hij eet fair trade chocolade hoorquote:
Maak ons niet wildquote:Op woensdag 4 december 2024 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mager wellicht maar ze heeft een lange bos haar met krullen.
De B van Baukequote:
Het is een beetje wat @Caland tegen beter weten in heeft met Sauer.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit te verpieteren op de bank en die bonus ga je toch niet krijgen.
Welke smaak/soort?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem zo een lekkere stukje chocoladeletter.
Toch fijn als moeders bij de bakker werkt.
Maar Sauer speelt vrijwel alles en is zich prima aan het ontwikkelen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een beetje wat @:Caland tegen beter weten in heeft met Sauer.
Maakt goal na goal de laatste wedstrijden, ik weet niet waar jij het over hebt.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een beetje wat @:Caland tegen beter weten in heeft met Sauer.
Huismerk of Lays? @KingRolandquote:Op woensdag 4 december 2024 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier chips (naturel, ribble) gepakt.
Geniet ervan makker.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier chips (naturel, ribble) gepakt.
Huismerk.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Huismerk of Lays? @:KingRoland
Twee van zijn drie goals.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt goal na goal de laatste wedstrijden, ik weet niet waar jij het over hebt.
Geniet ervan opa.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb een activia gepakt na al die troep die ik hier lees wat er gegeten wordt
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wel op tijd naar bed kameraad, het is zo 6:03 uur
Wat is jouw mening over mensen die witte "chocolade" eten?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PUUR. Ik ben ook puur. Met van die versiersels enzo, heel erg mooi.
Voor vrouwen en kinderen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over mensen die witte "chocolade" eten?
witte chocolade is geen chocoladequote:Op woensdag 4 december 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komen er bij omroep Zwart niet inquote:Op woensdag 4 december 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |