08:15-08:30 ga ik voor.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet naar kantoor, dus een stabiele 7:55
Dit weekend weer enkele leuke potjes.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik stoor me niet aan het niveau van de Eredivisie eigenlijk.
Maar ik vind de KKD ook genot.
Nee ik ook niet. Ik kijk voetbal niet voor niveau.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Of hoe Ajax en bovenal Utrecht over presteren.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat deze wedstrijd een clash tussen de nummers 2 en 3 van de Eredivisie is, zegt vooral ontzettend veel over de rest van de Eredivisie.
2 minuten snooze?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo laat pas. Hier om 6:03.
En vrouwenvoetbal?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
SCC - ADO GENOT.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit weekend weer enkele leuke potjes.
@Zipportal mist niks van Liverpool sinds Arne daar zitquote:Op woensdag 4 december 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik kijk voetbal niet voor niveau.
De Premier League kan me ook geen reet schelen.
"ja maar Arne Slot!!"
Ja, mij een zorg
Ik werk thuis, maar moet wel aan mijn vaderverplichtingen voldoen en twee honten uitlaten.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo laat pas. Hier om 6:03.
Ik heb vorige week een Arne Slot kersttrui besteldquote:Op woensdag 4 december 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik kijk voetbal niet voor niveau.
De Premier League kan me ook geen reet schelen.
"ja maar Arne Slot!!"
Ja, mij een zorg
Benieuwd of er bij Helmond Sport v Den Bosch nog een dakpannetje gegooid wordt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SCC - ADO GENOT.
Helaas kan ik niet.
Ik zit al jaren in het PL topic.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal mist niks van Liverpool sinds Arne daar zit
Ik kijk vaak bij mijn vriendin of fluit/vlag maar ik kan het op teevee niet kijken. Tenzij NL.quote:
Je woont in Hatert?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik werk thuis, maar moet wel aan mijn vaderverplichtingen voldoen en twee honten uitlaten.
Het is stiptquote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef Wotte het volgende:
Ik leg morgenvroeg stip acht uur mijn Nokia 3310 op de spatiebalk. Draai ik me daarna nog even om.
Mensen met een kersttrui mogen wat mij betreft naar het front.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een Arne Slot kersttrui besteld
Daar ga ik ongegeneerd de blits mee maken op de foute kersttruiendag en de aansluitende borrel op kantoor!
@Zipportal heeft geen werkquote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Its beginning to look a Slot like Christmas?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een Arne Slot kersttrui besteld
Daar ga ik ongegeneerd de blits mee maken op de foute kersttruiendag en de aansluitende borrel op kantoor!
FC Emmen - Excelsiorquote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SCC - ADO GENOT.
Helaas kan ik niet.
Hij is groot fan van Gakpo.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh jazekerquote:Op woensdag 4 december 2024 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Its beginning to look a Slot like Christmas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |