allemalquote:Op woensdag 4 december 2024 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
En dan blijkt het al jaren bekend te zijn en valt het allemal wel mee.
Een type Godtsquote:Op woensdag 4 december 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax mist vooral een type Godtsgod, lag veel ruimte daar tegen die nieuwe back.
Kapsalonquote:Op woensdag 4 december 2024 20:59 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik zoek inspiratie voor wat ik morgen kan eten, ik wil gewoon eens echt even een varken uithangen. Tips?
Dit is waanzinnig geilquote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem zo een lekkere stukje chocoladeletter.
Toch fijn als moeders bij de bakker werkt.
Je bent een varkentjequote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Een type Godts
Je mist gewoon een linksbuiten
Maken bakkers ook al chocola oulehquote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Welke letter?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ja natuurlijk neef. Zij maken altijd allerlei lekkernijen. De Crompouce vond ik wat minder geslaagd. Maar wel altijd gratis broodgenot.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Maken bakkers ook al chocola ouleh
Als ik aan jouw moeder denk zie ik een magere vrouw met kort haar voor me, is dat terecht?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk neef. Zij maken altijd allerlei lekkernijen. De Crompouce vond ik wat minder geslaagd. Maar wel altijd gratis broodgenot.
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Mager wellicht maar ze heeft een lange bos haar met krullen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als ik aan jouw moeder denk zie ik een magere vrouw met kort haar voor me, is dat terecht?
Dit met alle respect.
hij eet fair trade chocolade hoorquote:
Maak ons niet wildquote:Op woensdag 4 december 2024 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mager wellicht maar ze heeft een lange bos haar met krullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |