Daar moet ik wel even voor in de stemming zijn want ik vind die Raymond echt een enorm vervelende man.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Kan jij dit aan denk je? Ik twijfel nog
Ik heb beide podcasts geluisterd en het was verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Kan jij dit aan denk je? Ik twijfel nog
Winamp, ik luister nu Golden Earringquote:
Bedankt, ik ga hier dus niet naar luisterenquote:Op woensdag 4 december 2024 16:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb beide podcasts geluisterd en het was verschrikkelijk.
Verheijen corrigeerde zelfs Pastoor toen hij tijd en ruimte zei. Nee, het is eerst ruimte en dan tijd!
Hoe noem jij Coco nu?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Winamp, ik luister nu Golden Earring
Ik heb mijn Wrapped echt nog nooit gedeeld.quote:
Heb ik ook.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon moh setjes op YouTube maat
Naar welke zorgverzekering moet ik overstappen volgend jaar makker?quote:
Het is allemaal kloteduur.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar welke zorgverzekering moet ik overstappen volgend jaar makker?
Ik heb altijd mijn eigen risico op maximaal dus dat was dit jaar wel erg onleuk.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:04 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel Caland wel flink wat zorgkosten heeft bedenk ik me nu (ivm aftakeling)
Dus dan mag het
Dit jaar zo’n 15K aan zorgkosten, 900 afgetikt. Nederlandquote:Op woensdag 4 december 2024 17:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je kanker krijgt, dan haal je het er wel uit.
quote:Op woensdag 4 december 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit jaar zo’n 15K aan zorgkosten, 900 afgetikt. Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |