ALS JE UIT NIJMEGEN KOMT BEN JE VOOR NEC.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk, misschien wonen we wel in dezelfde wijk!
Jij bent vast een hele populaire jongenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij het sporten van Rene?
Een kleine man van middelbare leeftijd met een terugtrekkende haarlijn en een buikje & manboobs die een half uurtje cardio doet in een basic fit ofzo?
Deze vond ik wel leukquote:Op woensdag 4 december 2024 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Roken ze de frituurlucht op je werk?
Ja, druk. Maar wel leuk.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over werk gesproken.
Hoe bevalt jouw nieuwe functie @:GGMM
Ben jij ook al zo'n wielrennertje?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bewust omgaan met water zit er niet in zo te horen
Stukje overperformers.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat deze wedstrijd een clash tussen de nummers 2 en 3 van de Eredivisie is, zegt vooral ontzettend veel over de rest van de Eredivisie.
Of FC Klevequote:Op woensdag 4 december 2024 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
ALS JE UIT NIJMEGEN KOMT BEN JE VOOR NEC.
Begreep ik
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
ALS JE UIT NIJMEGEN KOMT BEN JE VOOR NEC.
Begreep ik
Is het zwaar dat je ook thuis alles zelf moet doen? Aangezien je single bentquote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, druk. Maar wel leuk.
Maar naast de studie is het wel een hoop gedoe soms hoor.
Maar goed, dat hoort bij ambitieLeuk dat je het vraagt
Het is treurig ja.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat deze wedstrijd een clash tussen de nummers 2 en 3 van de Eredivisie is, zegt vooral ontzettend veel over de rest van de Eredivisie.
Zolang de inbox van forum@fok.nl er maar niet onder lijdt geeft dat allemaal niks.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, druk. Maar wel leuk.
Maar naast de studie is het wel een hoop gedoe soms hoor.
Maar goed, dat hoort bij ambitieLeuk dat je het vraagt
Heel goed. We spelen hier niet met iemands privé.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is daar altijd heel gesloten over. En ik respecteer zijn privacy.
Ik hoef morgen niet naar kantoor, dus een stabiele 7:55quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef ISVV het volgende:
Jongens hoe laat gaat het wekkertje? Mijne 7:30 uur uitslaapgenot
Ik heb geen wekker gezet.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef ISVV het volgende:
Zo laat pas. Hier om 6:03.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef ISVV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |