Ik neem aan dat je om 20:30 het evangelie tot je neemt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk!
Dan kijk ik mee.
Als dit spannend/leuk is zal er een tweede scherm aan moeten inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je om 20:30 het evangelie tot je neemt.
Voor wie juichen we in de Eredivisie vanavond?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:02 schreef Coco het volgende:
Om 20:30 schakelen we over naar de TOPPER.
Die is pas 21:15.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:02 schreef Coco het volgende:
Om 20:30 schakelen we over naar de TOPPER.
Al jaren zo, met dank aan ESPN.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja Newcastle staat 11e. Dat zou pas een devaluatie van het woord topper zijn.
Dat zou een partij slecht wakker worden zijn zeg.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat ik morgenochtend de microfoonmongool in mijn schoen vind.
Zijn tong dan.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zou een partij slecht wakker worden zijn zeg.
Heb jij nog wel eens geldzorgen Klaas?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
altijd maar liggen die 020 spelers
akpom doet een broeby act
het is besmettelijk bij 020
geld is geldquote:Op woensdag 4 december 2024 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij nog wel eens geldzorgen Klaas?
0-1.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Utrecht kan er geen klote van.
Dit wint Ajax wel simpel.
Het gaat weer een gezellige feestmaand wordenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Oh jeej, Tong heeft weer een pak wijn op.
🤡quote:Op woensdag 4 december 2024 20:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Utrecht kan er geen klote van.
Dit wint Ajax wel simpel.
Pas nou maar op. Dit ging de laatste keren ook al enorm mis.quote:
Dat Ajax wint bedoel je?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Pas nou maar op. Dit ging de laatste keren ook al enorm mis.
Misschien een mooi onderwerp voor Tim Hofmanquote:Op woensdag 4 december 2024 20:21 schreef RamboDirk het volgende:
Geen Israel/joden vlaggen meer op de F-Side maar Marokkaanse vlaggen en arabische teksten![]()
failliet van een harde kern.
Ajax of Utrecht?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen moer te vertellen en dan valt zo'n bal een keer goed. Nog juichen ook.
Kutclub.
Maar hij maakt dit seizoen heel vaak de 1-1.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar die kan die 1-0 niet meer maken.
Waarom stel jij altijd kutvragen en doe je onnozel ? Verder zien we je zelden in VBL. Waarom ben je eigenlijk mod ?quote:
Dan moet die Italiaanse trainer inderdaad niet te lang wachten met de wissel.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hij maakt dit seizoen heel vaak de 1-1.
Sowquote:Op woensdag 4 december 2024 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom stel jij altijd kutvragen en doe je onnozel ? Verder zien we je zelden in VBL. Waarom ben je eigenlijk mod ?
Oef hier wordt even een vinger op de zere plek gelegdquote:Op woensdag 4 december 2024 20:21 schreef RamboDirk het volgende:
Geen Israel/joden vlaggen meer op de F-Side maar Marokkaanse vlaggen en arabische teksten![]()
failliet van een harde kern.
Vriendelijke waarschuwing voor iedereen die al maanden meedoet aan deze laster: het is een keer genoeg.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom stel jij altijd kutvragen en doe je onnozel ? Verder zien we je zelden in VBL. Waarom ben je eigenlijk mod ?
Mis ik hier een gimmick? Die gast post hier toch gewoon regelmatig?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:28 schreef RipCity het volgende:
Commentator ook weer blij met zondagsschot
Mimimiquote:Op woensdag 4 december 2024 20:28 schreef RipCity het volgende:
Geen moer te vertellen en dan valt zo'n bal een keer goed. Nog juichen ook.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:28 schreef RipCity het volgende:
Moest wel lachen.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kutclub.
Ajax heeft weer geluk lees ik!!quote:Op woensdag 4 december 2024 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die viel goed zullen we maar zeggen.
Het geluk is een keer opquote:Op woensdag 4 december 2024 20:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ajax heeft weer geluk lees ik!!
Leon de Kogel? Die speelt niet meer.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
het publiek moet bijkomen van de kogel volgens commentator
moordenaars
Hoe was de Sinterklaasviering nog?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Grappig nooit gehoord dat tegenstanders dat doen
Triest dit.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Leon de Kogel? Die speelt niet meer.
De kogel kwam van linksquote:Op woensdag 4 december 2024 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
het publiek moet bijkomen van de kogel volgens commentator
moordenaars
Collega's werk.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar heb je deze voorspelling gedaan.
Nog nietquote:
Ik kijk 5 minuten niet en die kut club van je staat alweer achter?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Grappig nooit gehoord dat tegenstanders dat doen
Ik geef je het voordeel van de twijfel maar ik hou je in de gaten.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik refereer niet aan dat ongeluk hoor.
Wordt verkracht door Leo Driessen.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen naar het evangelie.
Zijn er nog goede commentatoren over?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wordt verkracht door Leo Driessen.
Dit wordt een lange avond.
The Madness is wel een goede serie.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hier ben ik ook bang voor. Dan maar Netflixen
Stilquote:Op woensdag 4 december 2024 20:32 schreef Coco het volgende:
Dit is gespeeld.
Utrecht wordt WEER vernederd.
2-2quote:
Dat was een verwijzing naar @Wottequote:Op woensdag 4 december 2024 20:32 schreef Adames het volgende:
Al zal Guerney vast boos zijn dat mensen hierom juichen
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kutclub.
Royal date for christmas.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hier ben ik ook bang voor. Dan maar Netflixen
Ik vind Wytse ook niks, maar daar sta ik redelijk alleen in.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er nog goede commentatoren over?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik moet zeggen dat ik mij de laatste tijd bij ESPN nog maar zelden heel erg irriteer aan het commentaar.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er nog goede commentatoren over?
Gelukkigquote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar @:wotte
[..]
Net aan begonnen, toevallig! Eerste aflevering prima.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Madness is wel een goede serie.
Het is ergeren aan.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mij de laatste tijd bij ESPN nog maar zelden heel erg irriteer aan het commentaar.
Al kan dit aan het niveau van Ziggo liggen.
Wat een interessante en originele vraagquote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Ik snap denk ik best veel van infantiel supportersgedrag
Maar waarom heeft niemand ooit de megafoonmongool met zijn hoofd als eerste de gracht ingegooid daar in het Amsterdamse?
doe normaalquote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Maar waarom heeft niemand ooit de megafoonmongool met zijn hoofd als eerste de gracht ingegooid daar in het Amsterdamse?
@GGMMquote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mij de laatste tijd bij ESPN nog maar zelden heel erg irriteer aan het commentaar.
Al kan dit aan het niveau van Ziggo liggen.
Ze hadden ook niet veel te vertellen zo blijktquote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar @:wotte
[..]
Medesupporters het ziekenhuis in trappen doen ze vooral bij Feyenoord, bij voorkeur als het een kutscheids is.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Hey Wottequote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hadden ook niet veel te vertellen zo blijkt
Beter dan betonrot in je stadion Klaasquote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe normaal
de man is de sfeermaker in de betonblok
Gooi eens wat bakstenen op Rob van Rossum.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Medesupporters het ziekenhuis in trappen doen ze vooral bij Feyenoord, bij voorkeur als het een kutscheids is.
die kans is groter in de arenaquote:Op woensdag 4 december 2024 20:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beter dan betonrot in je stadion Klaas
Ik vind hier juist best veel mensen het type megafoonmongool.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We missen nog een type megafoonmongool.
@:ggmm komt gelukkig bijna terug van het sporten.
Lijkt mij dat jij geen bouwkunde hebt gestudeerd.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die kans is groter in de arena
de kuip is van 100 procent staal gemaakt
Sow, commentaar vanuit de linkse hoekquote:Op woensdag 4 december 2024 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind hier juist best veel mensen het type megafoonmongool.
Wat moet ik mij voorstellen bij het sporten van Rene?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We missen nog een type megafoonmongool.
@:ggmm komt gelukkig bijna terug van het sporten.
Ik woon in Nijmegen, maar snap dat je denkt dat ik in Brabant woon aangezien ik voor PSV ben. Maar hier alles goed makker.quote:
ik weet veel van de bouwquote:Op woensdag 4 december 2024 20:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt mij dat jij geen bouwkunde hebt gestudeerd.
Hometrainer denk ikquote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij het sporten van Rene?
Een kleine man van middelbare leeftijd met een terugtrekkende haarlijn en een buikje & manboobs die een half uurtje cardio doet in een basic fit ofzo?
Hier worden mokerharde stoten uitgedeeld.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een kleine man van middelbare leeftijd met een terugtrekkende haarlijn en een buikje & manboobs die een half uurtje cardio doet in een basic fit ofzo?
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
ben betrokken geweest bij het maken van de eiffeltoren
Hij is daar altijd heel gesloten over. En ik respecteer zijn privacy.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk, misschien wonen we wel in dezelfde wijk!quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik woon in Nijmegen, maar snap dat je denkt dat ik in Brabant woon aangezien ik voor PSV ben. Maar hier alles goed makker.
Alles onder de rivieren is Brabantquote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik woon in Nijmegen, maar snap dat je denkt dat ik in Brabant woon aangezien ik voor PSV ben. Maar hier alles goed makker.
In de categorie dingen die Anne Frank nooit zou opschrijvenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongensHet stond 0-1, ik ga douchen, kom uit de douche en het staat 2-1
Ik moet vaker douchen
Nee joh, sla vooral dat douchen eens over als Ajax speeltquote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongensHet stond 0-1, ik ga douchen, kom uit de douche en het staat 2-1
Ik moet vaker douchen
Naast Che Guevaraquote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk, misschien wonen we wel in dezelfde wijk!
Kijk eens naar buitenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik moet vaker douchen
Bewust omgaan met water zit er niet in zo te horenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik moet vaker douchen
ALS JE UIT NIJMEGEN KOMT BEN JE VOOR NEC.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent vast een hele populaire jongenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leukquote:Op woensdag 4 december 2024 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Roken ze de frituurlucht op je werk?
Ja, druk. Maar wel leuk.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over werk gesproken.
Hoe bevalt jouw nieuwe functie @:GGMM
Ben jij ook al zo'n wielrennertje?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bewust omgaan met water zit er niet in zo te horen
Stukje overperformers.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat deze wedstrijd een clash tussen de nummers 2 en 3 van de Eredivisie is, zegt vooral ontzettend veel over de rest van de Eredivisie.
Of FC Klevequote:Op woensdag 4 december 2024 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
ALS JE UIT NIJMEGEN KOMT BEN JE VOOR NEC.
Begreep ik
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
ALS JE UIT NIJMEGEN KOMT BEN JE VOOR NEC.
Begreep ik
Is het zwaar dat je ook thuis alles zelf moet doen? Aangezien je single bentquote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, druk. Maar wel leuk.
Maar naast de studie is het wel een hoop gedoe soms hoor.
Maar goed, dat hoort bij ambitieLeuk dat je het vraagt
Het is treurig ja.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat deze wedstrijd een clash tussen de nummers 2 en 3 van de Eredivisie is, zegt vooral ontzettend veel over de rest van de Eredivisie.
Zolang de inbox van forum@fok.nl er maar niet onder lijdt geeft dat allemaal niks.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, druk. Maar wel leuk.
Maar naast de studie is het wel een hoop gedoe soms hoor.
Maar goed, dat hoort bij ambitieLeuk dat je het vraagt
Heel goed. We spelen hier niet met iemands privé.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is daar altijd heel gesloten over. En ik respecteer zijn privacy.
Ik hoef morgen niet naar kantoor, dus een stabiele 7:55quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef ISVV het volgende:
Jongens hoe laat gaat het wekkertje? Mijne 7:30 uur uitslaapgenot
Ik heb geen wekker gezet.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef ISVV het volgende:
Zo laat pas. Hier om 6:03.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef ISVV het volgende:
08:15-08:30 ga ik voor.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet naar kantoor, dus een stabiele 7:55
Dit weekend weer enkele leuke potjes.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik stoor me niet aan het niveau van de Eredivisie eigenlijk.
Maar ik vind de KKD ook genot.
Nee ik ook niet. Ik kijk voetbal niet voor niveau.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Of hoe Ajax en bovenal Utrecht over presteren.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
2 minuten snooze?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo laat pas. Hier om 6:03.
En vrouwenvoetbal?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
SCC - ADO GENOT.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit weekend weer enkele leuke potjes.
@Zipportal mist niks van Liverpool sinds Arne daar zitquote:Op woensdag 4 december 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik kijk voetbal niet voor niveau.
De Premier League kan me ook geen reet schelen.
"ja maar Arne Slot!!"
Ja, mij een zorg
Ik werk thuis, maar moet wel aan mijn vaderverplichtingen voldoen en twee honten uitlaten.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo laat pas. Hier om 6:03.
Ik heb vorige week een Arne Slot kersttrui besteldquote:Op woensdag 4 december 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik kijk voetbal niet voor niveau.
De Premier League kan me ook geen reet schelen.
"ja maar Arne Slot!!"
Ja, mij een zorg
Benieuwd of er bij Helmond Sport v Den Bosch nog een dakpannetje gegooid wordt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SCC - ADO GENOT.
Helaas kan ik niet.
Ik zit al jaren in het PL topic.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal mist niks van Liverpool sinds Arne daar zit
Ik kijk vaak bij mijn vriendin of fluit/vlag maar ik kan het op teevee niet kijken. Tenzij NL.quote:
Je woont in Hatert?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik werk thuis, maar moet wel aan mijn vaderverplichtingen voldoen en twee honten uitlaten.
Het is stiptquote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef Wotte het volgende:
Ik leg morgenvroeg stip acht uur mijn Nokia 3310 op de spatiebalk. Draai ik me daarna nog even om.
Mensen met een kersttrui mogen wat mij betreft naar het front.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een Arne Slot kersttrui besteld
Daar ga ik ongegeneerd de blits mee maken op de foute kersttruiendag en de aansluitende borrel op kantoor!
@Zipportal heeft geen werkquote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Its beginning to look a Slot like Christmas?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ga ik ongegeneerd de blits mee maken op de foute kersttruiendag en de aansluitende borrel op kantoor!
FC Emmen - Excelsiorquote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SCC - ADO GENOT.
Helaas kan ik niet.
Hij is groot fan van Gakpo.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh jazekerquote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Its beginning to look a Slot like Christmas?
Kijk nou wat ie doet Johan, dit kan toch nietquote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen met een kersttrui mogen wat mij betreft naar het front.
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Penis lengte?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je nagaan wat voor een brandhout al die andere competities zijn. Eredivisie valt echt wel mee.
Bedankt voor deze screenshot. Zonder die toevoeging hadden we geen idee wat je bedoelde.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je nagaan wat voor een brandhout al die andere competities zijn. Eredivisie valt echt wel mee.
De honden, 'thuis werken' en veel kinderen waren de triggers.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, zijn Nederlands is redelijk in orde.
En je Mr Marvis corduroy broek uit de wintercollectie? @RamboDirkquote:Op woensdag 4 december 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep dat Google translate ook Fries doet. Begrijp eindelijk wat je zegt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax mist vooral een type Godtsgod, lag veel ruimte daar tegen die nieuwe back.
Kifesh redelijk?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, zijn Nederlands is redelijk in orde.
De 3-3 van Hanckoquote:Op woensdag 4 december 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe de goal van het seizoen?
Tillmanquote:Op woensdag 4 december 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Die van Koemanquote:Op woensdag 4 december 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Het was een inhoudelijke post dus dan ben jij sowieso niet mijn publiek.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik begreep dat Google translate ook Fries doet. Begrijp eindelijk wat je zegt.
En dan probeert daarna Feyenoord het te doofpotten. Tsk.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Medesupporters het ziekenhuis in trappen doen ze vooral bij Feyenoord, bij voorkeur als het een kutscheids is.
Jezus, user @maxi-mus geeft een linkse directe aan user @Wottequote:Op woensdag 4 december 2024 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een inhoudelijke post dus dan ben jij sowieso niet mijn publiek.
En dan blijkt het al jaren bekend te zijn en valt het allemal wel mee.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan probeert daarna Feyenoord het te doofpotten. Tsk.
Nee dan haak ik af inderdaad. Anders heb je weer mannen van middelbare leeftijd met een carrière in het middenkader in de publieke sector. Die je haarfijn vertellen dat je niet net moet doen alsof je ergens verstand van hebt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een inhoudelijke post dus dan ben jij sowieso niet mijn publiek.
allemalquote:Op woensdag 4 december 2024 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
En dan blijkt het al jaren bekend te zijn en valt het allemal wel mee.
Een type Godtsquote:Op woensdag 4 december 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax mist vooral een type Godtsgod, lag veel ruimte daar tegen die nieuwe back.
Kapsalonquote:Op woensdag 4 december 2024 20:59 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik zoek inspiratie voor wat ik morgen kan eten, ik wil gewoon eens echt even een varken uithangen. Tips?
Dit is waanzinnig geilquote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem zo een lekkere stukje chocoladeletter.
Toch fijn als moeders bij de bakker werkt.
Je bent een varkentjequote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Een type Godts
Je mist gewoon een linksbuiten
Maken bakkers ook al chocola oulehquote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Welke letter?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ja natuurlijk neef. Zij maken altijd allerlei lekkernijen. De Crompouce vond ik wat minder geslaagd. Maar wel altijd gratis broodgenot.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Maken bakkers ook al chocola ouleh
Als ik aan jouw moeder denk zie ik een magere vrouw met kort haar voor me, is dat terecht?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk neef. Zij maken altijd allerlei lekkernijen. De Crompouce vond ik wat minder geslaagd. Maar wel altijd gratis broodgenot.
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Mager wellicht maar ze heeft een lange bos haar met krullen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als ik aan jouw moeder denk zie ik een magere vrouw met kort haar voor me, is dat terecht?
Dit met alle respect.
hij eet fair trade chocolade hoorquote:
Maak ons niet wildquote:Op woensdag 4 december 2024 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mager wellicht maar ze heeft een lange bos haar met krullen.
Het is een beetje wat @Caland tegen beter weten in heeft met Sauer.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit te verpieteren op de bank en die bonus ga je toch niet krijgen.
Welke smaak/soort?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Maar Sauer speelt vrijwel alles en is zich prima aan het ontwikkelen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een beetje wat @:Caland tegen beter weten in heeft met Sauer.
Maakt goal na goal de laatste wedstrijden, ik weet niet waar jij het over hebt.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een beetje wat @:Caland tegen beter weten in heeft met Sauer.
Huismerk of Lays? @KingRolandquote:Op woensdag 4 december 2024 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier chips (naturel, ribble) gepakt.
Geniet ervan makker.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier chips (naturel, ribble) gepakt.
Huismerk.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Huismerk of Lays? @:KingRoland
Twee van zijn drie goals.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt goal na goal de laatste wedstrijden, ik weet niet waar jij het over hebt.
Geniet ervan opa.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb een activia gepakt na al die troep die ik hier lees wat er gegeten wordt
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wel op tijd naar bed kameraad, het is zo 6:03 uur
Wat is jouw mening over mensen die witte "chocolade" eten?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PUUR. Ik ben ook puur. Met van die versiersels enzo, heel erg mooi.
Voor vrouwen en kinderen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over mensen die witte "chocolade" eten?
witte chocolade is geen chocoladequote:Op woensdag 4 december 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komen er bij omroep Zwart niet inquote:Op woensdag 4 december 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |