Heel Guantanamo Bay zit inderdaad vol met zware criminelen die hebben gelogen op hun wapenvergunningsformuliertjequote:Op maandag 2 december 2024 07:03 schreef kun_bbongal het volgende:
goh zolang je maar macht hebt kom je weg met crimineel zijn, terwijl normale mensen daarvoor het gevang in moeten
Beetje zoals die uiterst linkse Trump ook aan al zijn vriendjes pardons uit aan het delen was toch?quote:
Ik lees toch al behoorlijk wat ophef hoor.quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou moet voorstellen dat Trump dit zou doen bij zijn kind of kinderen.
De media zou weer volop demoniseren en aansturen op vervolging voor het een of ander.
Nu is het de democraten, niks aan de hand, saai standaard blok aan nieuws en tot morgen.
Nee, niks aan de hand hoor.
Word je niet moe van jezelf om het direct weer over links-rechts te gaan hebben?quote:Op maandag 2 december 2024 07:06 schreef Toine51 het volgende:
Nou, benieuwd wat ze hier bij de linkse NPO-talkshows van vinden...
Tumbleweed incoming...
Nou. Houd je hart maar vast aan wie Biden nog meer gratie gaat verlenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vooral idioot dat het überhaupt kanquote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef Nielsch het volgende:
Terecht, iedereen in die positie had hetzelfde gedaan.
quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Houd je hart maar vast aan wie Biden nog meer gratie gaat verlenen.
Trump deed het ook wel 'oke'Wauw johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn dat allemaal kinderen van Trump ja?
Nee hoor, ben goed uitgeslapen en lekker vrij vandaag...quote:Op maandag 2 december 2024 07:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Word je niet moe van jezelf om het direct weer over links-rechts te gaan hebben?
Ja, maar houd je snater over anderen dan....quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef Nielsch het volgende:
Terecht, iedereen in die positie had hetzelfde gedaan.
Hopelijk niets. Ik zie mijn belastinggeld niet graag naar mensen gaan die het over landen aan de andere kant van de wereld hebben.quote:Op maandag 2 december 2024 07:06 schreef Toine51 het volgende:
Tumbleweed incoming...
Dat sowiesoquote:Op maandag 2 december 2024 07:57 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het is vooral idioot dat het überhaupt kan
Wees eens eerlijk, hoeveel mensen vinden hem een geweldige president dan?quote:Op maandag 2 december 2024 08:04 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, maar houd je snater over anderen dan....
En eerder zei Sleepy Joe dat ie zijn zoon geen gratie zou verlenen en de uitrpraak zou respecteren...
Wauw, wat een geweldige Potus blijft het toch tov Trump...
vergeet niet de drugs en belastingfraude, en ja zat zitten daarvoor vast.quote:Op maandag 2 december 2024 07:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heel Guantanamo Bay zit inderdaad vol met zware criminelen die hebben gelogen op hun wapenvergunningsformuliertje
van wat ik las vieren ze feestquote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ben benieuwd of links hier ook met afschuw over zal spreken.
Het zal meer gaan om alle steekpenningen die hij uit Oekraïne ontvangen heeft en wat hij daarvoor gedaan heeft. Dat is gewoon landverraad.quote:Op maandag 2 december 2024 07:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heel Guantanamo Bay zit inderdaad vol met zware criminelen die hebben gelogen op hun wapenvergunningsformuliertje
Kijk, Trump heeft er geen moeite mee dat veroordeelden op belangrijke posities komen en gratie wordt gegeven aan criminelen. Dus die vindt het wel prima. Misschien kan Hunter Biden zelfs nog een post krijgen onder zijn supervisie.quote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef phpmystyle het volgende:
Er is heel veel nieuws over oorlogen en crises zo hier en daar. Syrië, Israël, Georgië en Oekraïne zijn groter nieuws. Het is nu geen komkommertijd, goed moment voor een slecht nieuwsbericht.quote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef phpmystyle het volgende:
Vind jij het lastig om een banaan krom te praten?quote:Op maandag 2 december 2024 07:46 schreef bijdehand het volgende:
Succes gewenst voor de usual suspects die dit weer allemaal krom willen gaan praten.
Het is de schuld van Trump. Natuurlijk!quote:Op maandag 2 december 2024 08:11 schreef Beathoven het volgende:
Trump doet een 180 graden draai op democratie.
- Het feit dat werkelijke democratie met puntenlijsten te meten is, is een gegeven. De VS zakt in alle lijsten op weg naar het niveau Somalië
- Houtrot (Maga) sijpelt in alles door
- Dat iemand met 93 zaken aan de broek president gaat worden (Maga) is een feit
- Dat deze heeft aangegeven “dictator from day 1” te zijn ook en iedereen die hem dwars gezeten heeft wil vervolgen
- Dat een veroordeelde op het punt stond om Justitie te doen (Gaetz) is puur een cosa nostra beweging op de hele VS.
- wens tot deportaties vanaf dag 1 omdat fanaten in de politiek daar van genieten en het Magapubliek dat zo lekker vind.
- vele andere voorbeelden
*ja-maar ; verkiezingen telt daarin niet. Ook N-Korea heeft verkiezingen.
In dit licht kun je niet stellen dat de zoon van een president een eerlijke juridische behandeling gaat krijgen en ja, het zou onder een ‘democratische voortzetting’ een verkeerde move zijn. Maar nu alles bij de gratie Trump zal gaan; is het wel duidelijk dat democratie VVT is.
Niemand heeft belang bij nieuwe fascistische autocraten en ik kijk niet uit naar al die Amerikanen die straks richting Europa willen emigreren en voorrang krijgen vanwege hun nog goed zijnde paspoortwaarde. Maar we zullen wel weer zien.
Het zal mogelijk ooit wel weer eens hersteld worden, maar toekomstige vormen van structuur om democratie beter te waarborgen gaan er mogelijk anders uitzien dan we nu gewend zijn.
Nou, heel veel Democraten zo te zien...quote:Op maandag 2 december 2024 08:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, hoeveel mensen vinden hem een geweldige president dan?
Misschien kan koning Trump Hunter Biden straks een mooie positie op justitie gevenquote:Op maandag 2 december 2024 08:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is de schuld van Trump. Natuurlijk!
Zeker, een dubieuze gratieverlening is natuurlijk niet zoveel ten opzichte van het willen plegen van een staatsgreep. Verder deed hij het qua beleid prima.quote:Op maandag 2 december 2024 08:04 schreef Toine51 het volgende:
Wauw, wat een geweldige Potus blijft het toch tov Trump...
O maar dit is ook krom hoor. 100%. Laat ook wel iemands ware aard zien.quote:Op maandag 2 december 2024 08:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vind jij het lastig om een banaan krom te praten?
O, maar dat is net zo goed verkeerd. De reacties hierop zijn vooral zo fel (denk ik) omdat er enorm met twee maten wordt gemeten in de media.quote:Op maandag 2 december 2024 08:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O maar dit is ook krom hoor. 100%. Laat ook wel iemands ware aard zien.
Maar degene die er het hardst over roepen zullen negeren wie Trump gratie heeft gegeven en aan wie hij het gaat geven.
Het is in het ochtendnieuws overal te lezen en te zien en te horen.quote:Op maandag 2 december 2024 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, maar dat is net zo goed verkeerd. De reacties hierop zijn vooral zo fel (denk ik) omdat er enorm met twee maten wordt gemeten in de media.
In de VS wel ja.quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef TLC het volgende:
Zo lang je genoeg geld en macht hebt kun je iedereen in ongestraft in je reet neuken
Dat maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 2 december 2024 08:51 schreef ReplaR het volgende:
De linkse formule:
Rechts doet iets: drama x 1000
Links doet iets: drama : 1000
Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk. Tja, wat zou je zelf hebben gedaan als je in deze situatie zat?quote:Donald Trump Jr., zegt niet verbaasd te zijn. ‘Iedereen wist dat hij dit zou doen, hij deed het pas toen het geen gevolgen meer had voor zijn verkiesbaarheid.’
Lijkt me wel, ze zijn niet hetzelfde als dat radicale rechtsquote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie nog geen grote ontsteltenis in VK NRC en de X accounts.quote:Op maandag 2 december 2024 08:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ze zijn niet hetzelfde als dat radicale rechts
Ik lees en zie het op zoveel plekken dat ik het idee heb dat die mensen het niet WILLEN zien!quote:Op maandag 2 december 2024 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, maar dat is net zo goed verkeerd. De reacties hierop zijn vooral zo fel (denk ik) omdat er enorm met twee maten wordt gemeten in de media.
Het gebeurde vannacht, zondagnacht. De meeste mensen lagen tot een uur of twee geleden nog te slapen. VK heeft om 01:55 een artikel gepostquote:Op maandag 2 december 2024 08:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie nog geen grote ontsteltenis in VK NRC en de X accounts.
Toen ik net keek stond er op zowel de website van het NRC als die van de VK een grote kop. De artikelen op beide sites zijn er heel duidelijk in dat Biden hiermee ingaat tegen zijn toezeggingen.quote:Op maandag 2 december 2024 08:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Trump heeft gedaan bij de vader van zijn schoonzoon?quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De media zou weer volop demoniseren en aansturen op vervolging voor het een of ander.
Nu is het de democraten, niks aan de hand, saai standaard blok aan nieuws en tot morgen.
Heeft hij ook gedaan,quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Houd je hart maar vast aan wie Biden nog meer gratie gaat verlenen.
Trump deed het ook wel 'oke'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door SnodeSnuiter op 02-12-2024 09:34:48 ]
Wat vindt jij hiervan dan?quote:Op maandag 2 december 2024 08:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat het wordt stilgezwegen?quote:Op maandag 2 december 2024 08:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is in het ochtendnieuws overal te lezen en te zien en te horen.
Wow, Trump Jr. is iets op het spoor!quote:Op maandag 2 december 2024 08:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk. Tja, wat zou je zelf hebben gedaan als je in deze situatie zat?
Dit?quote:Op maandag 2 december 2024 09:54 schreef ijs_beer het volgende:
Immer corrupte derde wereld land Amerika. Lekker joh. Lekker precedent schept dit ook. Bah.
Twaalfquote:The FBI, in reviewing instant background checks for firearm purchases, detected 112,000 lie-and-try crimes in fiscal 2017 alone, and federal investigators had names and addresses on the filled-out forms. How many were prosecuted? Twelve, according to a recent Government Accountability Office report.
Het was juist Hunter die aardig hard werd aangepakt voor zaken die bij gewone burgers zelden tot vervolging leiden. Belasting vergeten te betalen en achteraf alsnog betalen? Geen probleem voor gewone burger. Hunter moest bloeden.quote:Op maandag 2 december 2024 07:03 schreef kun_bbongal het volgende:
goh zolang je maar macht hebt kom je weg met crimineel zijn, terwijl normale mensen daarvoor het gevang in moeten
Dit precedent was er allang. Zie het lijstje aan vrienden dat Trump een pardon heeft gegeven.quote:Op maandag 2 december 2024 09:54 schreef ijs_beer het volgende:
Immer corrupte derde wereld land Amerika. Lekker joh. Lekker precedent schept dit ook. Bah.
Ja hoor, wat een beleid...quote:Op maandag 2 december 2024 08:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker, een dubieuze gratieverlening is natuurlijk niet zoveel ten opzichte van het willen plegen van een staatsgreep. Verder deed hij het qua beleid prima.
Als Harris had gewonnen zou hij het denk ik niet hebben gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 09:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Twaalf![]()
De veroordeling van Hunter Biden was politiek gedreven. Was hij niet de zoon van een (democratische?) president én had hij niet in zijn biografie gemeld dat hij in 2018 verslaafd was dan was hij niet veroordeeld. Nu kon het OM de online gemeenschap die massaal zijn veroordeling eiste niet negeren. Hij heeft de wet overtreden, alle drie, hij is wat dat betreft gewoon terecht veroordeeld.
Is het GOP toch gelukt, na dat gedoe rondom die laptop. Blijft natuurlijk nog wel 'zweven' hoe het kan dat Hunter zes jaar lang als consultant per maand $ 50.000 binnenharkte bij een Oekrains energiemaatschappij.
Trump is niet vies van een relletje. Het zou toch machtig mooi zijn als hij in zijn eerste maand gratie verleend aan Alexander Smirnov en hem zijn $ 600.000 teruggeeft. Amerika is al jaren geen voorbeeld meer en is echt hard op weg om te imploderen. Deze actie van Biden, emotioneel begrijpelijk, laat zien dat het niet alleen 'zij' zijn die verkeerde spelletjes spelen.
Trump heeft het gedaan voor schoonfamilie, aan het eind van zijn 1e termijn.quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Belachelijk dat 1 persoon dat kan besluiten (hoewel dat bij ons ook kan , maar door de koning dacht ik? Al zit daar meer van een proces omheen).quote:Op maandag 2 december 2024 10:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump heeft het gedaan voor schoonfamilie, aan het eind van zijn 1e termijn.
Ik vind het belachelijk dat het kan.
Het ging om net iets anders dan belasting vergeten te betalen omdat 'ie niet helemaal clean was.quote:Op maandag 2 december 2024 10:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het was juist Hunter die aardig hard werd aangepakt voor zaken die bij gewone burgers zelden tot vervolging leiden. Belasting vergeten te betalen en achteraf alsnog betalen? Geen probleem voor gewone burger. Hunter moest bloeden.
Gun registratie terwijl dat eigenlijk niet mocht? Ook dat leidt zelden tot vervolging. Hunter moest bloeden.
Ik snap Biden wel. Niet dat hij zei dat hij niet zou doen, maar wel dat hij het alsnog doet. De vervolging was itt Trump en de januari 6 coupe-plegers een heksenjacht ter afleiding. Nu Trump daadwerkelijk justitie gaat gebruiken om wraak op alles en iedereen te nemen snap ik Biden dus wel. Heeft zijn gezin eindelijk rust.
2 maten wederom om dit gelijk te stellen aan het pardonneren van echte criminelen en gewelddadige coupe plegers.
Dat gaat hij sowieso doen. Hij heeft ook “kritiekloos” gratie kunnen verlenen aan criminelen bij zijn vorige termijn.quote:Op maandag 2 december 2024 10:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ach, Trump die gaat straks de mensen die het capitool hebben bestormd ook gratie verlenen, waarom dit ook niet.
Regels doen er toch niet toe voor de president.
Belangrijker lijkt me pardons op hun eigen merites te beoordelen. Een pardon is niet ineens juist als Trump waanzinnige pardons uitdeelt.quote:Op maandag 2 december 2024 10:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ach, Trump die gaat straks de mensen die het capitool hebben bestormd ook gratie verlenen, waarom dit ook niet.
Regels doen er toch niet toe voor de president.
Allemaal werknemers van Erik Prince, de broer van Betsy DeVos.quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef opgebaarde het volgende:
10-13. Blackwater-beveiligers
• Nicholas Slatten, Paul Slough, Evan Liberty en Dustin Heard, veroordeeld voor hun rol in het bloedbad op Nisour Square in Irak in 2007, waarbij 14 burgers werden gedood.
En toch gaat het gebeuren. Hij heeft veel gevaarlijkere figuren vrijgepleit.quote:Op maandag 2 december 2024 10:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende zou een pardon voor alle jan 6 bestormers wmb onverdedigbaar zijn
Ja maar Bidenquote:Op maandag 2 december 2024 11:03 schreef capricia het volgende:
Trump heeft toch al zijn schoonfamilie gratie verleend?
Toen hij president was.
Ja, vind je? Zullen we eens even kijken naar hoe Trump er in dit topic bij werd betrokken:quote:Op maandag 2 december 2024 11:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Biden laat verleent zijn criminele drugsverslaafde zoon gratie, maar hier gaat het over Trump.
Trump derangement syndrome is real.
Weet je zeker dat je zelf niet lijdt aan dat 'Trump derangement syndrome'?quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Voel je niet waar het wringt?quote:Op maandag 2 december 2024 10:11 schreef Hexagon het volgende:
Verder is het natuurlijk intens treurig om alle misdaden van je Oranje held te gaan goedpraten vanwege dit
Waarom zit Trump dan nog niet in de gevangenisquote:Op maandag 2 december 2024 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Het ging om net iets anders dan belasting vergeten te betalen omdat 'ie niet helemaal clean was.
[ x ]
En het gaat om net iets meer gratie dan alleen voor belasting vergeten en iets vergeten aan te vinken op een formulier voor een wapen.
Verjaringstermijn resp. 5 en 6 jaar.
[ x ]
Yolo..
Wat Biden precies allemaal doet is op geen enkele manier een rechtvaardiging voor misdaden van iemand anders.quote:Op maandag 2 december 2024 11:12 schreef BertV het volgende:
[..]
Voel je niet waar het wringt?
Team deug blijft dus (ook) niet te deugen.
Ik zie het andersom. Je zou van Biden een andere manier van handelen verwachten.quote:Op maandag 2 december 2024 11:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat Biden precies allemaal doet is op geen enkele manier een rechtvaardiging voor misdaden van iemand anders.
Dat weet ik vrij zeker Ja.quote:Op maandag 2 december 2024 11:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, vind je? Zullen we eens even kijken naar hoe Trump er in dit topic bij werd betrokken:
[..]
Weet je zeker dat je zelf niet lijdt aan dat 'Trump derangement syndrome'?
Oh.quote:Op maandag 2 december 2024 11:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat weet ik vrij zeker Ja.
In Nederland kan de koning ook gratie verlenen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:30 schreef KoningWouter het volgende:
Waarom bestaat uberhaupt zo'n pardon? Als er een land hamert op regeltjes is het wel de VS. Maar als je macht hebt dan kun je kiezen om iemand onder die regeltjes uit te laten komen.
Wat een rechtstatelijke schande.
Ik snap dat hij vindt dat zijn zoon politiek geslachtofferd is en niet heel graag achter de tralies ziet verdwijnen onder een autocraat die democratie laat varen en teksten als 'we will get your fat ass in prison' door zijn advocaat laat toepassen op iemand die volgens de regels berecht en mbt tot zijn politiek opponenten. Ik snap dat je met zulke weirdo's om Trump heen mogelijk wat doorgeslagen vergeldingen en sadistische praktijken wilt voorkomen achter de schermen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat Biden precies allemaal doet is op geen enkele manier een rechtvaardiging voor misdaden van iemand anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pete is de pseudoniem die Joe gebruikte. Joe Biden die inappropriate showers had met zijn dochter Ashley (dagboek bevestigd in rechtszaak(diefstal))
https://knowyourmeme.com/memes/pedo-peter
Hier nog de inhoud te bekijken van "De Russische desinformatie campagne" waar 51 security intelligence officers over logen.
https://bidenlaptopmedia.com/
De laptop from hell met minderjarigen erop.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Ik doe slechts een constatering zonder me inhoudelijk in de discussie te mengen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh.
Waarom heb je het hier dan over mensen die het over Trump (zouden) hebben in plaats van over Biden die zijn criminele drugsverslaafde zoon gratie verleent?
Jij denkt nog dat de Trump fanaten misschien ergens spijt van krijgen en de volgende keer niet achter een corrupte autocraat gaan staan uit medelijden voor iemand die ze haten?quote:Op maandag 2 december 2024 11:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik snap dat hij vindt dat zijn zoon politiek geslachtofferd is en niet heel graag achter de tralies ziet verdwijnen onder een autocraat die democratie laat varen en teksten als 'we will get your fat ass in prison' door zijn advocaat laat toepassen op iemand die volgens de regels berecht en mbt tot zijn politiek opponenten. Ik snap dat je met zulke weirdo's om Trump heen mogelijk wat doorgeslagen vergeldingen en sadistische praktijken wilt voorkomen achter de schermen.
Maar aan de andere kant was het misschien voor de rest van de wereld beter geweest als Hunter wel het offer hierin zou zijn geworden.
Nee, Maga gaat de eigen weg. Los van wat Biden wel of niet gedaan zou hebben. Dat schreef ik ook. Biden geeft ze alleen wel een nieuw talking point in handen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij denkt nog dat de Trump fanaten misschien ergens spijt van krijgen en de volgende keer niet achter een corrupte autocraat gaan staan uit medelijden voor iemand die ze haten?
quote:Op maandag 2 december 2024 11:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
En dat een dag nadat Trump Patel heeft aangesteld voor FBI. Goh.. volledige paniek bij de democraten.
Wisten jullie dat Hunter Biden zijn vader als "Pedo Pete" in zijn telefoon/apple account heeft staan.Jij vertrouwd Roger Stone meer dan Joe Biden. Dat zegt veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pete is de pseudoniem die Joe gebruikte. Joe Biden die inappropriate showers had met zijn dochter Ashley (dagboek bevestigd in rechtszaak(diefstal))
Hier nog de inhoud te bekijken van "De Russische desinformatie campagne" waar 51 security intelligence officers over logen.
De laptop from hell met minderjarigen erop.
Laat MAGA er maar mooi vaak over spreken hoe slecht het is om als president je fam voor te trekken. Je ziet de onzekerheid al bij een paar van de extreem rechtse zuigertjes in dit topic.quote:Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nee, Maga gaat de eigen weg. Los van wat Biden wel of niet gedaan zou hebben. Dat schreef ik ook. Biden geeft ze alleen wel een nieuw talking point in handen.
Ik zou dat ook verwachten.quote:Op maandag 2 december 2024 11:17 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zie het andersom. Je zou van Biden een andere manier van handelen verwachten.
Dat blijkt dus niet zo, en daar slaan sommige op aan.
Wel een beetje ironisch vanuit Kamp Elon "kijk hunnie doen dit", zijn niet beter dan ons, want wij deden dit al eerder!quote:
Trump heeft dit al gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Heel eerlijk hadden Trump, Bush en Cheney dat al voor hem gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Verschrikkelijk stomme actie van Biden. Een enorme smet zijn nalatenschap, hij geeft hiermee het signaal af dat de wet niet geldt als je de juiste mensen kent.
Bah.
quote:Op maandag 2 december 2024 11:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
En dat een dag nadat Trump Patel heeft aangesteld voor FBI. Goh.. volledige paniek bij de democraten.
Wisten jullie dat Hunter Biden zijn vader als "Pedo Pete" in zijn telefoon/apple account heeft staan.Series Roger Stone aanhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pete is de pseudoniem die Joe gebruikte. Joe Biden die inappropriate showers had met zijn dochter Ashley (dagboek bevestigd in rechtszaak(diefstal))
De laptop from hell met minderjarigen erop..
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Het was iig de opening vanmorgen bij het NOS journaal. Mag ik misschien ook rent free in jouw hoofd wonen?quote:Op maandag 2 december 2024 07:06 schreef Toine51 het volgende:
Tumbleweed incoming...
Maar wat vindt je hier nou zelf van?quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Paternotte gaat voorbij aan het feit dat dit sowieso al in de planning staat. Het is alleen wel dat er een enorm stuk welkome ruis als talking point aan MAGA wordt aangedragen in de poging om de autocratie vorm te geven.quote:
Hij is niet de enige, lees ik zo hier en daar op Fok.quote:Op maandag 2 december 2024 12:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paternotte maakt zich alleen maar druk over Trump
Die gast heeft echt een TrumpDerangementSyndrome, en hij woont niet eens in USA en is een irrelevante politici.quote:
Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 december 2024 12:33 schreef Nober het volgende:
Je pleurt die gratie toch gewoon in dezelfde prullenbak als het klimaatakkoord van Parijs waar Biden hem vier jaar geleden uitviste. Lock him up!
Alsof zijn nalatenschap al geen smet was. Die gast heeft geen fuck goeds gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Verschrikkelijk stomme actie van Biden. Een enorme smet zijn nalatenschap, hij geeft hiermee het signaal af dat de wet niet geldt als je de juiste mensen kent.
Bah.
Hij is niet van standpunt veranderd, hij heeft gelogen over zijn standpunt.quote:Op maandag 2 december 2024 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Dat Biden ook nog durft te zeggen dat hij zich aan z'n woord heeft gehouden... Wees er gewoon eerlijk over dat je van standpunt bent veranderd.
Journaal doet berichtgeving he?quote:Op maandag 2 december 2024 12:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het was iig de opening vanmorgen bij het NOS journaal. Mag ik misschien ook rent free in jouw hoofd wonen?
Wanneer kan ik de sleutel krijgen?quote:Op maandag 2 december 2024 12:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Journaal doet berichtgeving he?
Talkshows doen bespreken van nieuws..
Kleine nuance...
Ok, jij begrijpt het niet...quote:Op maandag 2 december 2024 12:56 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik de sleutel krijgen?
quote:Op maandag 2 december 2024 08:51 schreef ReplaR het volgende:
De linkse formule:
Rechts doet iets: drama x 1000
Links doet iets: drama : 1000
quote:
Huurachterstanden zijn civiel rechtelijk, een presidentieel pardon gaat alleen over misdaden op federaal niveau.quote:
Dit zou die ook gewoon doen.quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Biden heeft meerdere enorme investeringspakketten met succes door het Congres geloodst, door de steun van een aantal Republikeinen te vergaren. Voor de eerste keer in decennia wordt de verouderde infrastructuur aangepakt. Google eens op 'Infrastructure Bill' en de 'Inflation Reduction Act'.quote:Op maandag 2 december 2024 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof zijn nalatenschap al geen smet was. Die gast heeft geen fuck goeds gedaan.
En dat komt van een Trump hater.
quote:
Dat ging Trump toch al doenquote:En Trump kan nu nog eenvoudiger de volgende stap zetten door zichzelf gratie te gaan verlenen voor federale vervolging als hij eenmaal weer president is.
Even verder lezen hoe hij volgens de twitteraar wilde betalen. Of niet, scheelt weer een wtfquote:Op maandag 2 december 2024 13:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Huurachterstanden zijn civiel rechtelijk, een presidentieel pardon gaat alleen over misdaden op federaal niveau.
Als dat gebruikt kon worden om van een schuld af te komen dan had Trump dat allang gedaan voor de bak schulden die aan zijn kont hangen.
Tja, dat was volgens velen van progressief links volledig de schuld van Trump. Het sluit aan bij een trend binnen die kringen dat eigenlijk alles wat fout gaat de schuld is van de politieke tegenstander of externe factoren.quote:Op maandag 2 december 2024 10:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja hoor, wat een beleid...
Afghanistan, never forget...
Eerderquote:
Goed geduid.quote:Op maandag 2 december 2024 13:40 schreef Origami94 het volgende:
Ik vind het niet zo raar.
Hunter Biden kreeg een straf a la een straf dat gelijk staat voor het plegen van openbare dronkenschap. En ja daar staat in het wetboek van strafrecht een celstraf op. Alleen wordt er nooit op gecontroleerd, dus gedoogd, laat staan dat daar een celstraf voor wordt uitgesproken als er al jurisprudentie voor is (al zal dat in de VS anders gaan ivm een jury).
Beetje vergelijkbaar als met de zoon van Halsema die met een ongeladen, onbruikbare wapen buiten speelt en dan een celstraf krijgt terwijl anderen geen celstraf krijgen en schieten met een luchtbuks (of luchtdruk wapen).
Het scheelt ook dat in de VS de checks and balances wat beter zitten dus Biden kon dit politiek gemotiveerd proces dan ook alleen dwarsbomen door een pardon.
Misschien is een beter voorbeeld dat het wetboek van strafrecht, belediging strafbaar stelt. Nu zal half FOK! natuurlijk niet in de gevangenis belanden en worden dit soort celstraffen alleen uitgedeeld als je een zwerver bent, die in het bijzijn van ambtenaren (lees politieagenten) de koning beledigd en een lullige OVJ (echt) je dan naar de politierechter stuurt (lees snelrechter). Zoals uit mijn hoofd een tijdje geleden is gebeurt.
Anyway Trump en Biden hebben het de afgelopen jaren redelijk wat vetes uitgevochten. De een vanwege een coup poging, de ander vanwege zijn drugsverslaafde zoon. Ik verwacht niet dat Trump nog achter de Biden's aan gaat als hij president is. Al claimt hij wel dat hij achter politieke tegenstanders aan wilt gaan en hebben de democraten nu allemaal advocaten in de hand genomen en rechters benoemd (packing the court). Alleen omdat MAGA nu een meerderheid heeft in de trias politica.
Ik had @phpmystyle gevraagd wat hij nou zelf van deze gratieverlening vond, maar hij heeft nog niet de ballen gehad om te reageren. Trump heeft al vergelijkbare zaken gedaan en gaat het zeker weer doen. Het is dan moeilijk om kritisch te zijnquote:Op maandag 2 december 2024 13:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eerder
Trump doet 1000 malversaties
Trump-fanboys: ""Huuuuuuh allemaal niet waar. En nog steeds onze held!"
Biden doet 1 malverstatie
Trump-fanboys "Huuuuuuuuuuuh, Biden is zo erg. En onze held is zo geweldig."
Trump is ook helemaal niet relevant in dit topic. Het heeft geheel geen invloed op hoe goed of slecht Trump zou zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik had @:phpmystyle gevraagd wat hij nou zelf van deze gratieverlening vond, maar hij heeft nog niet de ballen gehad om te reageren. Trump heeft al vergelijkbare zaken gedaan en gaat het zeker weer doen
Een beetje slecht of vals bestaat niet, je bent zuiver of je bent het niet.quote:Op maandag 2 december 2024 13:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eerder
Trump doet 1000 malversaties
Trump-fanboys: ""Huuuuuuh allemaal niet waar. En nog steeds onze held!"
Biden doet 1 malverstatie
Trump-fanboys "Huuuuuuuuuuuh, Biden is zo erg. En onze held is zo geweldig."
Jouw oranje John Gotti is dus net zo zuiver als een grijze volksvertegenwoordigerquote:Op maandag 2 december 2024 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een beetje slecht of vals bestaat niet, je bent zuiver of je bent het niet.
Beiden figuren zijn niet zuiver.
Er wordt mondjesmaat iets over gemeld.quote:
Ik had jou post gemist.quote:Op maandag 2 december 2024 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik had @:phpmystyle gevraagd wat hij nou zelf van deze gratieverlening vond, maar hij heeft nog niet de ballen gehad om te reageren. Trump heeft al vergelijkbare zaken gedaan en gaat het zeker weer doen. Het is dan moeilijk om kritisch te zijn
Klopt, laten we helder zijn dat Trump een verknipt figuur is, maar dat is Biden ook. En dat heeft ie nog maar eens bevestigd.quote:Op maandag 2 december 2024 13:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jouw oranje John Gotti is dus net zo zuiver als een grijze volksvertegenwoordiger
Dit topic gaat niet over Trump. Daarnaast hoort Trump niet in de bak, maar willen grote delen van progressief links in Amerika hem in de bak zodat men een machtige politieke tegenstander buitenspel kan zetten. Dat zou met andere namen op eenzelfde manier gebeuren als die te groot worden. Mede daarom is het ook goed dat Trump de verkiezingen met vlag en wimpel heeft gewonnen, het rechtssysteem gebruiken om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is on-Amerikaans.quote:Op maandag 2 december 2024 13:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Goed geduid.
Puur om MAGA geen valse 'talking points' met veel gespin te overhandigen zou ik Hunter Biden liever in de cel zien.
Maar een soort positieve discriminatie toepassen en 'm voor zoiets opsluiten, puur omdat er een partij achter de zoon van Joe aanzit -omdat men met 92 zaken achter Trump aangezeten heeft- zou ook de wereld op z'n kop zijn.
Ik zou het prima gevonden hebben als de deal was... Hunter in de cel + Trump in de cel en een democratische voortzetting. Maar ik begrijp de keuze voor het pardon volledig nu een veroordeelde criminieel die 'dictator from day 1' wil spelen op de troon klimt met een afschaffing van democratie. Dat is al geen 'fair justice' meer. Trump hoort gewoon in de bak.
Noem eens 1 persoon die zuiver is. Jezus telt niet.quote:Op maandag 2 december 2024 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een beetje slecht of vals bestaat niet, je bent zuiver of je bent het niet.
Beiden figuren zijn niet zuiver.
En wederom enkel gezeik dat de ander er te weinig aandacht aan geeft. Wat vindt JIJ van gratie geven aan politieke medestanders en familie?quote:Op maandag 2 december 2024 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er wordt mondjesmaat iets over gemeld.
Bij de NOS staat het halverwege de pagina. Check maar eens.
VD klein blokje op hoofdpagina.
Barlaat weet ik niet wat ze gaan doen, hooguit dat het tussen neus en lippen voorbij komt.
[..]
Ik had jou post gemist.
Is een civiele zaak en geen strafzaak dus doet er niet toe.quote:
NOS Journaal heeft het nieuws al de hele dag op repeat, komt als tweede item voorbij. Dus stel je niet zo aan.quote:Op maandag 2 december 2024 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er wordt mondjesmaat iets over gemeld.
Bij de NOS staat het halverwege de pagina. Check maar eens.
VD klein blokje op hoofdpagina.
Barlaat weet ik niet wat ze gaan doen, hooguit dat het tussen neus en lippen voorbij komt.
Ja zoiets zou Trump natuurlijk nóóit overwegen...quote:Op maandag 2 december 2024 14:01 schreef HowardRoark het volgende:
het rechtssysteem gebruiken om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is on-Amerikaans.
Top dat jij achter het bestormen van het capitool staat door democraten komende 6 januari.quote:Op maandag 2 december 2024 14:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over Trump. Daarnaast hoort Trump niet in de bak, maar willen grote delen van progressief links in Amerika hem in de bak zodat men een machtige politieke tegenstander buitenspel kan zetten. Dat zou met andere namen op eenzelfde manier gebeuren als die te groot worden. Mede daarom is het ook goed dat Trump de verkiezingen met vlag en wimpel heeft gewonnen, het rechtssysteem gebruiken om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is on-Amerikaans.
Jij acht hem niet schuldig aan geen van de vele aanklachten tegen hem? Zelfs de zaken waar we audio-opnames en bewijs op papier van hebben?quote:Op maandag 2 december 2024 14:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over Trump. Daarnaast hoort Trump niet in de bak, maar willen grote delen van progressief links in Amerika hem in de bak zodat men een machtige politieke tegenstander buitenspel kan zetten. Dat zou met andere namen op eenzelfde manier gebeuren als die te groot worden. Mede daarom is het ook goed dat Trump de verkiezingen met vlag en wimpel heeft gewonnen, het rechtssysteem gebruiken om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is on-Amerikaans.
Ik zal vanavond eens rondje langs de velden maken op tv.quote:Op maandag 2 december 2024 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NOS Journaal heeft het nieuws al de hele dag op repeat, komt als tweede item voorbij. Dus stel je niet zo aan.
Dat zijn dezelfde figuren die beweren dat:quote:Op maandag 2 december 2024 13:49 schreef HowardRoark het volgende:
Dat viel natuurlijk wel te verwachten. Maar dit is uiteraard wel bijzonder om te zien, zulk nepotisme van een Democraat. Dit is immers de partij die volgens velen de moreel verlichte en integere partij van de VS is. De beschermheren van de democratie, de voorvechters van rechtvaardigheid en inclusie.
Straks maar even in AMV lezen, waarom dit allemaal hartstikke begrijpelijk zou zijn en er nu ineens hele andere regels gelden.
[..]
Tja, dat was volgens velen van progressief links volledig de schuld van Trump. Het sluit aan bij een trend binnen die kringen dat eigenlijk alles wat fout gaat de schuld is van de politieke tegenstander of externe factoren.
En zo komt men dan ook bij een dusdanige verdraaiing van de realiteit uit, dat men stelt dat het beleid van Biden zelfs prima tot zelfs goed was. Het gebrek aan zelfreflectie en het narcisme is bijzonder om te zien
En dat zal Trump ook nooit doen, aldus zijn fans. Ook als zijn DOJ zich straks daadwerkelijk richt op Trumps vermeende tegenstanders, dan wordt door zowel aanhangers als apologeten uitgelegd als een terechte actie.quote:Op maandag 2 december 2024 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja zoiets zou Trump natuurlijk nóóit overwegen...
En is dat niet precies wat er gebeurde met Hunter Biden?
Check mijn oeuvre aan posts hier op FOK! en je zal zien dat ik een eind kom.quote:Op maandag 2 december 2024 14:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Noem eens 1 persoon die zuiver is. Jezus telt niet.
Iets specifieker worden aub.quote:Op maandag 2 december 2024 14:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En wederom enkel gezeik dat de ander er te weinig aandacht aan geeft. Wat vindt JIJ van gratie geven aan politieke medestanders en familie?
Waarom zou dat ingewikkeld zijn? Ik zit in het kamp van de Dems, hoopte dat Harris won en vind dat Biden het de afgelopen jaren goed heeft gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 14:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens rondje langs de velden maken op tv.
Maar het gaat ook niet alleen hierover. Eigenlijk zouden Biden verdedigers ook verbaal in een hoek gedrukt moeten worden op tv of bij talkshows. Je hoeft maar enige sympathie voor Trump te hebben en je krijgt gelijk de vraag terug wat je van uitspraken vindt dat je een vrouw zo bij haar "poesje" zou pakken![]()
Laat die morele verhevenheid ook maar varen.
Moet dat niet langs het congres?quote:Op maandag 2 december 2024 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Over pardons gesproken... zou mooi zijn als Biden op de valreep nog even de studentenschulden alsnog kwijtscheld. Zal wel niet... maar wie weet zit hij nu in een soort "fuck it" fase waardoor hij het wel doet.
Is Hunter Biden een politieke tegenstander dan?quote:Op maandag 2 december 2024 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja zoiets zou Trump natuurlijk nóóit overwegen...
En is dat niet precies wat er gebeurde met Hunter Biden?
Dat klopt.quote:Op maandag 2 december 2024 14:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jij acht hem niet schuldig aan geen van de vele aanklachten tegen hem? Zelfs de zaken waar we audio-opnames en bewijs op papier van hebben?![]()
. Nogmaals, Hunter Biden is een kruimeldief in vergelijking met Trump. De reden waarom Trump niet in de bak zit heeft niets te maken met gebrek aan bewijs en alles met politiek en corruptie. En precies dezelfde reden waarom er zo belachelijk veel aandacht is voor de relatief magere overtredingen van de drugsverslaagde zoon van, die geen enkele macht of nationaal belang heeft.
Biden heeft wel meer dan alleen dit op zijn kerfstok he? Het hele Hunter Biden/Oekraiene verhaal loopt al jaren. Een onderzoek is destijds niet doorgegaan om de naam Biden in 2020 zo zuiver mogelijk te houden om de verkiezingen maar te winnen. De beste man houdt geheime documenten thuis in prive vertrekken. Bronquote:Op maandag 2 december 2024 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou dat ingewikkeld zijn? Ik zit in het kamp van de Dems, hoopte dat Harris won en vind dat Biden het de afgelopen jaren goed heeft gedaan.
Toch vind ik dat hij hiermee compleet de mis mee ingaat en zijn macht misbruikt. Hij verneukt zijn nalatenschap met deze - naar mijn idee - heel verkeerde actie.
Kan hij dat? Normaal is het het congres dat over geld gaat.quote:Op maandag 2 december 2024 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Over pardons gesproken... zou mooi zijn als Biden op de valreep nog even de studentenschulden alsnog kwijtscheld. Zal wel niet... maar wie weet zit hij nu in een soort "fuck it" fase waardoor hij het wel doet.
Waarom eigenlijk? Want zijn leningen die mensen zelf zijn aangegaan.quote:Op maandag 2 december 2024 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dapper om na 4 pogingen deze niet specifieke uitspraak te doen.quote:Op maandag 2 december 2024 14:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iets specifieker worden aub.
Ik ben tegen nepotisme of cliëntelisme als je dat bedoelt.
Nee, alleen als het wordt bevochten en vervolgens de Supreme Court bepaalt dat het wel eerst langs het congres moet. Maar dan is het Biden's pakkie an allang niet meer en is het een PR ramp voor de Republikeinen/Trump.quote:Op maandag 2 december 2024 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet dat niet langs het congres?
Dat hele Oekraïne-verhaal is allang debunked, er is ook gewoon onderzoek naar gedaan. Trump heeft destijds Zelensky onder druk gezet om 'dirt' te onthullen over Biden. Daarom is ook impeached.quote:Op maandag 2 december 2024 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Biden heeft wel meer dan alleen dit op zijn kerfstok he? Het hele Hunter Biden/Oekraiene verhaal loopt al jaren. Een onderzoek is destijds niet doorgegaan om de naam Biden in 2020 zo zuiver mogelijk te houden om de verkiezingen maar te winnen. De beste man houdt geheime documenten thuis in prive vertrekken. Bron
En zo zal er wel meer zijn, maar ik volg ook niet alles.
Gaan we domme spelletjes spelen?quote:Op maandag 2 december 2024 14:19 schreef HowardRoark het volgende:
Is Hunter Biden een politieke tegenstander dan?
Top. Op jouw antwoord kan ik dan verder ook niks aanmerken.quote:Op maandag 2 december 2024 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat betreft die geheime docs: wat mij betreft wordt Biden gewoon vervolgd in het geval van wrongdoing. Dus als hij wetten heeft overtreden, dan dient hij te worden bestraft.
Nogmaals, ik vind dat verder niet heel ingewikkeld allemaal.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2024 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Biden heeft wel meer dan alleen dit op zijn kerfstok he? Het hele Hunter Biden/Oekraiene verhaal loopt al jaren. Een onderzoek is destijds niet doorgegaan om de naam Biden in 2020 zo zuiver mogelijk te houden om de verkiezingen maar te winnen. De beste man houdt geheime documenten thuis in prive vertrekken. Bron
En zo zal er wel meer zijn, maar ik volg ook niet alles.
Het lijkt erop dat er dubbele standaarden worden gehanteerd.quote:Op maandag 2 december 2024 14:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dit was dan zogenaamd ook ineens weer "anders". Het legt dan ook bloot dat men denkt via dubbele standaarden de wet te kunnen hanteren. Mochten de Democraten nu deze verkiezingen hadden gewonnen waren ze waarschijnlijk achter nog wel meer Republikeinen (en misschien ook iemand als Musk) aangegaan.
Benieuwd of Biden zichzelf nog gratie gaat geven in januari.quote:Op maandag 2 december 2024 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hele Oekraïne-verhaal is allang debunked, er is ook gewoon onderzoek naar gedaan. Trump heeft destijds Zelensky onder druk gezet om 'dirt' te onthullen over Biden. Daarom is ook impeached.
Wat betreft die geheime docs: wat mij betreft wordt Biden gewoon vervolgd in het geval van wrongdoing. Dus als hij wetten heeft overtreden, dan dient hij te worden bestraft.
Nogmaals, ik vind dat verder niet heel ingewikkeld allemaal.
Vind jij het dan problematisch dat ook Trump talloze geheime documenten in Mar-A-Lago had liggen?quote:Op maandag 2 december 2024 14:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dit was dan zogenaamd ook ineens weer "anders". Het legt dan ook bloot dat men denkt via dubbele standaarden de wet te kunnen hanteren. Mochten de Democraten nu deze verkiezingen hadden gewonnen waren ze waarschijnlijk achter nog wel meer Republikeinen (en misschien ook iemand als Musk) aangegaan.
Lijkt mij niet nodig. Het Hooggerechtshof heeft onlangs bepaald dat presidenten onschendbaar zijn: ze kunnen dus niet worden vervolgd voor 'wrongdoing' tijdens hun termijn.quote:Op maandag 2 december 2024 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Benieuwd of Biden zichzelf nog gratie gaat geven in januari.
Het is of beide strafbaar of beide niet. Politici zouden naar mijn mening nooit zulke documenten thuis moeten hebben.quote:Op maandag 2 december 2024 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind jij het dan problematisch dat ook Trump talloze geheime documenten in Mar-A-Lago had liggen?
Je vindt niet dat er een verschil is tussen wat documenten hebben slingeren die je direct teruggeeft of willens en wetens talloze documenten niet terug willen geven na herhaaldelijk verzoek?quote:Op maandag 2 december 2024 14:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is of beide strafbaar of beide niet. Politici zouden naar mijn mening nooit zulke documenten thuis moeten hebben.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op maandag 2 december 2024 14:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is of beide strafbaar of beide niet. Politici zouden naar mijn mening nooit zulke documenten thuis moeten hebben.
Dat was toch altijd al zo geweest.quote:Op maandag 2 december 2024 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Het probleem is alleen dat presidenten voortaan immuun zijn voor strafrechtelijke vervolging, met dank aan Trump. Bijzonder slechte zaak, als je het mij vraagt.
Nee alles maar ook alles komt door Trump!!oneoneonequote:Op maandag 2 december 2024 14:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was toch altijd al zo geweest.
Bush jr is ook nooit opgepakt na wat hij allemaal heeft uitgevreten.
Bush jr is nooit aangeklaagd. Hoe zie je dat precies voor je? Dat de Amerikaanse overheid hem aanklaagt voor het bombardaren van Irak en Afghanistan?quote:Op maandag 2 december 2024 14:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was toch altijd al zo geweest.
Bush jr is ook nooit opgepakt na wat hij allemaal heeft uitgevreten.
Obama’s administration acknowledged that it had killed four American citizens in drone strikes outside of battlefields in Afghanistan and Iraq since 2009. These individuals were:quote:Op maandag 2 december 2024 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bush jr is nooit aangeklaagd. Hoe zie je dat precies voor je? Dat de Amerikaanse overheid hem aanklaagt voor het bombardaren van Irak en Afghanistan?
Het Internationale Gerechtshof in Den Haag had een arrestatiebevel uit kunnen vaardigen, maar dat is nooit gebeurd. En daar hadden de Amerikanen natuurlijk ook noot gehoor aan gegeven.
Wat betreft de recente ontwikkelingen qua presidentiële immuniteit: Trump v. United States (2024)
Klopt, je hebt een punt. Bush is officieel nooit ergens voor veroordeeld.quote:Op maandag 2 december 2024 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bush jr is nooit aangeklaagd. Hoe zie je dat precies voor je? Dat de Amerikaanse overheid hem aanklaagt voor het bombardaren van Irak en Afghanistan?
Het Internationale Gerechtshof in Den Haag had een arrestatiebevel uit kunnen vaardigen, maar dat is nooit gebeurd. En daar hadden de Amerikanen natuurlijk ook noot gehoor aan gegeven.
Wat betreft de recente ontwikkelingen qua presidentiële immuniteit: Trump v. United States (2024)
Dus jij denkt: laten we maar eens over Obama beginnen!quote:Op maandag 2 december 2024 14:44 schreef epicbeardman het volgende:
Leuk dat het hier alleen maar weer over Trump gaat uit soort van copium, precies de reden waarom de democraten zullen blijven verliezen in de volgende 30-50 jaar van verkiezingen.
Het ontbreekt ze aan elk stukje zelfreflectie. Alleen maar whataboutism.
Trump zit nog niet eens in het WH en er is al zo veel paniek.Gaan 4 hele mooie jaren worden.
quote:
Tsja, je hoeft mij niet te overtuigen. Ik heb over het algemeen veel moeite met het hyperaggresieve buitenlandbeleid van de Amerikanen, die er niet voor terugdeinzen om burgerslachtoffers te maken, met name in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 2 december 2024 15:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Obama’s administration acknowledged that it had killed four American citizens in drone strikes outside of battlefields in Afghanistan and Iraq since 2009. These individuals were:
Anwar al-Awlaki, a radical propagandist, who was killed in a drone strike in Yemen in 2011.
His 16-year-old American-born son, Abdulrahman Awlaki, who was killed in a drone strike in Yemen in 2012.
Samir Khan, a U.S.-born citizen, who was killed in a drone strike in Yemen in 2011.
Jude Kenan Mohammad, a U.S.-born citizen, who was killed in a drone strike in Yemen in 2011.
Het lijkt me vrij duidelijk dat iemand zonder immuniteit hier een moordzaak van zou kunnen maken.
Maar ze konden wel 96 aanklachten tegen Trump doen die uitgelopen zijn tot niets.. die democraten.quote:Op maandag 2 december 2024 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je hoeft mij niet te overtuigen. Ik heb over het algemeen veel moeite met het hyperaggresieve buitenlandbeleid van de Amerikanen, die er niet voor terugdeinzen om burgerslachtoffers te maken, met name in het Midden-Oosten.
Maar wie moet Obama, Bush of generaals gaan aanklagen? Het Pentagon? Een of ander ministerie? Hoe zie je dat precies voor je?
En je grote held Trump is dan ook de lul, want die is ook gewoon enthousiast doorgegaan met drone-aanvallen.
Rondslingeren van geheime documenten is in strijd met Amerikaanse wetgeving. Hetzelfde geldt voor andere zaken waar Trump van wordt verdacht.quote:Op maandag 2 december 2024 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, je hebt een punt. Bush is officieel nooit ergens voor veroordeeld.
Dat maakt elke andere veroordeling twijfelachtig. Zeker in vergelijking tot de klein bier escapades van Trump of de slordigheid van Biden mbt het rondslingeren van documenten.
Volgens mij wil je het niet begrijpen. Ik zou morgen graag een lijstje willen hebben van programma’s die het er niet over hebben gehad van je.quote:Op maandag 2 december 2024 12:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ok, jij begrijpt het niet...
Of wil/kan het niet...
Geeft niks hoor, je zult vast wel ergens anders in uitblinken...
Sinds wanneer ben jij een neocon?quote:Op maandag 2 december 2024 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rondslingeren van geheime documenten is in strijd met Amerikaanse wetgeving. Hetzelfde geldt voor andere zaken waar Trump van wordt verdacht.
Amerikanen gaan hun eigen mensen niet vervolgen voor een agressief buitenlandbeleid en het bombarderen van Irakezen, Afghanen en Somaliërs. Dat valt dan ook wel weer te begrijpen, want dan ben je als president te beperkt in je handelenop het wereldtoneel.
De meeste zaken lopen nog. De reden dat er geen vervolging plaatsvindt is omdat Trump president wordt en hij daardoor immuun is.quote:Op maandag 2 december 2024 15:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar ze konden wel 96 aanklachten tegen Trump doen die uitgelopen zijn tot niets.. die democraten.
Geen idee. Sinds wanneer laat een neocon zich op deze manier uit:quote:Op maandag 2 december 2024 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een neocon?
Ik ben alleen niet naïef.quote:Op maandag 2 december 2024 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je hoeft mij niet te overtuigen. Ik heb over het algemeen veel moeite met het hyperaggresieve buitenlandbeleid van de Amerikanen, die er niet voor terugdeinzen om burgerslachtoffers te maken, met name in het Midden-Oosten.
De MAGATs zijn anti-oorlog en tegenwoordig zijn de liberalen/democraten de partij van de oorlog.quote:Op maandag 2 december 2024 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een neocon?
Impeachment procedure mislukt, beschuldigingen van samenwerken met Russen vrijgesproken. Zit een hoop hoax tussen. Ik/het publiek weten inmiddels niet wat wel of niet waar is.quote:Op maandag 2 december 2024 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste zaken lopen nog. De reden dat er geen vervolging plaatsvindt is omdat Trump president wordt en hij daardoor immuun is.
Zijn allemaal politieke rechtszaken die bedoeld waren om Trump te ondermijnen, ze hadden allemaal geen kans van slagen. Dat vonden die 80miljoen Amerikanen ook die hem hebben gekozen afgelopen november.quote:Op maandag 2 december 2024 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste zaken lopen nog. De reden dat er geen vervolging plaatsvindt is omdat Trump president wordt en hij daardoor immuun is.
Je gaf net aan dat je je er 'niet in hebt verdiept'. Dat laat je ook blijken met deze post. Ik zou je uiteraard bij kunnen praten, maar daar voel ik weinig voor. Enerzijds omdat dit topic niet over Trump gaat, maar ook omdat je er simpelweg niet in bent geïnteresseerd.quote:Op maandag 2 december 2024 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Impeachment procedure mislukt, beschuldigingen van samenwerken met Russen vrijgesproken. Zit een hoop hoax tussen. Ik/het publiek weten inmiddels niet wat wel of niet waar is.
Hij zal z'n auto vast wel eens dubbel geparkeerd hebben.
Waarom deel je een tweet van iemand die 92 zaken aan de broek heeft hangen en een stay-out of-jail-for-free kaart heeft gewonnen.quote:Op maandag 2 december 2024 15:30 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Oei.. ik verwacht dat er veel zoals Ellen Degenerate(bang voor diddy case) gaan emigreren.
Wat een moreel failliete bangerik is Trump tochquote:Op maandag 2 december 2024 15:30 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Oei.. ik verwacht dat er veel zoals Ellen Degenerate(bang voor diddy case) gaan emigreren.
En nog is hij een betere kandidaat dan Kamala en Tim Walz blijkbaar, althans, dat vinden 80 miljoen Amerikanen. Denk niet dat mijn mening relevant is toch?quote:Op maandag 2 december 2024 15:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom deel je een tweet van iemand die 92 zaken aan de broek heeft hangen en een stay-out of-jail-for-free kaart heeft gewonnen.
(Iemand die bovendien een hele waslijst aan medestanders gratie heeft verleend. )
Wat maakt zijn kaart beter dan al die andere kaarten.
Graag je mening
Ik heb bijna het gevoel dat Biden dit allemaal expres doet om de democraten een mes in de rug te steken. Hij had al wat rare trekjes de afgelopen tijd. Wellicht werd hij ook geforceerd in 2020 om voor President te runnen. Net zoals de alcoholist Kamala dat eigenlijk helemaal niet wilde dit jaar.quote:
Als het andersom was geweest, was er exact dezelfde reactie geplaatst in zo'n topic, alleen dan niet door jou, maar door iemand anders verblind door zijn liefde voor een bepaald politiek spectrum. Dat houd je altijd.quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Heb je zelf niet iets van een moreel kompas? Ik zou Bernie Sanders een verademing vinden voor een gezonder VS. Maar anti-establishment betekent niet dat ieder zelf- en kringverrijkend fascist automatisch beter is dan Biden of Obama en een alternatief is voor Sanders.quote:Op maandag 2 december 2024 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En nog is hij een betere kandidaat dan Kamala en Tim Walz blijkbaar, althans, dat vinden 80 miljoen Amerikanen. Denk niet dat mijn mening relevant is toch?
Ik ben gewoon anti-establishment, diegene die in de afgelopen 24 jaar 20 jaar aan de macht zijn geweest en een uniparty vormen. (Clintons/Bushes/Cheneys/Obama's/Bidens)
Die hebben het zo verpest door alles bij/aan elkaar te liegen, dat ze verliezen van een oranje Hitler.![]()
Het liefste had ik Tulsi gehad als democraat of Bernie, maar die worden weggepest bij DNC door de establishment omdat ze geen warmongerers zijn. (zoek maar op wat ik in 2020 riep)
De man was uberhaupt nooit zo vervolgd als zijn pa niet Joe Biden was geweest. Miljoenen maken zich daar schuldig aan hetzelfde (liegen op een formulier over drugsgebruik bij de aanvraag van een wapen) en geen haan die er naar kraait.quote:Op maandag 2 december 2024 16:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest, was er exact dezelfde reactie geplaatst in zo'n topic, alleen dan niet door jou, maar door iemand anders verblind door zijn liefde voor een bepaald politiek spectrum. Dat houd je altijd.
Natuurlijk een compleet immoreel besluit van Biden, maar als vader hadden meer mensen dit gedaan als ze het konden doen. Tja.
Joe Biden had geen gratie aan Hunter gegeven als Harris president was geworden. Dan was hij wel degelijk tot een soort offer op talking points geworden om Trump (ook) in de cel te krijgen.quote:Op maandag 2 december 2024 16:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest, was er exact dezelfde reactie geplaatst in zo'n topic, alleen dan niet door jou, maar door iemand anders verblind door zijn liefde voor een bepaald politiek spectrum. Dat houd je altijd.
Natuurlijk een compleet immoreel besluit van Biden, maar als vader hadden meer mensen dit gedaan als ze het konden doen. Tja.
Ik mis de laatste dag van Trump in je aanduidingquote:Op maandag 2 december 2024 16:32 schreef loveli het volgende:
De laatste dag van Clinton was gevuld met gratie, daar was ook wat over te doen.
Dat zei ik niet..quote:Op maandag 2 december 2024 15:13 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil je het niet begrijpen. Ik zou morgen graag een lijstje willen hebben van programma’s die het er niet over hebben gehad van je.
Zo erg hebben de democraten de rechtstaat ook weer niet afgebroken hoor.quote:Op maandag 2 december 2024 16:38 schreef Beathoven het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe jullie er over denken, maar ik zou zelfs als toerist vanaf volgend jaar niet graag naar de VS afreizen, wetend dat de kans op een Noord-koreaans of anderzijds corrupt 'bezoerkersvalkuiltje' er best wel kan komen.
Waarbij je steeds minder hoeft te rekenen op een eerlijk proces in een maatschappij waar de intellectuele kant steeds meer onder druk komt te staan. Als alle goed functionerende juristen en degelijke politici gaan emigreren dan moet je dat land mijden als de pest.
Ja.. zo gaan de democraten wel winnen in 2028. Not.quote:Op maandag 2 december 2024 16:38 schreef Beathoven het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe jullie er over denken, maar ik zou zelfs als toerist vanaf volgend jaar niet graag naar de VS afreizen, wetend dat de kans op een Noord-koreaans of anderzijds corrupt 'bezoerkersvalkuiltje' er best wel kan komen.
Waarbij je steeds minder hoeft te rekenen op een eerlijk proces in een maatschappij waar de intellectuele kant steeds meer onder druk komt te staan. Als alle goed functionerende juristen en degelijke politici gaan emigreren dan moet je dat land mijden als de pest.
Gegeven Trump een coup niet zo'n bezwaar zou vinden is dat geen oude retoriek.quote:Op maandag 2 december 2024 16:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja.. zo gaan de democraten wel winnen in 2028. Not.
Blijf vooral in de oude retoriek vallen.
quote:Op maandag 2 december 2024 16:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gegeven Trump een coup niet zo'n bezwaar zou vinden is dat geen oude retoriek.
Team WC-eend gaat op onderzoek.quote:Op maandag 2 december 2024 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Wacht maar totdat Patel en Pam Bondi aantonen hoeveel FBI agents dat hebben geïnitieerd. Kijken of het dan ook nog als coup wordt beschouwd. Je keek naar theater. Een show gefabriceerd door Pelosi en haar dochter.
De enige coup die plaats heeft gevonden in 2020 was dankzij stemfraude i.c.m. mail in ballots voor de democraten. Mark my words.
Jij bent met je posts wel rijp voor een GGZ instellingquote:Op maandag 2 december 2024 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Wacht maar totdat Patel en Pam Bondi aantonen hoeveel FBI agents dat hebben geïnitieerd. Kijken of het dan ook nog als coup wordt beschouwd. Je keek naar theater. Een show gefabriceerd door Pelosi en haar dochter.
De enige coup die plaats heeft gevonden in 2020 was dankzij stemfraude i.c.m. mail in ballots voor de democraten. Mark my words.
Fijn dat dit straks/nu geen BNW meer is.
Aldus de man die ook een conspiracy achter expeditie Robinson ziet.quote:Op maandag 2 december 2024 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Ze hebben nog liever Barron Trump als potus dan ook maar een moment in de spiegel kijken.quote:Op maandag 2 december 2024 16:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja.. zo gaan de democraten wel winnen in 2028. Not.
Blijf vooral in de oude retoriek vallen.
quote:Op maandag 2 december 2024 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo erg hebben de democraten de rechtstaat ook weer niet afgebroken hoor.
Biden bevoordeelt sommigen, maar benadeelt niet perse.
Oh ja, wat die Hunter had gedaan verdiende echt 40 jaar gevangenisstraf. Dat ie had gejokt over cocaïne en niet 100% geen fouten had op zijn belastingaangifte.quote:Op maandag 2 december 2024 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wat fantastisch dit, echt prachtig! De mensen van het fatsoen en grote geweten die viesmad waren als Trump de fout in ging, maar nu Biden geen haar beter lijkt te zijn worden er allemaal zalvende woorden gebruikt.
O o o o, wat valt links weer door de mand.
Niks ten nadele van enkele BNW topics.quote:Op maandag 2 december 2024 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie gebruik je hier als voorbeeld. Hunter Biden of President Trump?quote:Op maandag 2 december 2024 17:21 schreef HiZ het volgende:
Ik kan me niet druk maken over die gratie. De manier waarop die man's hele leven onder een microscoop werd gelegd om iets, wat dan ook, te vinden had elke gewone burger in de gevangenis doen belanden. Klassenjustitie op zijn kop.
Nou weet ik niet wat voor wilde plannen Biden nog allemaal heeft de komende maand, maar puur op basis van kwantiteit en kwaliteit (er zit nogal een verschil tussen iemand met wat lullige leugentjes een pardon geven of een stel massamoordenaars een pardon geven) zit er nog altijd een behoorlijk verschil tussen wat Biden heeft gedaan en wat Trump heeft gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wat fantastisch dit, echt prachtig! De mensen van het fatsoen en grote geweten die viesmad waren als Trump de fout in ging, maar nu Biden geen haar beter lijkt te zijn worden er allemaal zalvende woorden gebruikt.
Welke massamoordenaars heeft Trump een pardon gegeven, heb jij hier een bron van?quote:Op maandag 2 december 2024 17:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou weet ik niet wat voor wilde plannen Biden nog allemaal heeft de komende maand, maar puur op basis van kwantiteit en kwaliteit (er zit nogal een verschil tussen iemand met wat lullige leugentjes een pardon geven of een stel massamoordenaars een pardon geven) zit er nog altijd een behoorlijk verschil tussen wat Biden heeft gedaan en wat Trump heeft gedaan.
Ik denk dat hij hier op doelt:quote:Op maandag 2 december 2024 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke massamoordenaars heeft Trump een pardon gegeven, heb jij hier een bron van?
Dit zijn soldaten in oorlogsgebied in overtreding.quote:Op maandag 2 december 2024 17:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hier op doelt:
[ afbeelding ]
https://www.theguardian.c(...)re-of-iraq-civilians
Voormalig soldaten welteverstaan. Die hadden daar volgens de conventie van Genève dus toch al niks te zoeken.quote:Op maandag 2 december 2024 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit zijn soldaten in oorlogsgebied in overtreding.
Beetje nuance aub.
Als Bush die oorlog was niet gestart hadden die lui er uberhaubt niet gezeten.quote:Op maandag 2 december 2024 17:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voormalig soldaten welteverstaan. Die hadden daar volgens de conventie van Genève dus toch al niks te zoeken.
Beetje nuance aub.
Zoals die ene meneer met "bone spurs".quote:Op maandag 2 december 2024 18:23 schreef Idisrom het volgende:
In het radioprogramma "'De Nieuws BV" draaiden ze vanmiddag het nummer "Fortunate Son" van Creedence Clearwater Revival.
In die tijd konden de rijkeluisjongeren zich ook onttrekken aan de dienstplicht voor Vietnam.
Nou, bij Eva Engnek komt het niet ter sprake....quote:Op maandag 2 december 2024 15:13 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil je het niet begrijpen. Ik zou morgen graag een lijstje willen hebben van programma’s die het er niet over hebben gehad van je.
Het is toch niet nieuw dat het rechtssysteem in de VS gepolitiseerd is? Neem bijvoorbeeld de politiek gemotiveerde vervolging van Hunter Bidenquote:Op maandag 2 december 2024 18:30 schreef Confetti het volgende:
Het is wel duidelijk dat de rechtsstaat in Amerika op sterven na dood is.
Kijk, Vivek wist precies al hoe het ging lopen.quote:The Hunter Biden trial is a smoke screen. It's designed to make the prosecution of Trump appear nonpartisan, yet the outcome of the Hunter trial doesn't matter because Joe Biden can & will pardon him. The trial's timing is no coincidence: right after the Trump conviction, but set to finish before Joe Biden leaves the White House.
Hou eens op met die complot onzin.quote:Op maandag 2 december 2024 21:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[..]
Kijk, Vivek wist precies al hoe het ging lopen.
Wat een goddelijke mensen heeft Trump aankomende 4 jaar onder zich!
Wat een ziener inderdaad; hij zag volgens jou dus gewoon door de driedubbele bodem heen dat de democraten/Biden vía een hardcore pro-Trumpkliek een smokescreen ontwierpen met als hoofddoel om de vervolging van Trump maar non-partisan te laten lijken?quote:Op maandag 2 december 2024 21:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[..]
Kijk, Vivek wist precies al hoe het ging lopen.
Wat een goddelijke mensen heeft Trump aankomende 4 jaar onder zich!
quote:Since 2018, Weiss had been investigating Hunter Biden as U.S. attorney. In 2023, Republicans asked Garland to appoint a special counsel, some specifically demanding for Weiss, a Republican appointed to his role by President Donald Trump.
Weiss bleek achteraf niets meer dan een republikein in name only.quote:Op maandag 2 december 2024 22:51 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Wat een ziener inderdaad; hij zag volgens jou dus gewoon door de driedubbele bodem heen dat de democraten/Biden vía een hardcore pro-Trumpkliek een smokescreen ontwierpen met als hoofddoel om de vervolging van Trump maar non-partisan te laten lijken?
[..]
Nuance is voor jou gewoon alles onder het tapijt vegen.quote:Op maandag 2 december 2024 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit zijn soldaten in oorlogsgebied in overtreding.
Beetje nuance aub.
quote:Op maandag 2 december 2024 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Juist niet, alles noemen en durven aan te geven (ik doe bijna niks ander), maar in casussen zoals deze moet ook gezegd worden wat de omstandigheden zijn en in welke tijd dat is gebeurd. Veel mensen hebben weinig historisch besef en hebben daar dus baat bij.quote:Op dinsdag 3 december 2024 00:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nuance is voor jou gewoon alles onder het tapijt vegen.
heb niet de indruk dat "links" er iets om geeft, zijn gewoon wat schobbejakken die graag stennis schoppenquote:Op maandag 2 december 2024 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ahaa, interessant om te zien hoe dat werkt zeg. En kunnen we dan ook stellen dat als Trump na zijn inauguratie opeens gesteund wordt door 2 democraten, hij eigenlijk ook een rino is?quote:Op maandag 2 december 2024 23:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Weiss bleek achteraf niets meer dan een republikein in name only.
https://www.nytimes.com/2(...)n-investigation.html
He earned the support of both of Delaware’s Democratic senators when then-President Trump, now a critic, nominated him in late 2017.
En ja als je support van 2 democraten krijgt in notabene delaware (democratisch bolwerk en geboorteplaats van Biden) was het duidelijk iemand die daadwerkelijk een democraat is maar dan met een republikein naambordje.
Dusja een sham.
Net zoals Bush en Cheneys die anti-Drumpf zijn en tegenwoordig full on democraat.
Het hele gedoe rond Hunter is inderdaad te triest voor woorden. Marjorie Taylor Greene die de naaktfoto's van hem laat zien in het congres, om Biden te raken...quote:Op maandag 2 december 2024 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is toch niet nieuw dat het rechtssysteem in de VS gepolitiseerd is? Neem bijvoorbeeld de politiek gemotiveerde vervolging van Hunter Biden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |