Net aan begonnen, toevallig! Eerste aflevering prima.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Madness is wel een goede serie.
Het is ergeren aan.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mij de laatste tijd bij ESPN nog maar zelden heel erg irriteer aan het commentaar.
Al kan dit aan het niveau van Ziggo liggen.
Wat een interessante en originele vraagquote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Ik snap denk ik best veel van infantiel supportersgedrag
Maar waarom heeft niemand ooit de megafoonmongool met zijn hoofd als eerste de gracht ingegooid daar in het Amsterdamse?
doe normaalquote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Maar waarom heeft niemand ooit de megafoonmongool met zijn hoofd als eerste de gracht ingegooid daar in het Amsterdamse?
@GGMMquote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mij de laatste tijd bij ESPN nog maar zelden heel erg irriteer aan het commentaar.
Al kan dit aan het niveau van Ziggo liggen.
Ze hadden ook niet veel te vertellen zo blijktquote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar @:wotte
[..]
Medesupporters het ziekenhuis in trappen doen ze vooral bij Feyenoord, bij voorkeur als het een kutscheids is.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Hey Wottequote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hadden ook niet veel te vertellen zo blijkt
Beter dan betonrot in je stadion Klaasquote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe normaal
de man is de sfeermaker in de betonblok
Gooi eens wat bakstenen op Rob van Rossum.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Medesupporters het ziekenhuis in trappen doen ze vooral bij Feyenoord, bij voorkeur als het een kutscheids is.
die kans is groter in de arenaquote:Op woensdag 4 december 2024 20:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beter dan betonrot in je stadion Klaas
Ik vind hier juist best veel mensen het type megafoonmongool.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We missen nog een type megafoonmongool.
@:ggmm komt gelukkig bijna terug van het sporten.
Lijkt mij dat jij geen bouwkunde hebt gestudeerd.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die kans is groter in de arena
de kuip is van 100 procent staal gemaakt
Sow, commentaar vanuit de linkse hoekquote:Op woensdag 4 december 2024 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind hier juist best veel mensen het type megafoonmongool.
Wat moet ik mij voorstellen bij het sporten van Rene?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We missen nog een type megafoonmongool.
@:ggmm komt gelukkig bijna terug van het sporten.
Ik woon in Nijmegen, maar snap dat je denkt dat ik in Brabant woon aangezien ik voor PSV ben. Maar hier alles goed makker.quote:
ik weet veel van de bouwquote:Op woensdag 4 december 2024 20:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt mij dat jij geen bouwkunde hebt gestudeerd.
Hometrainer denk ikquote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij het sporten van Rene?
Een kleine man van middelbare leeftijd met een terugtrekkende haarlijn en een buikje & manboobs die een half uurtje cardio doet in een basic fit ofzo?
Hier worden mokerharde stoten uitgedeeld.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een kleine man van middelbare leeftijd met een terugtrekkende haarlijn en een buikje & manboobs die een half uurtje cardio doet in een basic fit ofzo?
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
ben betrokken geweest bij het maken van de eiffeltoren
Hij is daar altijd heel gesloten over. En ik respecteer zijn privacy.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk, misschien wonen we wel in dezelfde wijk!quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik woon in Nijmegen, maar snap dat je denkt dat ik in Brabant woon aangezien ik voor PSV ben. Maar hier alles goed makker.
Alles onder de rivieren is Brabantquote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik woon in Nijmegen, maar snap dat je denkt dat ik in Brabant woon aangezien ik voor PSV ben. Maar hier alles goed makker.
In de categorie dingen die Anne Frank nooit zou opschrijvenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongensHet stond 0-1, ik ga douchen, kom uit de douche en het staat 2-1
Ik moet vaker douchen
Nee joh, sla vooral dat douchen eens over als Ajax speeltquote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongensHet stond 0-1, ik ga douchen, kom uit de douche en het staat 2-1
Ik moet vaker douchen
Naast Che Guevaraquote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk, misschien wonen we wel in dezelfde wijk!
Kijk eens naar buitenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik moet vaker douchen
Bewust omgaan met water zit er niet in zo te horenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik moet vaker douchen
ALS JE UIT NIJMEGEN KOMT BEN JE VOOR NEC.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent vast een hele populaire jongenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |