Leon de Kogel? Die speelt niet meer.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
het publiek moet bijkomen van de kogel volgens commentator
moordenaars
Hoe was de Sinterklaasviering nog?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Grappig nooit gehoord dat tegenstanders dat doen
Triest dit.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Leon de Kogel? Die speelt niet meer.
De kogel kwam van linksquote:Op woensdag 4 december 2024 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
het publiek moet bijkomen van de kogel volgens commentator
moordenaars
Collega's werk.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar heb je deze voorspelling gedaan.
Nog nietquote:
Ik kijk 5 minuten niet en die kut club van je staat alweer achter?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Grappig nooit gehoord dat tegenstanders dat doen
Ik geef je het voordeel van de twijfel maar ik hou je in de gaten.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik refereer niet aan dat ongeluk hoor.
Wordt verkracht door Leo Driessen.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen naar het evangelie.
Zijn er nog goede commentatoren over?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wordt verkracht door Leo Driessen.
Dit wordt een lange avond.
The Madness is wel een goede serie.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hier ben ik ook bang voor. Dan maar Netflixen
Stilquote:Op woensdag 4 december 2024 20:32 schreef Coco het volgende:
Dit is gespeeld.
Utrecht wordt WEER vernederd.
2-2quote:
Dat was een verwijzing naar @Wottequote:Op woensdag 4 december 2024 20:32 schreef Adames het volgende:
Al zal Guerney vast boos zijn dat mensen hierom juichen
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen moer te vertellen en dan valt zo'n bal een keer goed. Nog juichen ook.
Kutclub.
Royal date for christmas.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hier ben ik ook bang voor. Dan maar Netflixen
Ik vind Wytse ook niks, maar daar sta ik redelijk alleen in.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er nog goede commentatoren over?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik moet zeggen dat ik mij de laatste tijd bij ESPN nog maar zelden heel erg irriteer aan het commentaar.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er nog goede commentatoren over?
Gelukkigquote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar @:wotte
[..]
Net aan begonnen, toevallig! Eerste aflevering prima.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Madness is wel een goede serie.
Het is ergeren aan.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mij de laatste tijd bij ESPN nog maar zelden heel erg irriteer aan het commentaar.
Al kan dit aan het niveau van Ziggo liggen.
Wat een interessante en originele vraagquote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Ik snap denk ik best veel van infantiel supportersgedrag
Maar waarom heeft niemand ooit de megafoonmongool met zijn hoofd als eerste de gracht ingegooid daar in het Amsterdamse?
doe normaalquote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Maar waarom heeft niemand ooit de megafoonmongool met zijn hoofd als eerste de gracht ingegooid daar in het Amsterdamse?
@GGMMquote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mij de laatste tijd bij ESPN nog maar zelden heel erg irriteer aan het commentaar.
Al kan dit aan het niveau van Ziggo liggen.
Ze hadden ook niet veel te vertellen zo blijktquote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar @:wotte
[..]
Medesupporters het ziekenhuis in trappen doen ze vooral bij Feyenoord, bij voorkeur als het een kutscheids is.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Hey Wottequote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hadden ook niet veel te vertellen zo blijkt
Beter dan betonrot in je stadion Klaasquote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe normaal
de man is de sfeermaker in de betonblok
Gooi eens wat bakstenen op Rob van Rossum.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Medesupporters het ziekenhuis in trappen doen ze vooral bij Feyenoord, bij voorkeur als het een kutscheids is.
die kans is groter in de arenaquote:Op woensdag 4 december 2024 20:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beter dan betonrot in je stadion Klaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |