Nou meidquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had die vervelende klootzak zelf een spuitje gegeven.
[ x ]
Nieuwsartikelen over katten zijn bij "kwaliteits" kranten tegenwoordig PREMIUM. Dat je het ff weet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:34 schreef GGMM het volgende:
RamboDirk heeft zijn oordeel alweer klaar voordat hij het artikel heeft gelezen
AD altijd hè met die katten van ze.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nieuwsartikelen over katten zijn bij "kwaliteits" kranten tegenwoordig PREMIUM. Dat je het ff weet.
Vinden ze dit soort shit in KLB wél grappig?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
AD altijd hè met die katten van ze.
Je zou die krant beter KAD kunnen noemen HAHAHA
De linkse media wil niet dat we dingen lezen!!!quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die zeuren over premiumartikelen is wel één van mijn favoriete rubrieken op feestboek.
Geen idee. Hoop het niet voor ze.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vinden ze dit soort shit in KLB wél grappig?
En rechtse praters worden MONDDOOD gemaakt!!quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De linkse media wil niet dat we dingen lezen!!!
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Madness is wel een goede serie.
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog niet afgekeken (ben bij 4 geloof ik) maar wel weer een prima serie ja!
Sterkte namens mij en @KingRolandquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik moet 22 januari naar Parijs.
Het gebrek aan respect in Nederland voor de lunchtijden is schrijnend inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:03 schreef GGMM het volgende:
He he afgelopen
Wat denkt zo'n vent om zo lang in de lunchtijd door te lullen
Eet smakelijk
cultuurondervuur.nlquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het gebrek aan respect in Nederland voor de lunchtijden is schrijnend inderdaad.
Cultureel defect wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar gaat de serie zeg maar over dus dan kun je wel stoppen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:00 schreef RamboDirk het volgende:
ben net begonnen, ben nu al moe van dat black vs white mantra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |