En 2 tot 5quote:Op woensdag 4 december 2024 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij mij stond trouwens Si Antes Te Hubiera Conocido op 1.
De zon is weer aan het schijnen in Nederland!quote:Op woensdag 4 december 2024 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je met de tijd meegaat.
[..]
Afgelopen jaar 0 keer geluisterd.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel heel erg benieuwd naar jouw podcastlijst en die van @:ggmm @:alaphilippe_ @:gurneyisbestoke @:scrummie en @:zipportal
Deze heb ik als boomer!
[ afbeelding ]
Reuze benieuwd! Ik ga nu even de piepers schillen
UUUUUUUUUquote:Op woensdag 4 december 2024 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
zou grappig zijn als nu een psv'er ook nee gaat posten haha
@:psvcl @:coco @:de_boswachter @:anderekutlampen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
quote:Op woensdag 4 december 2024 23:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Held.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Paar blackfaces gezien. KOZP gebeld @:rambodirk
quote:Op donderdag 5 december 2024 10:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Op naar het KOZP topicquote:Op donderdag 5 december 2024 10:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Altijd wel respect gehad voor die gasten van KOZP die staan met dat activisme in ieder geval in de frontlinie.quote:
Respect hebben voor debielen die kinderfeesten verzieken IN DE FRONTLINIEquote:Op donderdag 5 december 2024 11:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Altijd wel respect gehad voor die gasten van KOZP die staan met dat activisme in ieder geval in de frontlinie.
Is wat anders dan in het veilige Nederland op bezoekende Israëlische staatsburgers jagen. Wat een helden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |