Ik prefereer de term bammetjes.quote:
Moet jij weten (maar zo zou ik het nooit noemen).quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik prefereer de term bammetjes.
Daarom heb je ook al twintig jaar niet meer geneukt makkerquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik prefereer de term bammetjes.
Sorry maat. Je hebt helemaal gelijk. Heb je een suggestie voor een uitmuntende TT?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:03 schreef vrijgevochten het volgende:
Rare tt overigens
Zeker voor een mod
Ik speel deze even door naar @Kukelecucktsju10 makkerquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Je hebt helemaal gelijk. Heb je een suggestie voor een uitmuntende TT?
Laat je eigen hoofd eens draaien.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik speel deze even door naar @:Kukelecucktsju10 makker
Dat kon beter, maar vooruit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat je eigen hoofd eens draaien.
Wat ben je ook een spierbundel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boterhammen met kipfilet en gekookte eieren
postnr 301 wordt de TTquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Je hebt helemaal gelijk. Heb je een suggestie voor een uitmuntende TT?
Als je net uit de gevangenis komt, zou mijn voorkeur ook niet naar een boterham uitgaan.quote:
Kapsalonquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Als je net uit de gevangenis komt, zou mijn voorkeur ook niet naar een boterham uitgaan.
Direct naar de Griekquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Als je net uit de gevangenis komt, zou mijn voorkeur ook niet naar een boterham uitgaan.
Boterhammen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Zuid-Korea is een bananenrepubliekquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
@:kingroland graag jouw mening over de staatsgreep in Korea
Pasta all’alpeko. Ons zoontje, die toch echt een aversie tegen groenten en tomaat heeft, bleef maar saus scheppenquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Einde tijdperk kpopquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ernstige zaak, kwam uit het niets.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
Bedankt KingRaymondquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ernstige zaak, kwam uit het niets.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we elkaar nu maar gewoon liefhebben op deze mooie wereld.
Zo ziet God het graag!quote:
quote:Daaruit zou blijken dat de compagnons van plan waren ‘for money’ zaken met de staat te doen. Op 22 april 2020 stuurde Sywert nog aan zijn eigen partner: ‘Nu echt rond!! Nooit meer geldzorgen’.
Oh Sywert @maxi-musquote:Zo citeerde hij uit een Signal-bericht van 31 mei 2020 dat Van Lienden naar zijn compagnons stuurde: ‘Even serieus: wat we nu af en toe bespreken is echt grenzend aan vooropgezette fraude.’
neequote:Op woensdag 4 december 2024 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn jullie wel eens in de slachtofferrol gekropen?
Sow iemand voelt zich heel stoer. Ben je gister ontmaagd toevallig?quote:Op woensdag 4 december 2024 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
zou grappig zijn als nu een psv'er ook nee gaat posten haha
@:psvcl @:coco @:de_boswachter @:anderekutlampen
Is dat een spelletje ofzo?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Spelen jullie al Queens op LinkedIn @:kingroland @:ggmm @:scrummie
@Tjacka zijn seksuele escapades niet kennen.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sow iemand voelt zich heel stoer. Ben je gister ontmaagd toevallig?
Zij spelen Queers op Grindrquote:Op woensdag 4 december 2024 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2024 11:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tjacka heeft een hele kleine piemelquote:Op woensdag 4 december 2024 11:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat vond je van Super Mario Odyssey?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat een spelletje ofzo?
Ik ben volwassen dus nee
Tjacka is af en toe een nare user.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetjequote:Op woensdag 4 december 2024 12:36 schreef onlogisch het volgende:
We maken ons immers druk over een schimmig dealtje van 29 miljoen maar we vergeten gemakshalve dat er tijdens de kerona-periode voor miljarden over de balk is gesmeten waar amper tot geen vragen over zijn gesteld.
Geen idee wat het is.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Kom vechten gezwel.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
zou grappig zijn als nu een psv'er ook nee gaat posten haha
@:psvcl @:coco @:de_boswachter @:anderekutlampen
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
komen jullie daar dan vanavond posten
Het punt dat we er als gemeenschap weer miljoenen tegen aangooien om een paar miljoen bij die flapdrol terug te halen terwijl er veel grovere fouten gemaakt zijn en die miljoenen daar beter aan konden spenderenquote:
Het gaat ook om een voorbeeld stellen natuurlijk. Als je miljoenen pikt van de staat moet je berecht worden.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het punt dat we er als gemeenschap weer miljoenen tegen aangooien om een paar miljoen bij die flapdrol terug te halen terwijl er veel grovere fouten gemaakt zijn en die miljoenen daar beter aan konden spenderen
Ja, je mist het punt nog steeds.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het punt dat we er als gemeenschap weer miljoenen tegen aangooien om een paar miljoen bij die flapdrol terug te halen terwijl er veel grovere fouten gemaakt zijn en die miljoenen daar beter aan konden spenderen
Ook daar gaat het niet eens om. Het stond iedere kneus die was ingeschreven in de kamer van koophandel ook gewoon vrij om geld over de rug van de roverheid te verdienen. Delano met zijn tweedehands autohandel die ook een teststraat begon en testjes uit China inkocht bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 december 2024 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat ook om een voorbeeld stellen natuurlijk. Als je miljoenen pikt van de staat moet je berecht worden.
Dat staat los van het soms idioot besteedde coronageld.
Is zijn wijf al bij hem weggelopen???quote:
Django Warner?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit lied is die gast wel op zijn lijf geschreven trouwens
… Once I lived the life of a millionaire
Spent all my money, didn't have any care
Took all my friends out for mighty good time
We bought bootleg liquor, champagne and wine
…
Then I began to fall so low
Lost all my good friends, had nowhere to go
I get my hands on a dollar again
I'll hang on to it 'til that eagle grins
… Because nobody knows you
When you're down and out
In your pocket, not one penny
And as for friends, you don't have any
Uh, nee.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
komen jullie daar dan vanavond posten
Vanavond de definitieve downfall van de Utrecht trein.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een enorme droplul is dit ook.
De downfall kan me niet hard genoeg zijn.
Dit kan zelfs niet in de SC.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is zijn wijf al bij hem weggelopen???
HAHAHAHAHA
Huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |