Mensen die hun betoog eindigen met "maar Akwasi" kan ik niet serieus nemenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zei toch geen apen, ze zei primaten en daar vallen mensen ook gewoon onder. Vind het een politiek geurtje hebben de vervolging vanuit het OM en de uitspraak. Denk dat hoger beroep niet kansloos is.
Akwasi mocht overigens straffeloos vanalles roepen, dat vind ik nog steeds belachelijk.
fapje gedaan op het toiletquote:Op donderdag 5 december 2024 15:13 schreef Wotte het volgende:
Moah ik heb ook wel enigzins moeite met op de context van een uitspraak veroordeeld worden. An sich denk ik dat een term als negroïde primaat wellicht niet een chique benaming is maar ook niet perse discriminerend hoeft te zijn.
Oke Akwasiquote:Op donderdag 5 december 2024 14:57 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mensen die hun betoog eindigen met "maar Akwasi" kan ik niet serieus nemen
Pastaquote:Op donderdag 5 december 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Kopen. Talk tuah genotquote:Op donderdag 5 december 2024 20:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Mening over hawk tuah memecoin? @:KingRoland
Stukje rug pull.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze willen haar de bak in lol
Vlaarkamp?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Sefa is tegenwoordig in de Here
@:onlogisch @:kingroland
Sefa is een proleet.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Sefa is tegenwoordig in de Here
@:onlogisch @:kingroland
Mooi. Dat mens hangt me inmiddels wel de keel uit.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze willen haar de bak in lol
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had die vervelende klootzak zelf een spuitje gegeven.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dat heeft hij ook niet gedaan, lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAH PREMIUM ARTIKELquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook niet gedaan, lezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |