik dat met HBO ook gewoon doen. Ik heb nu een jaar lang betaald voor die 50% korting maar alleen de Penguin gezien.
Ik heb gewoon vrienden wiens accounts ik mag lenen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:29 schreef GGMM het volgende:
heb gewoon 1 platform waar alles van disney, netflix, hbo en de rest van de streaming services gewoon op staan. zijn gewoon te veel tegenwoordig en je bent zo ongeveer 10 euro per streaming service kwijt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vrienden wiens accounts ik mag lenen.
Scheelt minder stress!
Liefhebbers van Naked Guns en Police Academy behoren zonder uitzondering tot....quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog Amerikaanse films of series die daar niet over gaan?
Er worden helaas geen Naked Guns, Police Academy, American Pie reeksen meer uitgebracht.
Armoede van de huidige tijd. Het failliet van Hollywood. Het is allemaal zo politiek correct als de neten.
de middenklasse van de samenlevingquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Liefhebbers van Naked Guns en Police Academy behoren zonder uitzondering tot....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |