Kijk nou wat ie doet Johan, dit kan toch nietquote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen met een kersttrui mogen wat mij betreft naar het front.
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat deze wedstrijd een clash tussen de nummers 2 en 3 van de Eredivisie is, zegt vooral ontzettend veel over de rest van de Eredivisie.
Penis lengte?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je nagaan wat voor een brandhout al die andere competities zijn. Eredivisie valt echt wel mee.
Bedankt voor deze screenshot. Zonder die toevoeging hadden we geen idee wat je bedoelde.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je nagaan wat voor een brandhout al die andere competities zijn. Eredivisie valt echt wel mee.
De honden, 'thuis werken' en veel kinderen waren de triggers.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, zijn Nederlands is redelijk in orde.
En je Mr Marvis corduroy broek uit de wintercollectie? @RamboDirkquote:Op woensdag 4 december 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een Arne Slot kersttrui besteld
Daar ga ik ongegeneerd de blits mee maken op de foute kersttruiendag en de aansluitende borrel op kantoor!
Ik begreep dat Google translate ook Fries doet. Begrijp eindelijk wat je zegt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax mist vooral een type Godtsgod, lag veel ruimte daar tegen die nieuwe back.
Kifesh redelijk?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, zijn Nederlands is redelijk in orde.
De 3-3 van Hanckoquote:Op woensdag 4 december 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe de goal van het seizoen?
Tillmanquote:Op woensdag 4 december 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Die van Koemanquote:Op woensdag 4 december 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Het was een inhoudelijke post dus dan ben jij sowieso niet mijn publiek.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik begreep dat Google translate ook Fries doet. Begrijp eindelijk wat je zegt.
En dan probeert daarna Feyenoord het te doofpotten. Tsk.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Medesupporters het ziekenhuis in trappen doen ze vooral bij Feyenoord, bij voorkeur als het een kutscheids is.
Jezus, user @maxi-mus geeft een linkse directe aan user @Wottequote:Op woensdag 4 december 2024 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een inhoudelijke post dus dan ben jij sowieso niet mijn publiek.
En dan blijkt het al jaren bekend te zijn en valt het allemal wel mee.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan probeert daarna Feyenoord het te doofpotten. Tsk.
Nee dan haak ik af inderdaad. Anders heb je weer mannen van middelbare leeftijd met een carrière in het middenkader in de publieke sector. Die je haarfijn vertellen dat je niet net moet doen alsof je ergens verstand van hebt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een inhoudelijke post dus dan ben jij sowieso niet mijn publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |