Heel Guantanamo Bay zit inderdaad vol met zware criminelen die hebben gelogen op hun wapenvergunningsformuliertjequote:Op maandag 2 december 2024 07:03 schreef kun_bbongal het volgende:
goh zolang je maar macht hebt kom je weg met crimineel zijn, terwijl normale mensen daarvoor het gevang in moeten
Beetje zoals die uiterst linkse Trump ook aan al zijn vriendjes pardons uit aan het delen was toch?quote:
Ik lees toch al behoorlijk wat ophef hoor.quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou moet voorstellen dat Trump dit zou doen bij zijn kind of kinderen.
De media zou weer volop demoniseren en aansturen op vervolging voor het een of ander.
Nu is het de democraten, niks aan de hand, saai standaard blok aan nieuws en tot morgen.
Nee, niks aan de hand hoor.
Word je niet moe van jezelf om het direct weer over links-rechts te gaan hebben?quote:Op maandag 2 december 2024 07:06 schreef Toine51 het volgende:
Nou, benieuwd wat ze hier bij de linkse NPO-talkshows van vinden...
Tumbleweed incoming...
Nou. Houd je hart maar vast aan wie Biden nog meer gratie gaat verlenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vooral idioot dat het überhaupt kanquote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef Nielsch het volgende:
Terecht, iedereen in die positie had hetzelfde gedaan.
quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Houd je hart maar vast aan wie Biden nog meer gratie gaat verlenen.
Trump deed het ook wel 'oke'Wauw johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn dat allemaal kinderen van Trump ja?
Nee hoor, ben goed uitgeslapen en lekker vrij vandaag...quote:Op maandag 2 december 2024 07:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Word je niet moe van jezelf om het direct weer over links-rechts te gaan hebben?
Ja, maar houd je snater over anderen dan....quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef Nielsch het volgende:
Terecht, iedereen in die positie had hetzelfde gedaan.
Hopelijk niets. Ik zie mijn belastinggeld niet graag naar mensen gaan die het over landen aan de andere kant van de wereld hebben.quote:Op maandag 2 december 2024 07:06 schreef Toine51 het volgende:
Nou, benieuwd wat ze hier bij de linkse NPO-talkshows van vinden...
Tumbleweed incoming...
Dat sowiesoquote:Op maandag 2 december 2024 07:57 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het is vooral idioot dat het überhaupt kan
Wees eens eerlijk, hoeveel mensen vinden hem een geweldige president dan?quote:Op maandag 2 december 2024 08:04 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, maar houd je snater over anderen dan....
En eerder zei Sleepy Joe dat ie zijn zoon geen gratie zou verlenen en de uitrpraak zou respecteren...
Wauw, wat een geweldige Potus blijft het toch tov Trump...
vergeet niet de drugs en belastingfraude, en ja zat zitten daarvoor vast.quote:Op maandag 2 december 2024 07:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heel Guantanamo Bay zit inderdaad vol met zware criminelen die hebben gelogen op hun wapenvergunningsformuliertje
van wat ik las vieren ze feestquote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ben benieuwd of links hier ook met afschuw over zal spreken.
Het zal meer gaan om alle steekpenningen die hij uit Oekraļne ontvangen heeft en wat hij daarvoor gedaan heeft. Dat is gewoon landverraad.quote:Op maandag 2 december 2024 07:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heel Guantanamo Bay zit inderdaad vol met zware criminelen die hebben gelogen op hun wapenvergunningsformuliertje
Kijk, Trump heeft er geen moeite mee dat veroordeelden op belangrijke posities komen en gratie wordt gegeven aan criminelen. Dus die vindt het wel prima. Misschien kan Hunter Biden zelfs nog een post krijgen onder zijn supervisie.quote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef phpmystyle het volgende:
Er is heel veel nieuws over oorlogen en crises zo hier en daar. Syriė, Israėl, Georgiė en Oekraļne zijn groter nieuws. Het is nu geen komkommertijd, goed moment voor een slecht nieuwsbericht.quote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef phpmystyle het volgende:
Vind jij het lastig om een banaan krom te praten?quote:Op maandag 2 december 2024 07:46 schreef bijdehand het volgende:
Succes gewenst voor de usual suspects die dit weer allemaal krom willen gaan praten.
Het is de schuld van Trump. Natuurlijk!quote:Op maandag 2 december 2024 08:11 schreef Beathoven het volgende:
Trump doet een 180 graden draai op democratie.
- Het feit dat werkelijke democratie met puntenlijsten te meten is, is een gegeven. De VS zakt in alle lijsten op weg naar het niveau Somaliė
- Houtrot (Maga) sijpelt in alles door
- Dat iemand met 93 zaken aan de broek president gaat worden (Maga) is een feit
- Dat deze heeft aangegeven “dictator from day 1” te zijn ook en iedereen die hem dwars gezeten heeft wil vervolgen
- Dat een veroordeelde op het punt stond om Justitie te doen (Gaetz) is puur een cosa nostra beweging op de hele VS.
- wens tot deportaties vanaf dag 1 omdat fanaten in de politiek daar van genieten en het Magapubliek dat zo lekker vind.
- vele andere voorbeelden
*ja-maar ; verkiezingen telt daarin niet. Ook N-Korea heeft verkiezingen.
In dit licht kun je niet stellen dat de zoon van een president een eerlijke juridische behandeling gaat krijgen en ja, het zou onder een ‘democratische voortzetting’ een verkeerde move zijn. Maar nu alles bij de gratie Trump zal gaan; is het wel duidelijk dat democratie VVT is.
Niemand heeft belang bij nieuwe fascistische autocraten en ik kijk niet uit naar al die Amerikanen die straks richting Europa willen emigreren en voorrang krijgen vanwege hun nog goed zijnde paspoortwaarde. Maar we zullen wel weer zien.
Het zal mogelijk ooit wel weer eens hersteld worden, maar toekomstige vormen van structuur om democratie beter te waarborgen gaan er mogelijk anders uitzien dan we nu gewend zijn.
Nou, heel veel Democraten zo te zien...quote:Op maandag 2 december 2024 08:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, hoeveel mensen vinden hem een geweldige president dan?
Misschien kan koning Trump Hunter Biden straks een mooie positie op justitie gevenquote:Op maandag 2 december 2024 08:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is de schuld van Trump. Natuurlijk!
Zeker, een dubieuze gratieverlening is natuurlijk niet zoveel ten opzichte van het willen plegen van een staatsgreep. Verder deed hij het qua beleid prima.quote:Op maandag 2 december 2024 08:04 schreef Toine51 het volgende:
Wauw, wat een geweldige Potus blijft het toch tov Trump...
O maar dit is ook krom hoor. 100%. Laat ook wel iemands ware aard zien.quote:Op maandag 2 december 2024 08:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vind jij het lastig om een banaan krom te praten?
O, maar dat is net zo goed verkeerd. De reacties hierop zijn vooral zo fel (denk ik) omdat er enorm met twee maten wordt gemeten in de media.quote:Op maandag 2 december 2024 08:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O maar dit is ook krom hoor. 100%. Laat ook wel iemands ware aard zien.
Maar degene die er het hardst over roepen zullen negeren wie Trump gratie heeft gegeven en aan wie hij het gaat geven.
Het is in het ochtendnieuws overal te lezen en te zien en te horen.quote:Op maandag 2 december 2024 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, maar dat is net zo goed verkeerd. De reacties hierop zijn vooral zo fel (denk ik) omdat er enorm met twee maten wordt gemeten in de media.
In de VS wel ja.quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef TLC het volgende:
Zo lang je genoeg geld en macht hebt kun je iedereen in ongestraft in je reet neuken
Dat maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 2 december 2024 08:51 schreef ReplaR het volgende:
De linkse formule:
Rechts doet iets: drama x 1000
Links doet iets: drama : 1000
Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk. Tja, wat zou je zelf hebben gedaan als je in deze situatie zat?quote:Donald Trump Jr., zegt niet verbaasd te zijn. ‘Iedereen wist dat hij dit zou doen, hij deed het pas toen het geen gevolgen meer had voor zijn verkiesbaarheid.’
Lijkt me wel, ze zijn niet hetzelfde als dat radicale rechtsquote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie nog geen grote ontsteltenis in VK NRC en de X accounts.quote:Op maandag 2 december 2024 08:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ze zijn niet hetzelfde als dat radicale rechts
Ik lees en zie het op zoveel plekken dat ik het idee heb dat die mensen het niet WILLEN zien!quote:Op maandag 2 december 2024 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, maar dat is net zo goed verkeerd. De reacties hierop zijn vooral zo fel (denk ik) omdat er enorm met twee maten wordt gemeten in de media.
Het gebeurde vannacht, zondagnacht. De meeste mensen lagen tot een uur of twee geleden nog te slapen. VK heeft om 01:55 een artikel gepostquote:Op maandag 2 december 2024 08:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie nog geen grote ontsteltenis in VK NRC en de X accounts.
Toen ik net keek stond er op zowel de website van het NRC als die van de VK een grote kop. De artikelen op beide sites zijn er heel duidelijk in dat Biden hiermee ingaat tegen zijn toezeggingen.quote:Op maandag 2 december 2024 08:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Trump heeft gedaan bij de vader van zijn schoonzoon?quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De media zou weer volop demoniseren en aansturen op vervolging voor het een of ander.
Nu is het de democraten, niks aan de hand, saai standaard blok aan nieuws en tot morgen.
Heeft hij ook gedaan,quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Houd je hart maar vast aan wie Biden nog meer gratie gaat verlenen.
Trump deed het ook wel 'oke'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door SnodeSnuiter op 02-12-2024 09:34:48 ]
Wat vindt jij hiervan dan?quote:Op maandag 2 december 2024 08:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat het wordt stilgezwegen?quote:Op maandag 2 december 2024 08:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is in het ochtendnieuws overal te lezen en te zien en te horen.
Wow, Trump Jr. is iets op het spoor!quote:Op maandag 2 december 2024 08:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk. Tja, wat zou je zelf hebben gedaan als je in deze situatie zat?
Dit?quote:Op maandag 2 december 2024 09:54 schreef ijs_beer het volgende:
Immer corrupte derde wereld land Amerika. Lekker joh. Lekker precedent schept dit ook. Bah.
Twaalfquote:The FBI, in reviewing instant background checks for firearm purchases, detected 112,000 lie-and-try crimes in fiscal 2017 alone, and federal investigators had names and addresses on the filled-out forms. How many were prosecuted? Twelve, according to a recent Government Accountability Office report.
Het was juist Hunter die aardig hard werd aangepakt voor zaken die bij gewone burgers zelden tot vervolging leiden. Belasting vergeten te betalen en achteraf alsnog betalen? Geen probleem voor gewone burger. Hunter moest bloeden.quote:Op maandag 2 december 2024 07:03 schreef kun_bbongal het volgende:
goh zolang je maar macht hebt kom je weg met crimineel zijn, terwijl normale mensen daarvoor het gevang in moeten
Dit precedent was er allang. Zie het lijstje aan vrienden dat Trump een pardon heeft gegeven.quote:Op maandag 2 december 2024 09:54 schreef ijs_beer het volgende:
Immer corrupte derde wereld land Amerika. Lekker joh. Lekker precedent schept dit ook. Bah.
Ja hoor, wat een beleid...quote:Op maandag 2 december 2024 08:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker, een dubieuze gratieverlening is natuurlijk niet zoveel ten opzichte van het willen plegen van een staatsgreep. Verder deed hij het qua beleid prima.
Als Harris had gewonnen zou hij het denk ik niet hebben gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 09:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Twaalf![]()
De veroordeling van Hunter Biden was politiek gedreven. Was hij niet de zoon van een (democratische?) president én had hij niet in zijn biografie gemeld dat hij in 2018 verslaafd was dan was hij niet veroordeeld. Nu kon het OM de online gemeenschap die massaal zijn veroordeling eiste niet negeren. Hij heeft de wet overtreden, alle drie, hij is wat dat betreft gewoon terecht veroordeeld.
Is het GOP toch gelukt, na dat gedoe rondom die laptop. Blijft natuurlijk nog wel 'zweven' hoe het kan dat Hunter zes jaar lang als consultant per maand $ 50.000 binnenharkte bij een Oekrains energiemaatschappij.
Trump is niet vies van een relletje. Het zou toch machtig mooi zijn als hij in zijn eerste maand gratie verleend aan Alexander Smirnov en hem zijn $ 600.000 teruggeeft. Amerika is al jaren geen voorbeeld meer en is echt hard op weg om te imploderen. Deze actie van Biden, emotioneel begrijpelijk, laat zien dat het niet alleen 'zij' zijn die verkeerde spelletjes spelen.
Trump heeft het gedaan voor schoonfamilie, aan het eind van zijn 1e termijn.quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Belachelijk dat 1 persoon dat kan besluiten (hoewel dat bij ons ook kan , maar door de koning dacht ik? Al zit daar meer van een proces omheen).quote:Op maandag 2 december 2024 10:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump heeft het gedaan voor schoonfamilie, aan het eind van zijn 1e termijn.
Ik vind het belachelijk dat het kan.
Het ging om net iets anders dan belasting vergeten te betalen omdat 'ie niet helemaal clean was.quote:Op maandag 2 december 2024 10:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het was juist Hunter die aardig hard werd aangepakt voor zaken die bij gewone burgers zelden tot vervolging leiden. Belasting vergeten te betalen en achteraf alsnog betalen? Geen probleem voor gewone burger. Hunter moest bloeden.
Gun registratie terwijl dat eigenlijk niet mocht? Ook dat leidt zelden tot vervolging. Hunter moest bloeden.
Ik snap Biden wel. Niet dat hij zei dat hij niet zou doen, maar wel dat hij het alsnog doet. De vervolging was itt Trump en de januari 6 coupe-plegers een heksenjacht ter afleiding. Nu Trump daadwerkelijk justitie gaat gebruiken om wraak op alles en iedereen te nemen snap ik Biden dus wel. Heeft zijn gezin eindelijk rust.
2 maten wederom om dit gelijk te stellen aan het pardonneren van echte criminelen en gewelddadige coupe plegers.
Dat gaat hij sowieso doen. Hij heeft ook “kritiekloos” gratie kunnen verlenen aan criminelen bij zijn vorige termijn.quote:Op maandag 2 december 2024 10:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ach, Trump die gaat straks de mensen die het capitool hebben bestormd ook gratie verlenen, waarom dit ook niet.
Regels doen er toch niet toe voor de president.
Belangrijker lijkt me pardons op hun eigen merites te beoordelen. Een pardon is niet ineens juist als Trump waanzinnige pardons uitdeelt.quote:Op maandag 2 december 2024 10:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ach, Trump die gaat straks de mensen die het capitool hebben bestormd ook gratie verlenen, waarom dit ook niet.
Regels doen er toch niet toe voor de president.
Allemaal werknemers van Erik Prince, de broer van Betsy DeVos.quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef opgebaarde het volgende:
10-13. Blackwater-beveiligers
• Nicholas Slatten, Paul Slough, Evan Liberty en Dustin Heard, veroordeeld voor hun rol in het bloedbad op Nisour Square in Irak in 2007, waarbij 14 burgers werden gedood.
En toch gaat het gebeuren. Hij heeft veel gevaarlijkere figuren vrijgepleit.quote:Op maandag 2 december 2024 10:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende zou een pardon voor alle jan 6 bestormers wmb onverdedigbaar zijn
Ja maar Bidenquote:Op maandag 2 december 2024 11:03 schreef capricia het volgende:
Trump heeft toch al zijn schoonfamilie gratie verleend?
Toen hij president was.
Ja, vind je? Zullen we eens even kijken naar hoe Trump er in dit topic bij werd betrokken:quote:Op maandag 2 december 2024 11:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Biden laat verleent zijn criminele drugsverslaafde zoon gratie, maar hier gaat het over Trump.
Trump derangement syndrome is real.
Weet je zeker dat je zelf niet lijdt aan dat 'Trump derangement syndrome'?quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Voel je niet waar het wringt?quote:Op maandag 2 december 2024 10:11 schreef Hexagon het volgende:
Verder is het natuurlijk intens treurig om alle misdaden van je Oranje held te gaan goedpraten vanwege dit
Waarom zit Trump dan nog niet in de gevangenisquote:Op maandag 2 december 2024 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Het ging om net iets anders dan belasting vergeten te betalen omdat 'ie niet helemaal clean was.
[ x ]
En het gaat om net iets meer gratie dan alleen voor belasting vergeten en iets vergeten aan te vinken op een formulier voor een wapen.
Verjaringstermijn resp. 5 en 6 jaar.
[ x ]
Yolo..
Wat Biden precies allemaal doet is op geen enkele manier een rechtvaardiging voor misdaden van iemand anders.quote:Op maandag 2 december 2024 11:12 schreef BertV het volgende:
[..]
Voel je niet waar het wringt?
Team deug blijft dus (ook) niet te deugen.
Ik zie het andersom. Je zou van Biden een andere manier van handelen verwachten.quote:Op maandag 2 december 2024 11:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat Biden precies allemaal doet is op geen enkele manier een rechtvaardiging voor misdaden van iemand anders.
Dat weet ik vrij zeker Ja.quote:Op maandag 2 december 2024 11:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, vind je? Zullen we eens even kijken naar hoe Trump er in dit topic bij werd betrokken:
[..]
Weet je zeker dat je zelf niet lijdt aan dat 'Trump derangement syndrome'?
Oh.quote:Op maandag 2 december 2024 11:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat weet ik vrij zeker Ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |